Nainen ei tee mitään!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt mies

Vieras
no ok se käy nyt töissä, mutta sitten kun se tulee niin ei edes voi takkia naulaan laittaa!!!! heittää vaan eteisen tuolille... sitten parkkeeraa sohvalle ja kysyy mitä ruokaa oon tehnyt... eikä tasan nosta persettään ennenkui siirtyy sänkyyn. likaset sukat lattialta kerään minä ruuat teen minä tiskit pyykit kaikki!!! lapsi on ollut koko viikon sairas eikä tarhaan olla menty ollenkaan Tuntuu että emäntä ei yhtään arvosta mun panosta kotiin. kaiken sen jättää jä'lkeensä kuin paskan perseestä ja ruuan pitäisi tulla kuin manulle illallinen... MENEE HERMOT TOHON AKKAAN!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt mies:
no ok se käy nyt töissä, mutta sitten kun se tulee niin ei edes voi takkia naulaan laittaa!!!! heittää vaan eteisen tuolille... sitten parkkeeraa sohvalle ja kysyy mitä ruokaa oon tehnyt... eikä tasan nosta persettään ennenkui siirtyy sänkyyn. likaset sukat lattialta kerään minä ruuat teen minä tiskit pyykit kaikki!!! lapsi on ollut koko viikon sairas eikä tarhaan olla menty ollenkaan Tuntuu että emäntä ei yhtään arvosta mun panosta kotiin. kaiken sen jättää jä'lkeensä kuin paskan perseestä ja ruuan pitäisi tulla kuin manulle illallinen... MENEE HERMOT TOHON AKKAAN!!!!!!

Kiitos rakas aviomies, että avaat sanaisen arkkusi edes netissä

Mitä mä voisin tehdä? sanon koko ajan siitä mutta ei mene naikkosen jakeluun.. vastaa vaan mulle että mene itse töihin... menisin vaikka heti jos löytyis mutta ei oo niin helppoo. ja jos olisin töissä niin tämä huusholli hukkuisi paskaan kun kukaan muu ei tee täällä mitään

Kuulostaa ihan minulta, mutta mä pidän samaa saarnaa lapsille ja isännälle. Sanonkin, että te huolehditte paskankin perseestänne paremmin kuin omat tavaranne - se sentään päätyy pyttyyn, eli sinne minne sen pitääkin, mutta omat tavarat taas... *huoh*

Niin. Tiedätpä nyt, miltä sadoista, ehkä tuhansista kotiäideistä tuntuu. Kerropa tämä kaikille miespuolisille kavereillesi -ehkä edes jotkut heistä avaisivat silmänsä.

juu lapsi on yhteinen nyt 1v10kk... vauva-aikana hoiti lapsen lähes yksin. minulla on alkoholi ongelma, mutta silti olen aina hoitanut kodin siisteyden. ei tämä siisteyskysymys ole suhteemme ongelma ne on aivan muualla. nainen on mm pettänyt mua. minä en ole pettänyt mutta juonut sitäkin enemmän. siivousjuttu on vain luonteimme erossa minua ahdistaa paska naista ei yhtään

no nainen on aina ollut sika ihan teinistä asti. nyt olen ollut juomatta ja hoitanut lasta 24/7 kun nainen ollut töissä nähnyt kavereitaan hillunu viikonloput baarissa

Yhteistyössä