Sun kielenkäyttös on kovin naismaista :saint: Kovin moni mies ei käytä sika-sanaa vaimostaan.
Mut sun "vaimo" on tyypillinen mies
Mut sun "vaimo" on tyypillinen mies
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Sun kielenkäyttös on kovin naismaista :saint: Kovin moni mies ei käytä sika-sanaa vaimostaan.
Mut sun "vaimo" on tyypillinen mies![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Minäkin olen sika, mieheni mielestä. Teen töitä ja töiden jälkeen kaadun sohvalle, ruikutan siinä illan, luen lapsille sadun ja painun nukkumaan. Mies käy myös töissä 5-vuoroa ja hoitaa kodin lähes kokonaan. Musta ei vaan oo tällä hetkellä siinä kovinkaan paljon apua.
:ashamed:
Ymmärrän sinua ja varmasti miehlläni olisi sinulle paljon kommentoitavaa.
Mitäs lapset touhuavat illan? Leikkivät keskenään?
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Minäkin olen sika, mieheni mielestä. Teen töitä ja töiden jälkeen kaadun sohvalle, ruikutan siinä illan, luen lapsille sadun ja painun nukkumaan. Mies käy myös töissä 5-vuoroa ja hoitaa kodin lähes kokonaan. Musta ei vaan oo tällä hetkellä siinä kovinkaan paljon apua.
Jos mies on iltavuorossa/lauantaina/sunnuntaina töissä niin silloin minä teen kaikkeni jotta jaksan päivän heidän kanssaan. se vaan ottaa välillä koville, kolmatta odotan ja krooniset kivut, mutta teen parhaani. Ja silti poden huonoa omaatuntoa siitä etten kykene olemaan niin hyvä äiti lapsilleni kuin haluan.
Mutta JOS mies on kotona niin min olen laiskana sohvalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Minäkin olen sika, mieheni mielestä. Teen töitä ja töiden jälkeen kaadun sohvalle, ruikutan siinä illan, luen lapsille sadun ja painun nukkumaan. Mies käy myös töissä 5-vuoroa ja hoitaa kodin lähes kokonaan. Musta ei vaan oo tällä hetkellä siinä kovinkaan paljon apua.
Jos mies on iltavuorossa/lauantaina/sunnuntaina töissä niin silloin minä teen kaikkeni jotta jaksan päivän heidän kanssaan. se vaan ottaa välillä koville, kolmatta odotan ja krooniset kivut, mutta teen parhaani. Ja silti poden huonoa omaatuntoa siitä etten kykene olemaan niin hyvä äiti lapsilleni kuin haluan.
Mutta JOS mies on kotona niin min olen laiskana sohvalla.
siis siivoaako miehesi lasten kanssa kun makoilet sohvalla jne?