näin sitten vuosi vaihtuu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2012
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä itse ainakin uskon, etteivät kaikki petä, vaikka tilaisuus tulisikin vastaan. Joillekin uskollisena oleminen on helppoa kuin hengittäminen, eikä pettäminen käy mielessäkään. Nykyään ihmiset taitavat kyllästyä helposti omaan kumppaniin tai kun suhteeseen tulee säröjä, hankitaan huomiota jostain muualta. Tässäkin luulisin olevan kyseessä vain omassa itsessä tai elämässä piilevä tyhjyys, jota halutaan täyttää epätoivoisin keinoin. Pitäisi olla pokkaa keskustella ongelmista, tai jos keskustelut eivät auta, erota rehellisesti ennen kuin hyppää vieraaseen sänkyyn. Pettäjä haluaa sekä syödä että säästää kakkua. Saman ajan, jonka käyttää muista haaveilemiseen ja mahdollisesti salarakkaisiin, voisi käyttää siihen oman suhteensa hoitamiseen.

Netti ei mielestäni saa ihmisiä pettämään helpommin, vaan pettäjä pettää vaikka missä olosuhteissa. Ja niillä pettäjäsivustoilla osa rekisteröityneistä kuulemma vaan kyttäilee, onko oma puoliso pahoissa puuhissa.

Olen itse suhteessa mieheen, jota on petetty kaksi kertaa. Luonnollisesti hänessä elää päilys myös minua kohtaan, ja se on välillä raskasta, sillä en missään nimessä pettäisi häntä.

Tuohon sinun tuttavapariskuntaan, en itse ole vielä edes koittanut parinvaihtoa,kyllä sekin EHKÄ onnistuisi,mutta se saattaisi olla kyllä se viimeinen piristysruiske mitä olisin valmis koittamaan :) Ihmisiä on niin paljon erilaisia..tai tiedä vaikka miten tykkäisin jos koko homma on sovittu ja suunniteltua eikä valehtelulla ja seläntakana puljaamista. Eihän me ihmisiä oltaisi jos ei jossain välissä tee mieli jotain muuta.

Siis tuo lausahdus tarkoitti sitä, että ikinä he eivät pettäisi toisiaan. Nimittäin jos siitä olisi aietakaan, silloin olisi sama erota. Eivät ole pettäneet ja yhteistä lystiä näyttää riittävän. Silmien pilkkeestä sen näkee. Hassua, että ilmaisin asian niin, että se oli tulkittavissa parinvaihtoon viittaamassa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä