Näin petin avomiestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lähdettiin avomiehen kanssa pitkästä aikaa yhdessä ulos. Meidän seurassa oli nuori mies, josta olin ollut kiinnostunut jo ennen suhdettani avomieheeni. Avomieheni häippäs jonnekin, eikä vastannut enää kännykkään.

Siinä alkoi olemaan silmäpeliä tämän erittäin hyvännäköisen miehen kanssa. Oli nimittäin jonkun verran paremman näköinen kuin mieheni, todella suloinen myös. Juteltiin, mutta jossain vaiheessa lähdettiin eri teille.

Yöllä tapasimme muistaakseni ihan sattumalta. Kyllä siinä oli meininkinä, että toisemme haluamme. Niinpä lähdimme yhdessä kaverin luokse ja siellä juteltiin ja pantiin. Kotiin menin siinä viiden aikaan, eikä mies ollut kotona.

Pidettiin yhteyttä, salaa.

Minä vaan olen todennut että avomies on niin ihana etten panis ketään muuta,heruu kotonakin aina kun haluan ja saan ihan järjettömän hyvää seksiä,ikinä en ole parempaa saanut.Ei ole nuoret kollit mitään tuon rinnalla,aina mahanpohjassa kouristaa kun vaan näenkin hänet.Joka aamu aina yhtä ihana riemullinen huomio.Mahanpohjassa ihana hyrinä,vieressä ihanin mies maailmassa.Olen onnellinen vain hänen kanssaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
nää jakorasiat on niin säälittäviä!! huh huh kun ei osaa vakituisessa suhteessa olla kun pitää persettä olla jakamassa.

Mitä säälittävää tässä muka on? Aika harvoin tulee tuollainen tilanne, missä on vain pakko saada toinen. Siis ainakin minulle, harvoin haluan ketään noin paljon. Jakamisesta tässä ei ole kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mä oon elänyt avoliitossa kahden kanssa aikoinaan...joo, en tekis enää, silloin en vaan ollut järin fiksu.

kääk! Siis asuit kahden miehen kanssa yhtäaikaa eri osoitteissa? Miten selitit poissaolot? Pitikö sun ostaa kahdet tavarat ja vaatekerrat? Seksiä oli varmaan ihan joka illalle...? mä oisin varmaan seonnut.

Alkuperäinen kirjoittaja melkein sama homma meillä:
Minä vaan olen todennut että avomies on niin ihana etten panis ketään muuta,heruu kotonakin aina kun haluan ja saan ihan järjettömän hyvää seksiä,ikinä en ole parempaa saanut.Ei ole nuoret kollit mitään tuon rinnalla,aina mahanpohjassa kouristaa kun vaan näenkin hänet.Joka aamu aina yhtä ihana riemullinen huomio.Mahanpohjassa ihana hyrinä,vieressä ihanin mies maailmassa.Olen onnellinen vain hänen kanssaan.

Minäkin avomieheltä saan tarpeeksi (välillä liikaakin) hyvää seksiä. Eihän se seksi nuoren miehen kanssa ollutkaan yhtään minkäänmoista. Mutta tulipahan kokeiltua sekin. Mutta muuten kyllä todella suloinen tapaus, aivan erityinen.

tiedän mitä meinaat, eikä se niin säälitävää ole. Ihminen on kuitenki tunteva, aistiva, himokas ja laumaan kuuluva. Itse olisin voinu tehdä samanlailla, vaikkakin se hävettäisi jälkeenpäin. Missä ihmeessä muuten miehesi oli kun tulit kotiin?

Alkuperäinen kirjoittaja mn:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mä oon elänyt avoliitossa kahden kanssa aikoinaan...joo, en tekis enää, silloin en vaan ollut järin fiksu.

kääk! Siis asuit kahden miehen kanssa yhtäaikaa eri osoitteissa? Miten selitit poissaolot? Pitikö sun ostaa kahdet tavarat ja vaatekerrat? Seksiä oli varmaan ihan joka illalle...? mä oisin varmaan seonnut.

Kahdessa eri maassa...olin töissä ulkomailla, ja Suomessa odotti avomies yhteisessä kodissamme.

Alkuperäinen kirjoittaja bebea:
tiedän mitä meinaat, eikä se niin säälitävää ole. Ihminen on kuitenki tunteva, aistiva, himokas ja laumaan kuuluva. Itse olisin voinu tehdä samanlailla, vaikkakin se hävettäisi jälkeenpäin. Missä ihmeessä muuten miehesi oli kun tulit kotiin?

Hän lähti kaverinsa mukaan ja putkaan oli kuulemma joutunut. Minulle hän sanoi, että palaa pian. Jos olisi tullut, näin ei olisi käynyt.

"Yöllä tapasimme muistaakseni sattumalta" - ilmeisesti tämä on ollut suurta huumaa suuressa promillemäärässä?

Tarinana tämä oli minusta jokseenkin boring. Ei ollut oikein muuta kuin tylsää pettämistä kännissä. Tästä ei syntyisi suurta maailmankirjallisuutta tai klassikkoromaania. :D

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
"Yöllä tapasimme muistaakseni sattumalta" - ilmeisesti tämä on ollut suurta huumaa suuressa promillemäärässä?

Tarinana tämä oli minusta jokseenkin boring. Ei ollut oikein muuta kuin tylsää pettämistä kännissä. Tästä ei syntyisi suurta maailmankirjallisuutta tai klassikkoromaania. :D

Ei tämä nyt ihan lähiaikoina ole tapahtunut. Juu ei ollut tarkoitus romaania tai muuta sellaista kirjoittaa. Ihan tänne kaksplussalle kirjoitin huvikseni jotain omasta elämästäni. Niinkuin usein teen. Nyt tuli tekstiä pettämisestä.

Yhteistyössä