V
vierailija
Vieras
Siis hauskaahan noita teidän aivopieruja on seurata, mutta nyt taas hoet tuota yhtä ja samaa. Miksi teillä jää aina levy päälle?Joo ehkä sinun on parempi jättää se ajattelu muille.
Hyvä yritys kuitenkin![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis hauskaahan noita teidän aivopieruja on seurata, mutta nyt taas hoet tuota yhtä ja samaa. Miksi teillä jää aina levy päälle?Joo ehkä sinun on parempi jättää se ajattelu muille.
Hyvä yritys kuitenkin![]()
Minun pitikin tänään paistaa lättyjä. Onko se miten yleistä, että vastataan toiselle niin ohi aiheen kuin pystytään?No kovasti nyt tuntuu olevan tunkua tänne Eurooppaan.
Ensin pilataan oma maa ja sitten kun se on muuttunut paskakasaksi lähdetään pilaamaan muutkin maat.
Persut on rakentaneet suvaitsevaiset, kertoneet, millaisia nämä ovat ja mitä nämä ajattelevat. Mitä he syövät ja mitä äänestävät..Tällä hetkellä "suvaitsevaiset" ovat vitsi.
Ymmärrän sen että autettais sen minkä pystyttäisiin mutta nytkin otetaan velkaa sen takia että tänne haalitaan elintasopakolaisia ja omaa yhteiskuntaamme ajetaan alas sen takia että "vieraamme" eivät pahoittaisi mieltään.
Eurooppa on maailman tiheimmin asuttu maanosa. Yhtään enempää tänne ei tarvita ihmisiä pilaamaan luontoa.Onko sinustä tällä pienellä ja valkoisella vähemmistöllä nyt jotenkin liian vähän elintilaa, jossa he kärsivät ja jonka vuoksi täytyy suunnitella Saksan malliin vähän kepposia?
Niinpä.No kovasti nyt tuntuu olevan tunkua tänne Eurooppaan.
Ensin pilataan oma maa ja sitten kun se on muuttunut paskakasaksi lähdetään pilaamaan muutkin maat.
Kuin myös teikäläisten itsetuhoista jeesustelua.Siis hauskaahan noita teidän aivopieruja on seurata, mutta nyt taas hoet tuota yhtä ja samaa. Miksi teillä jää aina levy päälle?![]()
Maahanmuutto tosiaan tuhoaa tulonsiirtoihin perustuvan hyvinvointiyhteiskuntamme ja siihen ei mene enää montaa vuotta.Ymmärrän sen että autettais sen minkä pystyttäisiin mutta nytkin otetaan velkaa sen takia että tänne haalitaan elintasopakolaisia ja omaa yhteiskuntaamme ajetaan alas sen takia että "vieraamme" eivät pahoittaisi mieltään.
Ota hiukan lappuja pois silmiltä niin ymmärrät että saman aihealueen ympärillä tässä pyöritään.Minun pitikin tänään paistaa lättyjä. Onko se miten yleistä, että vastataan toiselle niin ohi aiheen kuin pystytään?
Tulkitsen tämän niin, että mielestäsi keppostelu on ookoo.
Taisit juuri avata vihervasemmistolaisen ajatusmallia.Persut on rakentaneet suvaitsevaiset, kertoneet, millaisia nämä ovat ja mitä nämä ajattelevat. Mitä he syövät ja mitä äänestävät..
Sitten persut tulee paikalle ja haukkuu, että nämä suvaitsevaiset on suorastaan vitsi, ja näillä on ihan kauheat mielipiteet jnejne.
Hyvä, että on harrastuksia!![]()
Soma Li Andersson on antifan kannattaja, mutta enpä ole huomannut hänen tuominneen antifan tekemiä rikoksia.Ei siis yksikään rasse saa sanottua et terrori iskun suunnittelukin on jo rikos?
Onneks suvakit osaa sen myöntää niin mamujen, vassareitten, antifan ja oikeiston kohdalla.
Soma Li Andersson on antifan kannattaja, mutta enpä ole huomannut hänen tuominneen antifan tekemiä rikoksia.
Samaa suosittelen sinulle! On varmasti mukavaa, jos ei tarvitse sanoa kaikkea, mitä Mestari käskee. On myös toinen vaihtoehto!Kuin myös teikäläisten itsetuhoista jeesustelua.
Anteeksi että yritin kannustaa sinua omilla aivoilla ajatteluun.
En yritä enää eli otan "levyn" pois päältä.
Olenhan minä tuominnut oikeiston tekemät rikokset.etkä sä oikeiston, oot siis Li kanssa samaa maata
Aaaaaa, nyt me ollaan vielä kuplassa eläviä, joilla on unelmahöttölasit silmilläTaisit juuri avata vihervasemmistolaisen ajatusmallia.
En olisi itse pystynyt yhtä tarkkaan kuvaukseen.
Myönnän että juurikin kulutan nyt harrastuksenomaisesti aikaani vaan "kuplassa" elävien kanssa jutteluun. Kiva yrittää ravistella heiltä unelmahöttölasit pois silmiltä.
Ja aattele me ollaan niitä, jotka elää "kuplassa" "unelmahöttölasit" silmilläEi siis yksikään rasse saa sanottua et terrori iskun suunnittelukin on jo rikos?
Onneks suvakit osaa sen myöntää niin mamujen, vassareitten, antifan ja oikeiston kohdalla.
https://www.mtv.fi/sarja/huomenta-s...toliitto-tuomitsee-hampurin-vakivallan-788801
Korjaan, Li tuomitsikin väkivallan.
Eli enää vain rasset hyväksyvät iskut
#arvovalinta
Minä en sun mestareista tiedä mutta sitähän minä tässä olen sinulle yrittänyt sanoa että on positiivista ajatella omilla aivoilla.Samaa suosittelen sinulle! On varmasti mukavaa, jos ei tarvitse sanoa kaikkea, mitä Mestari käskee. On myös toinen vaihtoehto!
Hep!Ei siis yksikään rasse saa sanottua et terrori iskun suunnittelukin on jo rikos?
Mutta vasemmistoliitto ei erottanut jäseniään jitka verovaroin matkustivat Saksaan mellakoimaan ja edelleen Liin läppäristä löytyy antifan tarra. "Sitä.parempaa väkivaltaa"...https://www.mtv.fi/sarja/huomenta-s...toliitto-tuomitsee-hampurin-vakivallan-788801
Korjaan, Li tuomitsikin väkivallan.
Eli enää vain rasset hyväksyvät iskut
#arvovalinta
Eli jos haluan ajatella omilla aivoillani, minun tulisi lukea salaliittoteoreetikoita ja populistisia artikkeleita. Juuju, hoet kokoajan, että ajattele omilla aivoillasi, mutta miksi et tee niin itse?Minä en sun mestareista tiedä mutta sitähän minä tässä olen sinulle yrittänyt sanoa että on positiivista ajatella omilla aivoilla.
Jos haluamme lapsillemme tulevaisuudessa hyvinvointi suomen/Euroopan niin se teidän tarjoama vaihtoehto ei vaan ole realistinen.
Pyydänkin sinulta hieman medialukutaitoa ja tutki oikeasti mitä maailmassa tapahtuu tällä hetkellä. (siis medioita kuplan ulkopuolelta)
Kyllä sitä nyt niin mielistellään, kun ensin paljastettiin teidän väkivaltaiset ajatukset....Hep!
Täällä yksi!
Terrorismi on aina rikos.
Siis mitä sä taas sekoilet, että Saksan äärioikeisto ja Soldiers of odin, koska vassarit ja antifa....Mutta vasemmistoliitto ei erottanut jäseniään jitka verovaroin matkustivat Saksaan mellakoimaan ja edelleen Liin läppäristä löytyy antifan tarra. "Sitä.parempaa väkivaltaa"...
Mitä mielistellään?Kyllä sitä nyt niin mielistellään, kun ensin paljastettiin teidän väkivaltaiset ajatukset....