Nainen ja ryhmäseksi.

  • Viestiketjun aloittaja nainen 1964
  • Ensimmäinen viesti
Kesämies 2
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Voiko tuota aloittaa alastomanaololla ryhmässä, missä ei mennä seksiin ollenkaan?

Vai pystyttekö olemaan pelkästään alastomana?
Totta kai voi noinkin aloittaa, sitähän tehdään kaiken aikaa kesämökeillä. Saunotaan, liikutaan vähissä vaatteissa, syödään ja juodaan. Yhteisestä saunomisesta on lyhyt matka edetä, ei siinä välttämättä pidä osallistua toisten touhuiluun.
Tuotahan oli jo 60-70-luvuilla kun saaressa käytiin porukoilla telttailemassa.
 
miesnäkökulma
Meillä armeijan lopuksi oli pientä tuonmuotoista menoa. Äijäporukalla vuokrattiin mökki Niinisalon lähistöltä viikonlopuksi. Kolme aika äijämäistä naisvarusmiestä saatiin mukaan. Enimmäkseen ryypättiin, eikä monelta seksi siinä kunnossa olisi onnistunutkaan, kun jo heti autoon kömmittyään alkoi lotraus.
No, illemmalla grillauksen jälkeen pari jamppaa pääsi mukaan maistelemaan ja saamaan suuhoitoa, kun yksi kaveri pani tätä tyttöystäväkseen nappaamaansa naisvarusmiestä. Kaikki miehet nakuilivat paljonkin, yksi söpömpi naisvarusmies näistä kolmesta oli todella ehdoton ja estynyt, kolmas aika vastenmielisen näköinen. Jostain syystä kaikki meno jäi tuohon yhteen "julkiseen" panoon, jota itsekin vain katselin hölmönä. Olisi ollut ainekset vaikka mihin.
 
ellionoora
Täältä myös yksi ääni ryhmäseksille. En missään varta vasten seksiä painottavaa ryhmää ole kokeillut, mutta parikin kertaa on näin käynyt, että mennään tyttöporukalla (puolisot mukaan) mökille, otetaan sen hetkisiä uusiakin tuttavuuksia mukaan, jos joku seukkailee uuden kanssa. Sitten aika rauhallisesti koitetaan virittää hieman seksuaalisempaa tunnelmaa ihan oman kumppanin kanssa, "sattumalta" usein sen verran näkyvästi, että joku muukin eksyy katsomaan. Useimmiten jää pelkäksi katsomiseksi, mutta on käynyt niinkin, että tulee kolmas mukaan. Todella kiihottavaa.
 
Nautiskelijat
Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:
Täältä myös yksi ääni ryhmäseksille. En missään varta vasten seksiä painottavaa ryhmää ole kokeillut, mutta parikin kertaa on näin käynyt, että mennään tyttöporukalla (puolisot mukaan) mökille, otetaan sen hetkisiä uusiakin tuttavuuksia mukaan, jos joku seukkailee uuden kanssa. Sitten aika rauhallisesti koitetaan virittää hieman seksuaalisempaa tunnelmaa ihan oman kumppanin kanssa, "sattumalta" usein sen verran näkyvästi, että joku muukin eksyy katsomaan. Useimmiten jää pelkäksi katsomiseksi, mutta on käynyt niinkin, että tulee kolmas mukaan. Todella kiihottavaa.
Aivan totta, nuorempana juuri toimitaan usein juuri noin. Vanhempana ihmiset vapautuvat samanhenkisten kanssa hyvinkin nopeasti. Ja kun luottamukset ovat kohdallaan, tapahtuu aikuisten keskuudessa miellyttäviä asioita. Juuri luottamus on ehdottoman tärkeää, antaa hienosti vielä nostetta edetä kanssakäymisissä.
 
Onnellinen_Mies
Siippani tykkää hieronnasta ja meillä käykin kotona hieroja
silloin tällöin. Muutama vuosi sitten meille tuli mieshieroja, joka
oli meidäm ikiä ja mukavanoloinen. Osallistun usein itsekin
hierontaan sen verran kuin osaan. Hieroimme lämpimällä öljyllä ja sitä kaatui
alussa selän ja pakaroiden päälle, jolloin pikkuhousutkin riisuttiin
ja peffan päälle tuli pelkkä pyyhe. Innostuin ja kiihotuin valtavasti
siinä vaiheessa kun pääsimme niskan, selän ja hartioiden hieronnan
jälkeen jalkoihin, huomasin kuinka kiihottunut vaimoni oli. Lemmennestettä
valui ihan hieronta-alustalle asti. Hierojakin huomasi sen ja kun en
malttanut olla sipaisematta ikäänkuin vahingossa häpyhuulia ja myöhemmin
klitoristakin, vaimoni haarat levisivät ikäänkuin luvaksi mennä
pidemmälle. Hieroja kysyi elekielellä, josko hänkin saisi kokeilla ja
lopulta homma eteni yhdyntään asti. Vaimoni on ollut hiukan ujo ja
estynyt, mutta meillä senjälkeen tapahtuneet vastaavat sessiot
ovat parantaneet entisestään seksiämme. Vaimoni on tullut avoimemmaksi ja
tekee minullekin eroottisia yllätyksiä. Meillä kokemukset ovat
olleet positiivisia ja tuoneet lisäväriä seksielämäämme. Itse olen
aina saanut kiksini naiseni kiihottumisesta ja tyydyttymisestä.
En ole haaveillut seksistä muiden naisten kanssa tai että olisi
kaksi naista. Tosin ensimmäisen kerran jälkeen mietitytti, että onkohan
tämä ihan normaalia vai ollaanko pervoja ja jääköhän tästä
lopulta huono muisto. Rakastamme kuitenkin kovasti toisiamme ja
mustasukkaisuuskaan ei vaivaa. Meillä on sen verran jännitystä ja
vaihtelua elämässä, että pettää ei tarvitse. 99% seksistämme on
kuitenkin romanttista kahdenkeskistä. Mutta yhteenvetona sanoisin,
että meillä on toiminut ja oikeastaan vain lujittanut suhdettamme.

 
veras
ja minultakin ääni ryhmäseksille- Itse olen joskus tyttöystävälleni ehdotellut, että otettaisiin vieras mies mukaan, ei syttynyt yhtään ajatukselle, suuttui pikkuisen.. Olisi silti joskus kiva päästä mukaan.
 
sivhos
Omia fantasioita joskus,ryhmäseksi,ja kaikkea siinä ohessa.Ei taida meikäläisestä olla sellaseen.Miten te seksinautiskelijat,olen hurahtanut korkokenkiin.Kenen syy,naisten tietenkin.On todella seksinnäköistä nainen tyylikkäästi tälläytynyt ja korkkareissa kävelee.Onko muita korkkareista tykkääviä?Kyllä tuo seksipuoli on aikamoista herkkua.
 
kolleega
Omia fantasioita joskus,ryhmäseksi,ja kaikkea siinä ohessa.Ei taida meikäläisestä olla sellaseen.Miten te seksinautiskelijat,olen hurahtanut korkokenkiin.Kenen syy,naisten tietenkin.On todella seksinnäköistä nainen tyylikkäästi tälläytynyt ja korkkareissa kävelee.Onko muita korkkareista tykkääviä?Kyllä tuo seksipuoli on aikamoista herkkua.
Kaikilla on ilmaisunvapaus, mutta: en jaksa lukea sun vuodatuksia, joissa on välimerkit väärin ja teksti tajunannvirtaa. Lisäksi ne vuodatukset ovat usein niin ilmeisiä, että eivät tuo mitään uutta keskusteluun. Jätä nyt edes se väli aina pisteen jälkeen. Toivottavasti et ilmaise itseäsi samoin työpaikalla ja kotona.

Siinä. Oli pakko vuodattaa. Kiitos.
 
Viimeksi muokattu:
sivhos
Oletko sitä mieltä,seksissä pisteet ja pilkut oltava kohdallaan.En yhtään ihmettele jos miehellä ei muna seiso.Naishirmujen edessää se vähäkin kutistuu olemattomiin.Sinä olet sen sorttinen kutistaja.Olen pahoillani,koita kestää oma itsesi ja minun välimerkkini.
 
pervohko
Jos nyt otetaan tuollainen ympyrä: Helsinki-Hämeenlinna-Tampere-Pori-Turku. Niissä kilometreissä ei tule matkaa liikaa.
Joku kysyi tuolla pikkukikkelistä ja pienirintaisesta. No niillähän nyt ei ole tietenkään mitään merkitystä, ihmiset otetaan ihmisinä. Lapsellinen mittailu ja minkälainen kukin on, täytyy jättää pois. Kunhan ollaan fiksusti, toisia huomioivasti ja örveltämättä liikkeellä.

Aikuisten yhdessäolo ei ole sitä että mittaillaan toisia mitoilla. Jos joku kiinnostaa niin siitä vaan tekemään tuttavuutta. Kovin rajallisella asenteella ei tietenkään saa suhtautua.
Saatte te muutkin tätä suunnitella, tehdään tästä yhteistä kivaa.
Totta kai pitää ensin netteillä ja tutustua, jokainen kertoa mitä suunnilleen haluaa.
Terve, olisipa mukava vaihtaa ajatuksia vapaamielisten ihmisten kanssa enemmänkin. Itse asustelen Tampereen aluella ja eipä täällä suunnalla ole vielä törmäillyt ihan yhtä vapaamielisesti ajatteleviin ihmisiin kuin mitä itse olen. Rouva toki on vähän rajoittuneempi näissä jutuissa, mutta varmasti jotain juttuja hänkin olisi valmis koittamaan kun sopiva tilanne sattuisi eteen tulemaan.
 
Viimeksi muokattu:
Nautiskelijat/pervohko
Tiedän että Tampereenkin seudulla on kokeilunhaluisia ihmisiä. Ihmisten taustat vaan piiloutuvat arkisten kasvojen taakse. Aivan normaaleita ihmisiä jotka nauttivat monipuolisesta ja rohkeastakin seksistä.
Keskustelut tietysti ovat aina paikallaan, uudet näkemykset herättelevät ihmisten pimeää puolta mielenkiintoisesti.
 
pervohko
Tiedän että Tampereenkin seudulla on kokeilunhaluisia ihmisiä. Ihmisten taustat vaan piiloutuvat arkisten kasvojen taakse. Aivan normaaleita ihmisiä jotka nauttivat monipuolisesta ja rohkeastakin seksistä.
Keskustelut tietysti ovat aina paikallaan, uudet näkemykset herättelevät ihmisten pimeää puolta mielenkiintoisesti.
Niin, varmasti on paljonkin rohkeita ja vähän pervojakin ihmisiä joka puolella vaan hankalaa se on tosiaan selvittää että kuka olisi kiinnostunut mistäkin. Kai tästä netistä voisi olla siinä mielessä hyötyä kun voisi ensin "kasvottomana" tunnustella vähän mielipiteitä ja vaihtaa ajatuksia, tiedä häntä.
 
Viimeksi muokattu:
Iso-Justus
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kysymys;10084314:
Mitä on bukkake?
Bukkake on ryhmäseksiakti, jossa usea mies laukeaa yhden vastaanottajan, useimmiten naisen, päälle (kasvoille). Termi on japania, verbi bukkakeru tarkoittaa mm. läikyttämistä. Bukkakea on väitetty historialliseki japanilaiseksi uskottomien naisten rankaisumenetelmäksi, mutta tämä lienee ns. urbaania legendaa. Todellisuudessa bukkake lienee S/M-käytäntö, joko huvin tai alistamisen menetelmä vailla tuota historiallista kytkentää.
 
jukena
tahtoisin kokeilla sitä ns. kolmatta pyörää, mutta mieheni ei suostu, että hänen lisäksi olisi toinen mies. Hän suostuisi asiaan jos mukana olisin toinen nainen ja minä en haluaisi sitä ollen kaan mieheni pelurin taustoista on vaikea ajatella, että hän sen kokemuksen jälkeen haluaisi enää minua. mitä tehdä?
Meillä kun aloittelimme ryhmässä peuhaamista pidimme juuri mustasukkaisuussyistä parempana että kimppaan tuli vaimoni lisäksi vain mies/miehiä. Tällöin hän tuntee olevansa huomion keskipisteenä eikä tule turhaa vertailua kuka saa enemmän huomiota. Jos todella haluat nauttia ryhmästä ole se kypsempi ja luovu mustasukkaisuudestasi ja epäilyistä ja anna palaa parien kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
freeways
Luin tästä ketjusta tuon onnellisen miehen kirjoituksen ja voin yhtyä täysin hänen tuntemuksiinsa..Olemme olleet vaimoni kanssa onnellisesti yhdessä yli 20 vuotta ja seksi on ollut aina iso osa suhdettamme.
Seksielämämme on ollut aina tosi aktiivista ja hyvää,rakastelemme edelleen melkeinpä joka ilta,eikä vähiten siksi että vaimoni on seksuaalisesti hyvinkin aktiivinen nainen.Muutenkin olemme puhuneet seksistä ja tarpeistamme silläkin alueella aina avoimesti, ja se johti aikanaan siihen,että vaimollani on ollut kohta 8 vuotta vieras mies rakastajana,jonka kanssa hän on tapaillut muutaman kerran kuukaudessa yleensä kotonamme koko suhteen ajan ja lukemattomia kertoja olemme päätyneet sänkyyn kolmestaankin. Vieras tämä mies ei meille ollut kun tällaiseen ajauduimme,hän on ollut hyvä ystäväni jo nuoruus vuosista asti ja vaimonikin on tuntenut hänet siitä asti,kun aloimme seurustella.Tilaisuus tekee varkaan,niinhän sanotaan ja niin vaimoni ja ystävämme seksisuhdekkin alkunsa sai.
Vietimme saunailtaa meillä ystävämme kanssa,niinkuin monta kertaa jo aiemminkin,kotiviiniä maistellen ja korttia pelaillen.Jossain vaiheessa aamuyötä menimme vaimon kanssa sänkyyn ja ystävämme meni nukkumaan toiseen huoneeseen.
Vaimoni on tykännyt ja kiihottunut aina siitä,kun juttelen hänelle "tuhmia" seksiä harrastaessamme ja niin tein sinäkin yönä,aloin hyväillä häntä ja vihjailla että ystävällämme on melkoinen peli ja kiusoittelin vaimoa sillä että haen miehen kaverikseni ja pidämme vaimoa oikein hyvänä kahteen mieheen.Vaimo luonnollisesti kiihottui jutuistani melkoisesti,hän aivan tulvi ja vapisi hyväilyistäni.Mutta olin tosiaan hetken melkein järkyttynyt,kun hän yllättäen kimposi polvilleen sängylle,riisui yöpaitansa ja sanoi häpyään hyväillen haluavansa oikeasti naida ystävämme kanssa,pyysi minua hakemaan hänet makuuhuoneeseemme ja jättämään heidä kahen.En osannut tosiaan sanoa siinä tilanteessa hetkeen mitään,niellä vain järkytystäni,mutta kun vaimo toisti monta kertaa haluavansa vierasta ihan oikeasti,päätin että ei kai se pahaksi voi olla,jos vaimo saa haluamansa.Ei meinannut uskoa ystävämmekään korviaan,kun kävin kertomassa mitä vaimoni haluaa tehdä,innostui kyllä pyynnöstäni,mutta sanoi monta kertaa ettei voi sitä minulle tehdä,hyvälle kaverilleen.Itseänikin ajatus kiihotti kuitenkin siinä vaiheessa jo niin paljon,että pystyin vakuuttamaan ystävämme siitä,että haluamme sitä vaimoni kanssa kumpikin ja niin hän meni vaimoni toivetta toteuttamaan ja kuulin jo hetken päästä että vaimo tosiaan halusi rakastella ystävämme kanssa,kuulin miten sänkymme alkoi natista ja sen kun vaimoni aneli ystäväämme tulemaan syvemmälle ja panemaan itseään kovemmin,eikä siinä monta minuuttia mennyt,kun kuulin vaimoni saavan orgasmin ystävämme antaessä hänelle melkoista kyytiä,sängyn hakatessa makuuhuoneen seinään.
Siitä vaimoni ja ystävämme seksisuhde alkunsa sai,omastakin aloitteestani,ja on jatkunut siitä asti.Itse en ole tuntenut sen vuoksi mustasukkaisuutta missään vaiheessa ja olen tosi onnellinenkin siitä että näin silloin kävi,jo vaimonikin puolesta ja siksikin että se on lujittanut suhdettamme entisestään,tehnyt meistä entistäkin läheisempiä ja tärkeämpiä toisillemme ja kasvattanut ennen kaikkea luottamusta toisiimme.Onnellinen mies olen siis itsekkin,niinkui on vaimonikin onnellinen nainen.
 
PASUNA
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kysymys;10084314:
Mitä on bukkake?

sE ON SITÄ,KUN MUUAMA KYMMENPÄINEN JOUKKO RUISKII SPERMAT KASVOILLE.MIELESTÄNÄ EI MITÄÄN JÄRKEÄ.nÄIN ASIA KOEN ,VAIKKA OLENKIN MIES.yLEENSÄ EIKÖHÄN NÄMÄ OLE KUMPPAN KAUTTA OLEVIA ASIOITA.aINAHAN ON KAUTTA HISTORIAN,JOSSA YKSI NANEN TYYDYTYÄÄ MONTA MIESTÄ SAMANAIKAISESTI.MIKÄ SIT ON OIKEIN?vAI MENEMMEKÖ TAKAISIN LUOLIIN?t.hESSU
 
PASUNA
Varmasti, joskus olisi kiva päästä jotain orgioita vetämään. Ei vaan tuttavapiiri tahdo olla noita sopivan ystävällisen pervoja, vaan aika konservatiivisia. Rento illanvietto nakuna ja kuka tahansa saisi panna toista, jos vaan tahtoo. Ei mielellään hirveän rumia ihmisiä mukaan. Kaikki silleen menossa mukana pelimiestyyliin ja itsevarmuutta mukana aiempien kokemusten myötä. Olisi aika kiihottavaa saada useampaa munaa pitkään ja hartaasti, ja nuolla pilluakin..

Niin tuo kyllä kuulostaa houkuttavalta.En ole ollut oskaan muksna,vaika asia kiinnostaa.Enkä ole mitään "seinästä"reväistyn näköinen.Muutenkin pitäis olla ok.Mutta tuo mustasukkaisuus kysymys,vähän arvellettuaa.Minne sitä kokonnutaisi?Lisäksi toivon että ottaisit yhteyttä,mieluimin tähän s-postiin.On puhelin toki.En voi nyt vielä sitä antaa.Olen ihan ok Suomalainen mies,Jospa ottaisit yhteyttä.Kaikkeavhyvää sinulle.T.Hessu
 
Viimeksi muokattu:
Jussi
Luin tästä ketjusta tuon onnellisen miehen kirjoituksen ja voin yhtyä täysin hänen tuntemuksiinsa..Olemme olleet vaimoni kanssa onnellisesti yhdessä yli 20 vuotta ja seksi on ollut aina iso osa suhdettamme.
Seksielämämme on ollut aina tosi aktiivista ja hyvää,rakastelemme edelleen melkeinpä joka ilta,eikä vähiten siksi että vaimoni on seksuaalisesti hyvinkin aktiivinen nainen.Muutenkin olemme puhuneet seksistä ja tarpeistamme silläkin alueella aina avoimesti, ja se johti aikanaan siihen,että vaimollani on ollut kohta 8 vuotta vieras mies rakastajana,jonka kanssa hän on tapaillut muutaman kerran kuukaudessa yleensä kotonamme koko suhteen ajan ja lukemattomia kertoja olemme päätyneet sänkyyn kolmestaankin. Vieras tämä mies ei meille ollut kun tällaiseen ajauduimme,hän on ollut hyvä ystäväni jo nuoruus vuosista asti ja vaimonikin on tuntenut hänet siitä asti,kun aloimme seurustella.Tilaisuus tekee varkaan,niinhän sanotaan ja niin vaimoni ja ystävämme seksisuhdekkin alkunsa sai.
Vietimme saunailtaa meillä ystävämme kanssa,niinkuin monta kertaa jo aiemminkin,kotiviiniä maistellen ja korttia pelaillen.Jossain vaiheessa aamuyötä menimme vaimon kanssa sänkyyn ja ystävämme meni nukkumaan toiseen huoneeseen.
Vaimoni on tykännyt ja kiihottunut aina siitä,kun juttelen hänelle "tuhmia" seksiä harrastaessamme ja niin tein sinäkin yönä,aloin hyväillä häntä ja vihjailla että ystävällämme on melkoinen peli ja kiusoittelin vaimoa sillä että haen miehen kaverikseni ja pidämme vaimoa oikein hyvänä kahteen mieheen.Vaimo luonnollisesti kiihottui jutuistani melkoisesti,hän aivan tulvi ja vapisi hyväilyistäni.Mutta olin tosiaan hetken melkein järkyttynyt,kun hän yllättäen kimposi polvilleen sängylle,riisui yöpaitansa ja sanoi häpyään hyväillen haluavansa oikeasti naida ystävämme kanssa,pyysi minua hakemaan hänet makuuhuoneeseemme ja jättämään heidä kahen.En osannut tosiaan sanoa siinä tilanteessa hetkeen mitään,niellä vain järkytystäni,mutta kun vaimo toisti monta kertaa haluavansa vierasta ihan oikeasti,päätin että ei kai se pahaksi voi olla,jos vaimo saa haluamansa.Ei meinannut uskoa ystävämmekään korviaan,kun kävin kertomassa mitä vaimoni haluaa tehdä,innostui kyllä pyynnöstäni,mutta sanoi monta kertaa ettei voi sitä minulle tehdä,hyvälle kaverilleen.Itseänikin ajatus kiihotti kuitenkin siinä vaiheessa jo niin paljon,että pystyin vakuuttamaan ystävämme siitä,että haluamme sitä vaimoni kanssa kumpikin ja niin hän meni vaimoni toivetta toteuttamaan ja kuulin jo hetken päästä että vaimo tosiaan halusi rakastella ystävämme kanssa,kuulin miten sänkymme alkoi natista ja sen kun vaimoni aneli ystäväämme tulemaan syvemmälle ja panemaan itseään kovemmin,eikä siinä monta minuuttia mennyt,kun kuulin vaimoni saavan orgasmin ystävämme antaessä hänelle melkoista kyytiä,sängyn hakatessa makuuhuoneen seinään.
Siitä vaimoni ja ystävämme seksisuhde alkunsa sai,omastakin aloitteestani,ja on jatkunut siitä asti.Itse en ole tuntenut sen vuoksi mustasukkaisuutta missään vaiheessa ja olen tosi onnellinenkin siitä että näin silloin kävi,jo vaimonikin puolesta ja siksikin että se on lujittanut suhdettamme entisestään,tehnyt meistä entistäkin läheisempiä ja tärkeämpiä toisillemme ja kasvattanut ennen kaikkea luottamusta toisiimme.Onnellinen mies olen siis itsekkin,niinkui on vaimonikin onnellinen nainen.
Hyvä kirjoitus. Kuvastaa sitä, mitä seksi ja rakkaus parhaimmillaan voi olla. Miehenä minua harmittaakin se, että näistä asioista puhuttaessa kaikenlaiset häiriköt kommentoivat ja siten pilaavat fiiliksen, mikä syntyy itsellekin lukiessani näitä seksikokemuksia.
Ei, en runkkaile samalla.....

Olen ollut joskus anno Dazumal mukana erilaisissa seksikokeiluissa ja myönnän aluksi jännittäneeni kovastikin mm. mahdollisia mustasukkaisuuskohtauksia, jos en ole aiemmin tuntenut kyseistä pariskuntaa.

Tiedän omasta kokemuksestani sen, että seksin muotojen määrä lasketaan sadoissa, ei yhdessä-kahdessa versiossa ja tämähän tarkoittaa avoimmuutta ja rehellsitä mieltä myös omien mieltymysten myöntämiseen.

Itseäni on alkanut kiihottaa ajatus kolmen pyörästä siten, että kokeilisin ensimmäisen kerran elämässäni kunnollista bi-leikittelyä.
Mutta ajatuksen asteelle se on jäänyt juuri siksi, että olen ollut melkoisen laiska etsimään kontakteja ja lähteä rakentamaan luottamusta.

Olen avioliitossa, mutta vaikka toivoisinkin vaimoni osallistuvan erilaisiin leikkeihin, hän ei halua, eikä mieleeni tulisi häntä pakottaakaan moiseen.
En koskaan vertaile tai lähde ajattelemaan sitä, onko toisella miehellä isompi/pienempi vehje kuin itselläni, sillä eroottinen lataus syntyy korvien välistä ainakin itselläni.

Kun en käytä alkoholia, saatan vaikuttaa (ehkä vain luulen niin) aika tylsältä, mutta liika huikkailu pilaa takuuvarmasti niinkin hienoviritteisen asian kuin mitä seksi ja seksuaalisuus ovat.

Erilaiset fetissit, kuten nahka, lateksi jne ovat kiihottavia, mutta tilannehan se on, mikä ratkaisee, kiihottava on myös pelkästään itse tilanne.....
Kuvaamasi tilanne on hieman samanlainen, mistä itse olen haaveillut; itse nauttisin kovasti myös siitä, kun nainen saa vastaanottaa kahden miehen hyväilyjä, ilman varta vasten suunniteltuja asioita. Ts. tilanne ikäänkuin ajautuu siihen....kuten teilläkin tavallaan kävi.

Aisuriksi en tunnustaudu, sillä itse nauttisin kovasti myös parinvaihdosta; olenhan ollut saavana osapuolena kahden naisen välissä ja seuraavana arkipäivänä töistäni tuli kyllä ns. maanantaijälkeä....

Mutta elämä ON erotiikkaa, toteaa näin 59-vuotias hesalainen ukkomies...
 
Viimeksi muokattu:
mie1
Mieheni ehdotuksesta kokeilimme ns. kolmatta pyörää vuosia sitten ja sen jälkeen olemme harrastaneet tätä 2-3 kertaa kuukaudessa. Alkuun tällainen seksi tuntui minusta ahdistavalta ja sen jälkeen tuli aina jonkinlainen morkkis. Mieheni mielestä se oli ihan ok. ja hän piti siitä.
Muutaman kerran jälkeen sain ensimmäisen orgasmini vieraan miehen kanssa ja aloin pitää siitä.
Mieheni kanssa seksi sujuu hyvin mutta kuitenkin viikon kohokohta on kahden miehen kanssa rakasteleminen. On muilla samanlaisia kokemuksia? Miltä teistä on tuntunut? Onko kokeilu jatkunut ja vakiintunut ?
Meillä on n 2 vuoden ajan käynyt 2 miestä antamassa säännöllisesti vaimolle munaa mekkoon, näky on nykyään kiihottava kun vaimon jalkovälistä kiiltelee vierasta makeis velliä, ja vaimo on jopa niellyt miesten makeiset nyt ihan joka kerta. Eikä se enää tunnu muulta kuin kiihottavalta
 
Viimeksi muokattu:
Alaheppi
Meillä on n 2 vuoden ajan käynyt 2 miestä antamassa säännöllisesti vaimolle munaa mekkoon, näky on nykyään kiihottava kun vaimon jalkovälistä kiiltelee vierasta makeis velliä, ja vaimo on jopa niellyt miesten makeiset nyt ihan joka kerta. Eikä se enää tunnu muulta kuin kiihottavalta
Toivottavasti kaverit eivät ole käyneet muualla tekemässä samaa tai saatte kohta varata aikoja sukupuolitautien poliklinikalle...
 
Viimeksi muokattu:
mie1
tahtoisin kokeilla sitä ns. kolmatta pyörää, mutta mieheni ei suostu, että hänen lisäksi olisi toinen mies. Hän suostuisi asiaan jos mukana olisin toinen nainen ja minä en haluaisi sitä ollen kaan mieheni pelurin taustoista on vaikea ajatella, että hän sen kokemuksen jälkeen haluaisi enää minua. mitä tehdä?[/QUOTE

Luota mieheesi, mie ajattelin vaimostani samaan tyyliin, mutta vaimo toi nais ystäväsä meille ja sain naida paljaalla kumpaakin.
 
Viimeksi muokattu:
rythm
Mieheni ehdotuksesta kokeilimme ns. kolmatta pyörää vuosia sitten ja sen jälkeen olemme harrastaneet tätä 2-3 kertaa kuukaudessa. Alkuun tällainen seksi tuntui minusta ahdistavalta ja sen jälkeen tuli aina jonkinlainen morkkis. Mieheni mielestä se oli ihan ok. ja hän piti siitä.
Muutaman kerran jälkeen sain ensimmäisen orgasmini vieraan miehen kanssa ja aloin pitää siitä.
Mieheni kanssa seksi sujuu hyvin mutta kuitenkin viikon kohokohta on kahden miehen kanssa rakasteleminen. On muilla samanlaisia kokemuksia? Miltä teistä on tuntunut? Onko kokeilu jatkunut ja vakiintunut ?
mielestäni, tuo. on. todella, kiihoittavaa....
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä