Näin unta entisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ja tajusin, että ikävöin. Erosta on jo kauan aikaa, minä olin se, joka lopulta katkaisi välit kokonaan. Unessa tapahtui kaikkea ärsyttävää, josta tajusin taas, kuinka erilaisia me ollaan, mutta myös se läheisyys minkä koimme yhdessä.. Jotain ihan uskomatonta. Ja nyt tuntuu, kuin haluaisin ottaa yhteyttä. Puhukaa minut järkiini, kiitos.

Minä tein niin. Otin yhteyttä ja nykyään olemme todella hyviä ystäviä. Joskus käy näin iloisesti, joskus huomaa, että toinen on vuosien saatossa muuttunut liikaa... Ota yhteyttä ja katso kuinka käy :)

Minä nään vielä viiden vuoden jälkeenkin, lähes viikottain unia exästä. Johtuu ehkä siitä että exä oli oikeastaan se ensirakkaus ja eihän ensirakkautta voi koskaan unohtaa, ja se meidän juttu oli monta vuotta sellaista on-offia ja suhde loppui sitten kuin seinään kun tapasin nykyisen mieheni. Joskus noi unet alkaa ahdistaa, kun tulee sellaisia kausia että nään monenakin yönä peräkkäin unta exästä. Luojan kiitos kuitenkin, etten (ainakaan vielä) ole mitään puhunut unissani mieheni kuullen noiden unien aikana, kyllä hävettäisi jos hokisin unissani exän nimeä :/

[QUOTE="iloinen";28292871]Minä tein niin. Otin yhteyttä ja nykyään olemme todella hyviä ystäviä. Joskus käy näin iloisesti, joskus huomaa, että toinen on vuosien saatossa muuttunut liikaa... Ota yhteyttä ja katso kuinka käy :)[/QUOTE]

Kun en ole varma voinko olla ystävä. Mies on uudessa suhteessa, enkä tiedä "kestänkö" sitä. Vaikea selittää..

Yhteistyössä