M
Mies katkerana.
Vieras
Seksi ei maistu vaikka mitkä temput tekisi läheisyydestä ja hyväilystä suoraan toimintaan. Ja jos ei maistu niin mikä siinä on että ei voi sitä miestä huomioida. Itse seisoisin vaikka päälläni jos sillä saisi toiselle hyvän olon.
Sen lisäksi olisi kiva joskus YLLÄTTYÄ vaikka pienimuotoisella eroottisella toiminnalla päivisin. Ihan vaikka kiusaamisen ja kevyen ohimenevän kiihottamisen merkeissä. Lisäksi olisi kiva jos saisi tehdä samaa mutta eihän sekään käy.
Täälläkin ollaan homman ytimessä:
N
Ilman seksiä ei ole hyvä olla. Ei vaikka miten hyvin kaikki olisi muuten.
Miettikää. Tehkää. Minä pohdin ottaako ja lähteä vai katkeroitua lopuksi ikää ja keskittyä vaikka harrastuksiin. Vai olisiko se harrastus että hakisi tätä puuttuvaa elementtiä jostain muualta?
Sen lisäksi olisi kiva joskus YLLÄTTYÄ vaikka pienimuotoisella eroottisella toiminnalla päivisin. Ihan vaikka kiusaamisen ja kevyen ohimenevän kiihottamisen merkeissä. Lisäksi olisi kiva jos saisi tehdä samaa mutta eihän sekään käy.
Täälläkin ollaan homman ytimessä:
N
Ilman seksiä ei ole hyvä olla. Ei vaikka miten hyvin kaikki olisi muuten.
Miettikää. Tehkää. Minä pohdin ottaako ja lähteä vai katkeroitua lopuksi ikää ja keskittyä vaikka harrastuksiin. Vai olisiko se harrastus että hakisi tätä puuttuvaa elementtiä jostain muualta?