Näin natsit nousivat valtaan Saksassa 1930-luvulla ja samoja oireita ilmassa vuonna 2020

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tällä hetkellä "suvaitsevaiset" ovat vitsi.

Ymmärrän sen että autettais sen minkä pystyttäisiin mutta nytkin otetaan velkaa sen takia että tänne haalitaan elintasopakolaisia ja omaa yhteiskuntaamme ajetaan alas sen takia että "vieraamme" eivät pahoittaisi mieltään.
Persut on rakentaneet suvaitsevaiset, kertoneet, millaisia nämä ovat ja mitä nämä ajattelevat. Mitä he syövät ja mitä äänestävät..
Sitten persut tulee paikalle ja haukkuu, että nämä suvaitsevaiset on suorastaan vitsi, ja näillä on ihan kauheat mielipiteet jnejne.
Hyvä, että on harrastuksia!(y)

Minun pitikin tänään paistaa lättyjä. Onko se miten yleistä, että vastataan toiselle niin ohi aiheen kuin pystytään?
Tulkitsen tämän niin, että mielestäsi keppostelu on ookoo.
Ota hiukan lappuja pois silmiltä niin ymmärrät että saman aihealueen ympärillä tässä pyöritään.

No joo myönnän että piikki hieman haki uutta uraa mutta ei sen väliä. Mukavahan tässä on vääntää.

Persut on rakentaneet suvaitsevaiset, kertoneet, millaisia nämä ovat ja mitä nämä ajattelevat. Mitä he syövät ja mitä äänestävät..
Sitten persut tulee paikalle ja haukkuu, että nämä suvaitsevaiset on suorastaan vitsi, ja näillä on ihan kauheat mielipiteet jnejne.
Hyvä, että on harrastuksia!(y)
Taisit juuri avata vihervasemmistolaisen ajatusmallia.
En olisi itse pystynyt yhtä tarkkaan kuvaukseen.
Myönnän että juurikin kulutan nyt harrastuksenomaisesti aikaani vaan "kuplassa" elävien kanssa jutteluun. Kiva yrittää ravistella heiltä unelmahöttölasit pois silmiltä.

Ei siis yksikään rasse saa sanottua et terrori iskun suunnittelukin on jo rikos?
Onneks suvakit osaa sen myöntää niin mamujen, vassareitten, antifan ja oikeiston kohdalla.

Taisit juuri avata vihervasemmistolaisen ajatusmallia.
En olisi itse pystynyt yhtä tarkkaan kuvaukseen.
Myönnän että juurikin kulutan nyt harrastuksenomaisesti aikaani vaan "kuplassa" elävien kanssa jutteluun. Kiva yrittää ravistella heiltä unelmahöttölasit pois silmiltä.
Aaaaaa, nyt me ollaan vielä kuplassa eläviä, joilla on unelmahöttölasit silmillä:LOL: Oliko vielä jotain hauskaa? On kiva, kun ei ole aina pelkästään murhanhimoinen, vaan välillä jotain ruusuilla kuvailtuakin:)

Samaa suosittelen sinulle! On varmasti mukavaa, jos ei tarvitse sanoa kaikkea, mitä Mestari käskee. On myös toinen vaihtoehto!
Minä en sun mestareista tiedä mutta sitähän minä tässä olen sinulle yrittänyt sanoa että on positiivista ajatella omilla aivoilla.

Jos haluamme lapsillemme tulevaisuudessa hyvinvointi suomen/Euroopan niin se teidän tarjoama vaihtoehto ei vaan ole realistinen.

Pyydänkin sinulta hieman medialukutaitoa ja tutki oikeasti mitä maailmassa tapahtuu tällä hetkellä. (siis medioita kuplan ulkopuolelta)

Minä en sun mestareista tiedä mutta sitähän minä tässä olen sinulle yrittänyt sanoa että on positiivista ajatella omilla aivoilla.

Jos haluamme lapsillemme tulevaisuudessa hyvinvointi suomen/Euroopan niin se teidän tarjoama vaihtoehto ei vaan ole realistinen.

Pyydänkin sinulta hieman medialukutaitoa ja tutki oikeasti mitä maailmassa tapahtuu tällä hetkellä. (siis medioita kuplan ulkopuolelta)
Eli jos haluan ajatella omilla aivoillani, minun tulisi lukea salaliittoteoreetikoita ja populistisia artikkeleita. Juuju, hoet kokoajan, että ajattele omilla aivoillasi, mutta miksi et tee niin itse?
"Meidän vaihtoehto" .. Kuka minä nyt taas olenkaan...?
Ehkä se en olekkaan minä, jonka sitä medialukutaitoa pitäisi harrastaa. Ehkä sinun olisi jo aika luopua tuosta mörköajatuksestasi ja katsella ympärillesi! (Näkisit, että kaikki ei ole persut vs. suvakit, vaan maailmassa on muitakin ihmisiä ja muitakin asioita!):ROFLMAO:

Mutta vasemmistoliitto ei erottanut jäseniään jitka verovaroin matkustivat Saksaan mellakoimaan ja edelleen Liin läppäristä löytyy antifan tarra. "Sitä.parempaa väkivaltaa"...
Siis mitä sä taas sekoilet, että Saksan äärioikeisto ja Soldiers of odin, koska vassarit ja antifa....
Kyllä me jo tajutaan, ketä trroristia kannatat, anna jo olla ja lopeta kiemurtelu.

Yhteistyössä