Näin viime yönä unta, että olen raskaana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dreamer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dreamer

Vieras
ja heräsin kauhusta kankeana. Helpotuin, kun tajusin, että unta se vain oli. Mulla on ihana vauva, jota rakastan yli kaiken. Ja ihana mies. Ihana elämä, talouskin kunnossa vaikka hankittaisiin 5 lasta. En vaan halua toista. Ainakaan moneen moneen aikaan! Olenkohan kamala äiti kun näen tuollaisia unia:( Katotaan vaan, niin sitten jos aletaan yrittämään toista lasta, en hirveiden unieni takia voi tulla raskaaksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
Etpä ole ainut =) Tai mulla noita lapsia on kaksi ja todellakin ne on nyt siinä. Vilunväristyksiä tulee jos ukko ees leikillään sanoo että jospa vielä yksi :o

Helpottavaa kuulla. Möläytin unesta miehellekin, ja ennenkuin hän ehti kuulla että pidin unta painajaisena, hän ehti sanoa jotain ihanasta uudesta vauvasta. Teki mieli vajota maan alle...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
Etpä ole ainut =) Tai mulla noita lapsia on kaksi ja todellakin ne on nyt siinä. Vilunväristyksiä tulee jos ukko ees leikillään sanoo että jospa vielä yksi :o

Helpottavaa kuulla. Möläytin unesta miehellekin, ja ennenkuin hän ehti kuulla että pidin unta painajaisena, hän ehti sanoa jotain ihanasta uudesta vauvasta. Teki mieli vajota maan alle...

Kuullostaapa aika tutulta :D Olen joskus ihastellut tuttavien vauvoja ja sitten tuo ukko paukauttaa että tehdäänpäs vielä yksi :kieh: :kieh:

Yhteistyössä