Hajoaminen toimimattomasta r-testistä ja oireita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mileana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mileana

Vieras
Arghhhh! Testasin negan dpo 7 (ehkä, epäsäännöllinen kierto enkä tikutellut), en edes olettanut että silloin näkyisi mitään, piti vaan päästä testaamaan.. Dpo 8 sitten oli aivan tajutonta aamupahoinvointia, dpo 9 huomasin nännipihojen laajentuneen ja Montgomeryn rauhasten olevan paljon enemmän näkyvillä kuin aikaisemmin, ja syljeneritys on lisääntynyt, joka saa aikaan hieman kuvotusta. Dpo 7-9 ollut myös aivan tajutonta väsymystä, en ole saanut tehtyä viikonlopun aikana mitään.

Tarkoituksenani oli odottaa ainakin dpo 13 asti ennen seuraavaa testiä, mutta äsken sitten heräsin (tänään siis dpo 10) ja kävelin kaapille siepatakseni testin mukaan ja ei kun pissalle.. Siinä odotellessani säikähdin oikein, kun näin peilin kautta nännini, jotka olivat aivan epänormaalin tummat. Ja edes kontrolliviivaa ei tule näkyviin! Nyt arvon tässä sitten että lähdenkö välittömästi apteekkiin ostamaan uutta testiä ja testaamaan heti kuin mahdollista vai odottaisinko ainakin huomiseen... Ja juuri huomasin että taas hieman oksettaa.

Nyt menossa puoliksivahinkoyrityskierto 1, aiemminkin on yritelty mutta sitten pidettiin taukoa, ja aiemmissa yrityskierroissa onnistuin hyvin kuvittelemaan oireita, mutta en sentään mitään tällaista. Hermo menee. :D Kohtalotovereita? Voiko tuo rintojen muutos tapahtua jo näin pian?

Rinnoissa voi todellakin tapahtua muutos jo ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. Itse sain hailun viivan testiin jo dpo9 eli toiveita tosiaan on että sinäkin voisit saada :) Kannatan siis parin testin ostoa, yhden käytät tänään, toisen parin päivän päästä! Tule raportoimaan tulos!

Mua rupes oikeen kunnolla hymyilyttämään...siis miten joku voi olla noin tarkka?! Mulla ei ollut hajuakaan mistään rauhasista, tai syljenrityksestä tms. Pahoinvointikin alkoi vasta muutama viikko plussan jälkeen :)

Mutta jos asia oikeasti sinua vaivaa niin, eikö silloin kannattaisi tehdä uusi testi jo tänään? En mä ainakaan pysyisi housuissani jos kovasti jännittäisi :) Osta varmuudeksi tuplapakkaus, niin voit tehdä toisen testin vielä huomenna.

Muakin hymyilyttää ap:n teksti. Ja ylipäänsä - miksi testata jo viikkoa ennen kun ei tulosta voi vielä käsittääkseni nähdä?

Jos olisin ap niin relaisin pari päivää tai pitempäänkin ja testaisin sitten uudelleen.

Taidan olla jotenkin outo, kun mulle ei tullu mieleenkään testailla ennen menkkojen alkua.

Itseasiassa olen tässä kierrossa ollut yllättävän rauhallinen, olen ajatellut että nyt ei tärpännyt kun ajankohta ei ollut paras mahdollinen, ja siksi tässä ihmetyttääkin kun noita oireita tulee silti. :D Olen semmoinen, että lun innostun jostain asiasta niin haluan lukea siitä mahdollisimman paljon, ja samalla sitten tulee opittua kaikenlaista mm noista rauhasista. Mutta kai se on apteekkiin lähdettävä. :D

Yhteistyössä