Nainen, miksi et luo mieheen pitkää katsetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Selkeä aatos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Selkeä aatos

Vieras
Ajattelin ottaa puheeksi, että miksi naiset eivät katso kadulla ohi kulkiessaan silmiin miestä, vaikka mies on 185 cm, tumma ja katseenkestävä?
Olen usein tämän huomannut, että monesti miehet ovat kuin ilmaa naisille, varsinkin jos nainen on tai luulee olevansa vähänkään paremman näköinen.
Minua ei naiset ole katsoneet piiiitkään enää pariinkymmeneen vuoteen ja vaikuttaa että olen kuin ilmaa naisille - täysi ignooraus.
Joskus nuoruudessa naiset oikein kääntyivät katsomaan perääni kun kuljin, mutta nykyisin vaikka kuinka yritän intensiivisesti tuijottaa naista suoraan silmiin, niin nainen katsoo ohi tai kääntää päänsä pois.

Eikä tässä ole vain kyseessä minun kokemus, vaan olen monen muunkin miehen netissä nähnyt puhuvan samasta. Miksi tavallinen mies ei kelpaa naiset? Miksi ignooraatte?

ehket ole niin katseenkestävä kuin luulet. tai sitten ne ajattelee jotain ihan muuta, eikä oo bongailemassa mitään hyvännäkösiä miehiä. itse ainakin kaupungilla kulkiessa olen usein ajatuksissani enkä kyllä noteeraa vaikka barack obama kävelisi vastaan

Ongelma ei ole se, etteikö ulkonäkö olisi hyvä, vaan se, ettei ole aikaa ajatella tai edes katsella miehiä. Pitää ehtiä paikasta A paikkaan B, eikä ole aikaa katseen harhailla.

Suurin osa miehistä on minulle ilmaa, vaikka olisi kuinka "katseenkestävä". Minusta välttämättä sellainen ihan hyvännäköinen mies ei edes ole hyvännäköinen, kiinnostavilta vaikuttavat sellaiset, joiden olemuksessa ja persoonassa on jotain samantyylistä kuin itsellä. Mutta toisaalta eipä minua kiinnosta flirttailla tuntemattomien miesten kanssa. En itse asiassa muista juuri katsoneeni miehiä. Mutta ei se mitään henkilökohtaista ole, ei kenenkään ole pakko katsoa, jos ei kiinnosta.

Naisiin minä luon enemmän niitä pitkiä katseita, jos on kivannäköinen nainen.

En minäkään tuijota vaan vaivihkaa saatan vilkaista hyvännäköistä miestä. En tiedä olisiko tilanne toinen jos olisin sinkku. En usko että silloinkaan tuijottaisin. Se on mielestäni junttimaista käytöstä.

Olen huomannut muuten mielenkiintoisen ilmiön. Nuorena teininä/parikymppisenä miehet kääntyi tuijottamaan ja tämä aiheutti kiusallisia/koomisia tilanteita. N. 25 vuotiaana tämä loppui ja on alkanut nyt uudestaan!? :D Nimenomaan oman ikäisey/vähän vanhemmat tuijottaa. Mun teoria on se, että nyt oon potentiaalisessa uusintakierrosiässä ja sen takia mielenkiintoinen. En tiedä.

Yhteistyössä