>Oletko joskus ehdottanut, että päiväkahvilla oliskin pullan sijasta hedelmiä tmv.
>>>> En ole ehdottanut mutta tämä nainen neuvoo meitä muita normaalipainoisia, hoikkia miten syödään terveellisesti!!! Ja tekee itse päivastoin....
> Vai onko niin, että tämä lihava nainen saa sinut tuntemaan itsesi erinomaiseksi, hoikaksi ja hienoksi ihmiseksi?
>>>> Mä olen ihan tavallinen ihminen enkä todellakaan kaipaa tuon naisen arvostusta tunteakseni itseni erinomaiseksi!
>Montako lasta muuten itselläsi on?
>>>> 2 lasta, kaksi koiraa ja neljä kissaa. Käyn töissä ja harrastan tanssia, kuntosalia, lukemista ja puutarhanhoitoa. Hoidan "" kodin, kasvatan lapset, hoidin miehenkin kuin äiti lapsensa, hoidan kodin raha asiat, pidän huolen rahan riittävyydestä, pidän huolen siitä toimeentulosta silloinkin kun puoliso ei tuo rahaa kotiin, hodan lasten mahdolliset ongelmat kodin ulkopuolella, jne. jne. JA YLLÄTYS YLLÄTYS : en ole yhtään ylilihava vaan normaalipainon alarajoilla. Kun lapset olivat ihan pieniä, olin jopa alipainoinen imetyksen takia koska muutenkin olen hoikkarakenteinen. Lihoin kummastakin lapsesta 9 kiloa raskausaikana ja nuo kilot karisivat neljän ensimmäisen kuukauden aikana. Aloitin synnytyksen jälkeen myös aktiivisen liikunnan ja ihan itse sen päätin, koska en halunnut näyttää rupsahtaneelta, lihavalta äidiltä.
Nyt lapset ovat jo melkein aikuisia ja edelleen olen ihan sopiva.