Nainen, mikä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies katkerana.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies katkerana.

Vieras
Seksi ei maistu vaikka mitkä temput tekisi läheisyydestä ja hyväilystä suoraan toimintaan. Ja jos ei maistu niin mikä siinä on että ei voi sitä miestä huomioida. Itse seisoisin vaikka päälläni jos sillä saisi toiselle hyvän olon.

Sen lisäksi olisi kiva joskus YLLÄTTYÄ vaikka pienimuotoisella eroottisella toiminnalla päivisin. Ihan vaikka kiusaamisen ja kevyen ohimenevän kiihottamisen merkeissä. Lisäksi olisi kiva jos saisi tehdä samaa mutta eihän sekään käy.

Täälläkin ollaan homman ytimessä:
N

Ilman seksiä ei ole hyvä olla. Ei vaikka miten hyvin kaikki olisi muuten.

Miettikää. Tehkää. Minä pohdin ottaako ja lähteä vai katkeroitua lopuksi ikää ja keskittyä vaikka harrastuksiin. Vai olisiko se harrastus että hakisi tätä puuttuvaa elementtiä jostain muualta?

[QUOTE="nainen";24689988]minun mielestäni normaali hyvinvoiva ihminen haluaa seksiä. Meillä on tuo sama ongelma, mutta haluton osapuoli on mies..[/QUOTE]

Niin minustakin! Syyt vaihtelee yhdestä toiseen, silloin kun se on läheisyyden puute tai muu vastaava ja vaikka kuukauden olisi kylkikyljessä niin tilalle tulee aina joku muu. Väsymys tai ei muuten vain huvita. "Ehkä huomenna". Joopajoo.

Meidän pitäisi varmaan mennä kimppaan, tuollainen mies olisi ihana. Mielestäni on ihanaa just tommonen päivällä "kiusaaminen" ennen illan seksiä tai sitten vaikka ihana pano keskellä päivää, jos tämmöiseen on mahdollisuus. Ja mun mielestä seksi on kyllä niin olennainen osa parisuhdetta, että on kyllä aika vakava paikka jos se mättää pahasti. Ja mikään ei oo ihanampaa kuin kiusoitella ja kiihottaa miestä.

Ap, et vastannut, onko naisesi ollut aina tuollainen. Jos on aina ollut hiukan välinpitämätön ja kylmä seksin suhteen, niin suoraan sanottuna on aika lailla omaa tyhmyyttä jäädä sellaiseen parisuhteeseen alkua pitemmälle, mennä mahdollisesti vielä naimisiin ja hankkia jopa lapsiakin...

Itse ajattelen, että jos suhde on kunnossa ja toista rakastaa, niin seksi kuuluu siihen jossain määrin. Ja jos mitään suuria muita kiireitä ei ole, voi miestäkin huomioida, vaikkei itseä niin huvittaisikaan. Silloin jos rakastaa.

Mutta jos rakkaus pätkii, voi lopputulos olla kuvaamasi kaltainen

[QUOTE="eee";24690039]Ap, et vastannut, onko naisesi ollut aina tuollainen. Jos on aina ollut hiukan välinpitämätön ja kylmä seksin suhteen, niin suoraan sanottuna on aika lailla omaa tyhmyyttä jäädä sellaiseen parisuhteeseen alkua pitemmälle, mennä mahdollisesti vielä naimisiin ja hankkia jopa lapsiakin...[/QUOTE]

Jonkun aikaa meni ihan kivasti ja sitten tuli lähes täyspysähdys. Puhutaan kuitenkin sitten useita vuosia kestäneestä suhteesta...

Jatkuva vonkaaminen saattaa olla ihan todella ahistavaa! Itse olin tyhmä ja vaadin mieheltä enemmän seksiä kuin mitä hän pystyi antamaan ja vissiin se sai hänet hermostumaan pahemman kerran, koko suhde läsähti kasaan (ei ehkä pelkästää seksin takia, mutta osasyy ainakin).

Nykyinen mies sitä vastoin haluaa reilusti enemmän kuin minä. Kyllähän siinä tulee sellanen fiilis et "mitäh? TAAS!? No pikaset sitte...".

Ja minä ainakin olen tosi huono tekemään mitään pikkutuhmaa kesken päivää jos itseäni ei tosiaan tee mieli. Koska se pistää sitte taas vähän omituiseen tilanteeseen että en nyt hirveästi seksiä halua mutta härnään tässä muuten vaan, eeh??

[QUOTE="nainen";24689988]minun mielestäni normaali hyvinvoiva ihminen haluaa seksiä.[/QUOTE]

Missä se raja menee? Kerran päivässä? Useammin ehkä? Tai kerran viikossa, ehkä kerran kuussa?

Ja minusta väsymys on ihan asiallinen perustelu siihen ettei ihan oikeasti kiinnosta nyt, mieluummin vois vaikka nukkua...

Samaa ajattelin. Ap kuvailee itsensä aloitusviestissä juuri tuollaiseksi mieheksi. En ihmettele jos nainen ei halua. Siinä kun mies vonkaa ja vonkaa nainen pakenee kauemmaksi ja ottaa eron.

Mun lähestyminen on sitä että viikosta toiseen huomioin pienillä hellyydenosoituksilla, kevyttä hierontaa tms ja makaan sohvalla kylkikyljessä... kerran kahdessa viikossa uskaltaa juuri ja juuri lähestyä tätä täystyrmäystä.

Täytyy kyllä myöntää että viime aikoina olen uskaltanut kerran viikossakin.

Jollain tasolla tietysti se, että ihmiset eivät halua yhtä paljon, pitäisi hyväksyä. Minusta et voi olettaa, että toinen tekee aloitteita, jos ei halua. Se on teennäistä ja asettaa vaimosi hankalaan tilanteeseen. Toki vaimosi voi omalta osaltaan koettaa innostua joskus, mutta sinä et voi häntä siihen pakottaa.

Itselläni seksihalujen tappaja on arki... jossa ne syyt tosiaankin vaihtelee. Yleensä olen oikeasti niin väsynyt, töistä ja kotitöistä, että ei tule ensimmäisenä mieleen kiusoitella ja kiihottaa miestä. Se sama mies saattaa arvostella ulkonäköä (en ole sotanorsu enkä pahemmin rumakaan), mun ajattelu- tai toimintatapoja. Se itse mennä leuhottaa harrastusten perässä tai juo kaljaa takkahuoneessa.

V*tuttaa ja väsyttää, rahasta riitaa, kun olen niin avuttomassa työssä, että mulla on aina rahat loppu. Silti maksan osani asuntolainasta, ruuasta ja sähkö- ym. laskuista. Mies syyllistää jo siitäkin, kun haaveilen etelänlomasta - ei en ole matkustamassa minnekään, kunhan haaveilen.

Ainainen pahamieli jostain tekemisestä, tekemättä jättämisestä tai sanomisesta. Ei huvita seksi, ei.

Missä se raja menee? Kerran päivässä? Useammin ehkä? Tai kerran viikossa, ehkä kerran kuussa?

Ja minusta väsymys on ihan asiallinen perustelu siihen ettei ihan oikeasti kiinnosta nyt, mieluummin vois vaikka nukkua...

Haluaisipa EDES JOSKUS. Viimeiseen vuoteen ei ole kyseinen henkilö tehnyt yhtään aloitetta. Ahdistavaa kun ei voi lähestyä eikä toinenkaan tee mitään sen eteen.

Tai se, että ollaan lähes täydellisen seksittömässä suhteessa mutta minä en muka mitään muuta halua kuin sitä itseään? Olisinkohan jo jossain muualla jos näin olisi, mitähäh?

Mun lähestyminen on sitä että viikosta toiseen huomioin pienillä hellyydenosoituksilla, kevyttä hierontaa tms ja makaan sohvalla kylkikyljessä... kerran kahdessa viikossa uskaltaa juuri ja juuri lähestyä tätä täystyrmäystä.

Täytyy kyllä myöntää että viime aikoina olen uskaltanut kerran viikossakin.

Haluuko sun puoliso maata kylkikyljessä? Vai menetkö siihen vaikkei hän halua? Aika usein vonkaat, jos toinen ei ole oikein halukas.

... Ja mikään ei tapa haluja tehokkaammin kuin vonkaava, seksiin 24/7 painostava mies:attn:

Varsinkaan jos mies on itse vielä huono sängyssä. Totta kai silloin tällöin voi toisenkin mieliksi leikkiin ryhtyä, mutta jos touhu pääasiassa tuottaa iloa vain toiselle osapuolelle, niin ihan turha odottaa, että se ilman jäävä leikkikaveri kovin usein jaksaisi leikkiin ryhtyä.

Yhteistyössä