Näin syön - laihdunko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se menee juuri päinvastoin, jos on tarkoitus pudottaa painoa, eikä kiinteytyä.

no millähän ihmeelleä se minä oon sitte laihtunu.. sen myönnän että annoskoot ovat tärkeässä asemassa mutta edelleen väitän että voit syödä mitävain kohtuudella jos kulutat sen minkä syöt!! näin ainakin minulle on käynyt en tiedä sitten olenko jotanki poikkeus..

No ihan päinvastoin!
Ruokavalio on tärkeämpi, liikunta hyvä tuki!
Mä en käsitä missä ap:n rasvat ja hiilarit on. .

?
Onhan hedelmissä ja kasviksissakin hiilareita. Vai tarkoititko että missä on viljat/kuidut?
Minäkään en syö "hiilareita" eli pastaa, perunaa, riisiä tai leipää. Eivät ne ole millään tavalla välttämättömiä.

AP:lle: aamujogurtin sekaan marjoja kiisselin sijaan.
Välipalaksi pähkinöitä pieni määrä (niistä saa hyviä rasvoja) ja rasvaista kalaa, kuten lohta. Niillä pärjää hyvin.

Minusta tuo on ihan normaali määrä ruokaa, en itsekään syö tuon enempää.

[QUOTE="hello";23662124]uskon että voit edelleen syödä esim. valkoista pastaa jos vain opettelet syömään pienempiä annoksia![/QUOTE]

Miksi kenenkään pitäisi syödä valkoista pastaa...?

[QUOTE="hei";23662138]no millähän ihmeelleä se minä oon sitte laihtunu.. sen myönnän että annoskoot ovat tärkeässä asemassa mutta edelleen väitän että voit syödä mitävain kohtuudella jos kulutat sen minkä syöt!! näin ainakin minulle on käynyt en tiedä sitten olenko jotanki poikkeus..[/QUOTE]

Esim. 15 km:n pyöräilyä vastaan saa syödä ainoastaan 7 suklaapalaa. Tärkeintä on jättää mässäilyt väliin.

Ei ole, vaan ihan geneettisesti koodattu ihmisiin, jotta selviävät nälkävuosista vähällä ravinnolla.

Aina tätä jankutusta. Joo, säästöliekki on olemassa, mutta se ei estä laihtumista, hidastaa hieman.

Ja vielä olennaisempana seikkana se, että tästä ns. säästöliekistä voidaan alkaa puhua vasta sitten, kun kalorit ovat tasoa 400kcal/päivä. Ei noilla eväillä.

Yhteistyössä