Näin täällä toimitaan päikässä... *pyörittää päätään*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sisu

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
20 985
2
36
Voihan helkutin helkutti tuota päiväkodin hommaa! :headwall: On siellä varsinaisia järjen jättiläisiä töissä!
Tyttö on ollu vähän yskänen tässä, mutta ei kuumetta, ei nuhaa, ei muuta kun se pieni yskä vaan. Kotona ollaan sitä hoidettu luonnonmukaisilla keinoilla, ja tietysti avaavaa yskänlääkettä annettu. Vein tytön aamulla päikkään, kun se oli ihan hyvä vointinen, ja virkeä. Silläpä olikin alkanu kesken aamu-ulkoilun ahdistaa henkeä (!! ) eikä meille, ei minulle, eikä miehelle soitettu asiasta! |O Päiväunien jälkeen oli (siviilistäkin tuttu ) lastenhoitaja sanonu lto:lle, että NYT soitat äidille kotiin, että tuon lapsen hengitys aivan vinkuu, että jos et sinä soita, niin hän soittaa! Lto soitti lopulta mulle, mutta ei näyttäny naamaansa, kun menin hakemaan tytön etuajassa, ja soitin miehelle, joka sit tuli käyttää tytön tk:ssa ventolinea hengittämässä, et saa raukka röörit suunnilleen auki. Nyt on sit piiput ja maskit kotona, että jos alkaa uudestaan ahdistaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kertaus on opintojen äiti:
Miks laitoit uudestaa tän aloituksen?

:o Tuliko se eka avaus aikasemmin sit tänne? Mulla vaan näytti, et virhe, yritä myöhemmin uudelleen, joten oletin, ettei se tullu. Anteeksipa nyt vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
tee valitus päiväkodinjohtajalle!!

Joka on myös mun esimies :D Ei kun sanon kasvotusten ko lto:lle asiasta. Että meidän perhe kyllä haluaa tietää, jos vastaavaa sattuu, ja että mies on AINA puhelimen päässä tavoitettavissa, oli se missä tahansa töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

:o Tuliko se eka avaus aikasemmin sit tänne? Mulla vaan näytti, et virhe, yritä myöhemmin uudelleen, joten oletin, ettei se tullu. Anteeksipa nyt vaan...

Ei kun ihmettelin vaan kun luin saman tekstin tossa jokunen aika takaperin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kertaus jne...:

Oli se näköjään tullu. Mua nää sivut herjasi koko iltapäivän, enkä siis ole päässy vastaamaan samaan avaukseen, enkä edes näkee, et tuliko se vai ei. No kertaus on opintojen äiti, vai mitä?? ;)

Oli se näköjään tullu. Mua nää sivut herjasi koko iltapäivän, enkä siis ole päässy vastaamaan samaan avaukseen, enkä edes näkee, et tuliko se vai ei. No kertaus on opintojen äiti, vai mitä?? ;)

Juu, näin on! Mutta aika outoa touhua päiväkodin tätsyiltä. Pitää vaan pph:na sanoa, että jos meistä joku koskaan toimis samalla tavalla, niin syttyis kolmas maailmansota...

Juu, näin on! Mutta aika outoa touhua päiväkodin tätsyiltä. Pitää vaan pph:na sanoa, että jos meistä joku koskaan toimis samalla tavalla, niin syttyis kolmas maailmansota...

Juu, itse olen myös pph, tosin äitiyslomalla nyt, mutta siis todellakin sais kuulla kunniansa asiasta, jos jättäis ilmoittamatta. Ja by the way, tää tietty lto, joka asiaa hoiti, niin hän on mies... :whistle:

No huh huh :o

Missä se kuuluisa maalaisjärki joskus on?! Joistain päiväkodeista soitetaan, kun lapsi tuhmasti tehtyään ja torut saatuaan kyynelehtii että "mutku mul on maha kipee". Ja joskus lapsi taas voi olla 39 c kuumeessa, eikä kukaan ole viitsinyt soittaa vanhemmille |O

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
No huh huh :o

Missä se kuuluisa maalaisjärki joskus on?! Joistain päiväkodeista soitetaan, kun lapsi tuhmasti tehtyään ja torut saatuaan kyynelehtii että "mutku mul on maha kipee". Ja joskus lapsi taas voi olla 39 c kuumeessa, eikä kukaan ole viitsinyt soittaa vanhemmille |O

Näinpä. Olen ihan tosi tympääntyny koko päikkään, miehelle jo uhkasin tuossa, että en vie kohta edes koko eskariin tyttöä sinne (syksyllä ), jos ei homma muutu, ja pikkusen se maalaisjärki kasva sinne päähän.

Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
tee valitus päiväkodinjohtajalle!!

Joka on myös mun esimies :D Ei kun sanon kasvotusten ko lto:lle asiasta. Että meidän perhe kyllä haluaa tietää, jos vastaavaa sattuu, ja että mies on AINA puhelimen päässä tavoitettavissa, oli se missä tahansa töissä.

no juu kyllä tuollaisessa tilanteessa pitäisi vanhemmille soittaa ehdottomasti. outoa toimintaa! Mutta onneksi saitte kotiin lääkettä jos tilanne pahenee!

Juu, itse olen myös pph, tosin äitiyslomalla nyt, mutta siis todellakin sais kuulla kunniansa asiasta, jos jättäis ilmoittamatta. Ja by the way, tää tietty lto, joka asiaa hoiti, niin hän on mies... :whistle:

no mitä se lapsi puolikuntoisena siellä päikyssä edes teki jos sinä kerran olet kotona? vai käsitinkö väärin..

Yhteistyössä