nainen "löystynyt"?!

Oon nuomannut vaimon kanssa muutamana viime kertana sängyssä, että hänen pimpsansa on "löystynyt". Siis viime viikkoina. Ja ainakaan tietääkseni oma kaluni ei ole viime aikoina pienentynyt (!!).

Ymmärtäisin, jos tää tapahtuisi heti lapsen syntymän jälkeen tms, mutta kun tästäkään ei ole kyse. Se on tapahtunut "yhtäkkiä".

Johtuuko tämä siitä että vaimoni käy panemassa jotain suurempi munaista miestä? Vai olenko kenties tulossa hulluksi ja paranoidiksi? Ei tätä nyt voi mitenkään kehdata kysyäkään, kun ainoot todisteet "pettämisestä" on tällä pohjalla... ;)
 
aaargh, onko kaikki siis sitä mieltä että olen oikeilla jäljillä mun epäilyssäni? alan tulemaan vain epäluuloisemmaksi vaimostani ja tulkita pienimmätkin merkit "todisteeksi" pettämisestä... ei ehkä ihan järkevää, mutta en voi sille mitään.

hulluinta että tää pakkomielle ei vaivaisi mua ehkä enää, jos vain tietäisin totuuden. voisin antaa kyllä anteeksi, vaikka vaimo panisikin muita, mutta haluaisin silti tietää. ja kaiken lisäksi jännittää se, kun vaimo on huomenna lähdössä risteilylle ilman minua....
 
Tuskin pettää.
Olen kuullut että esim juoksu ja muutenkin tuommoinen "hyppimis" liikunta heikentää lantionpohjalihaksia (synnytyksestä puhumattakaan ;) ), jos vaimosi noita harrastaa ni voi ihan johtua siitäkin tuo "löystyneisyys" tai sitten ihan iästäkin jos ei harjoita noita lantionpohjalihaksia. Vaimosi pitäisi tehdä noita lantionpohjaharjotteluita, niin kyllä se siitä taas palautuu aikanaan :)
 

Yhteistyössä