Näin tökerö viivanpaikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siinä ja siinä :) Olen itse saanut PC:llä kymmeniä eri vahvuisia viivanpaikkoja, jotka eivät ole merkinneet raskautta. Viime raskaudessa sain 3+4 haamun, joka oli kyll tuota viivaa vahvempi, eikä jättänyt mitään kuitenkaan arvailun varaan. Tuo on aika rajoilla, eli eipä siinä taida auttaa kuin testata esim huomenna uudestaan tai toki voi koittaa digillä vaikka?

Minä en ole saanut pregcheckillä minkäänlaista viivanpaikkaa ellen ole ollut raskaana. Tuo on mielestäni aika hyvännäköinen viiva jo noilla dpoilla. Jos et aikaisemmin ole saanut noin vahvaa viivaa, etköhän nyt raskaana ole :)

Asiahan ei minulle mitenkään kuulu mutta en vaan lakkaa koskaan ihmettelemästä miksi naiset edes viitsivät ostaa noita "arvaa onko plussa"-testejä kun markkinoilla on olemassa niitäkin testejä jotka sanovat suoraan onko raskaana vaiko ei. Ja viikotkin on nähtävillä jos ostaa sellaisen testin.

Joo itellä ei hermo kestäis arvailla onko vaiko eikö ole.
Juuri pregcheckillä itse testasin tässä raskaudessa ja tuli haalea viiva dpo 9.
Seuraavana päivänä clearblue digillä aamupissasta ja tulos oli raskaana 1-2.
Siihen loppu arvuuttelu ja viivan tihrustaminen.

Nyt 8+4

Sen kerran kun itse ostin digi-testin clear blue, niin se ei toiminut ollenkaan. Ei lukenut mitään. Sain onneksi siitä rahat takaisin vaikka apteekissa vähän ihmeissään olivat, kun ne maksaa melkein 20e muistaakseni...

Apteekin oma on ollut paras, en toiste viitsiny tuhlata clearblue tikkuihin. Mut noi marketin testit ei näyttänyt mitään viivaa vielä, kun apteekin omalla tuli ihan selkeä viiva. Enkä edes testaillut mitenkään kauhean aikaisin...

Yhteistyössä