nainen ja nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä vaan haluun tietää. mut en ikimaailmassa petä miestäni, rakastan häntä....

No kysy mieheltä jos ottaisitte kolmannen? Ei sitä muuten voi tietää kun kokeilemalla =) Mä en oikein ymmärrä miksi sua vaivaa jos et tahdo ikinä naisen kanssa olla? =)

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:

kysäse ukolta vaivihkaa että mite olis jos harrastasitte kolmenkimppaa ja se kolmas olis nainen? siinähä sitä sais naista :p

oon joskus ehottanu.... mut mies ei lämmenny ajatukselle...

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:

kysäse ukolta vaivihkaa että mite olis jos harrastasitte kolmenkimppaa ja se kolmas olis nainen? siinähä sitä sais naista :p

oon joskus ehottanu.... mut mies ei lämmenny ajatukselle...

no jos olis mieli muuttunu? :)

Alkuperäinen kirjoittaja :
onko muita jotka ihailee naisia?? haaveilee naisista..

mä ihailen naisten rintoja, mitä isommat rinnat niin sen seksikkäämmiltä ne näytää, ja en voi olla tuijottamatta, hävettää... haaveilen millasta olis olla naisen kans... haluisin kokeilla....

mulla mies ja lapsi. en petä miestä. mutta silti en voi olla haaveilematta naisesta.

joko musta tuli bi....

täällä toinen samassa tilanteessa oleva. Mulla kans mies ja kaksi lasta. On käyny jopa sellainen ajatus mielessä et jos ukko suostuu niin olis kiva testata kolmisin tota juttua.

taidan olla täys hetero. Joskus puhuttiin kavereiden kanssa että jos olis mie, niin kumpaa haluttais enemmän naista tai miestä.. Eli jos mä olisin äijä, niin olisin varmaan homo..

Kukaan ihminen ei ole 100% hetero.

Ei edes ne karuimmat miehet jotka vannovat henkensä kautta olevansa sellaisia.

Käytännön arkielämässä tietysti ovat/olemme täysiä heteroja...mutta..mutta...

mä ihailen naisten rintoja, mitä isommat rinnat niin sen seksikkäämmiltä ne näytää, ja en voi olla tuijottamatta, hävettää... haaveilen millasta olis olla naisen kans... haluisin kokeilla....

mulla mies ja lapsi. en petä miestä. mutta silti en voi olla haaveilematta naisesta.

joko musta tuli bi....

oot mun miëhen "unelma" :whistle:

joko musta tuli bi....

Et ole bi ihan vielä..... vain hetero, joka antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa... joten no hätä, ihan hetero olet vaan...

joko musta tuli bi....

Et ole bi ihan vielä..... vain hetero, joka antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa... joten no hätä, ihan hetero olet vaan...

Yhteistyössä