L
levoton nukkuja
Vieras
Olin isossa talossa etsimässä laukusta jotain tavaroita. Lapsi odotti oven ulkopuolella parin muun aikuisen kanssa. Siinä tavaroita etsiessäni lauleskelin samalla, ja yritin kuulostaa tosi hyvältä, koska viereisessä huoneessa oli bb-nino, johon halusin tietysti tehdä vaikutuksen, iso laulaja-tähti kun oli (!?). Tavarat löydettyäni menin ovelle ja katoin, että jahas - alkoi sitten iskeä isoja aaltoja siihen pihaan, että enpä taidakaan lähteä ulos, kun enhän mä osaa kävellä veden päällä. Yritin vinkata niille kahdelle lapseni kanssa olevalle aikuiselle, että voisivat tulla sisälle, kun tulee tota vettä aika paljon - sellasia kunnon surffailuaaltoja. Kaverit ei kuullu, vaan varo vaan ite joutumasta aaltojen alle. Unohti sit kattoa, että se mun lapsikin pysyis vedenpinnan yläpuolella. Kuulin miten lapsi itki ja yritin huutaa niille aikuisille, mutta ne ei kuullu - ja sit yhtäkkiä tuli mega-aalto enää enää kuullukaan lapsen ääntä. *puistatus* Tähän kohtaan kai loppu mun draamaunen tää osa.
Niin ja sit aamuyön jatko-osassa hiihdin kauheeta vauhtia lumisateessa ja tajusin yhtäkkiä, että pulkat loppuu kaupasta, eikä mun sukset luista riittävästi, että ehtisin kauppaan ennen sitä. Että sellasia juttuja tuli sitten alitajunnasta ja kuluneesta päivästä mun uniin. Lähettiin toki kuitenkin heti aamulla ostamaan tytölle pulkka, kun on noi hurrjat pakkaset tulossa ja jos vaikka luntakin sataisi, kun Pekka vähän niin lupaili
Niin ja sit aamuyön jatko-osassa hiihdin kauheeta vauhtia lumisateessa ja tajusin yhtäkkiä, että pulkat loppuu kaupasta, eikä mun sukset luista riittävästi, että ehtisin kauppaan ennen sitä. Että sellasia juttuja tuli sitten alitajunnasta ja kuluneesta päivästä mun uniin. Lähettiin toki kuitenkin heti aamulla ostamaan tytölle pulkka, kun on noi hurrjat pakkaset tulossa ja jos vaikka luntakin sataisi, kun Pekka vähän niin lupaili