Näin muuten tänään ihan pohjat tuossa kirpparihinnoittelussa!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Myyrmäkihallissa siis :o :o :o

Violetti ReimaTecin haalari (kooksi veikkaan 80cm ja lienee aika monen vuoden takainen mallikin) polvet oli kontattu ihan vaaleiksi, saattoi olla ehjä, mutta tosi kulahtanut polvista ja hintapyyntö oli 50e :xmas: :xmas: :xmas:

Joku yritti sanoa myyjälle, että kesällä saa uusia ReimaTecejä alesta samaan hintaan, mutta oli kuulemma niin hyvää Goretexia se haalari |O |O |O myyjän mielestä...

Että sinne vaan ostoksille kenellä on haalarin tarvetta :D
 
Silleen. :|

Toisaalta kai sitä voi pyytää, jos ei ole kiirus päästä lumpustaan eroon...

(sanoo se joka halvoista hinnoista huolimatta just raijasi suurimman osan vaatteista takaisin kotiin)

Ihan pieniä vauvanvaatteita ei ainakaan kukaan osta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Silleen. :|

Toisaalta kai sitä voi pyytää, jos ei ole kiirus päästä lumpustaan eroon...

(sanoo se joka halvoista hinnoista huolimatta just raijasi suurimman osan vaatteista takaisin kotiin)

Ihan pieniä vauvanvaatteita ei ainakaan kukaan osta.

Jostain syystä mistään ei löydy tuollaisia 80-90cm vaatteita, taitavat kontata ne pilalle jo :/

Ihan pienten vaatteita on tosi paljon myynnissä kun ne yleensä säilyvät hyväkuntoisina ellei sitten pyykkää niitä pilalle kuten yksi hyvin tuntemani henkilö on joskus tehnyt :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Silleen. :|

Toisaalta kai sitä voi pyytää, jos ei ole kiirus päästä lumpustaan eroon...

(sanoo se joka halvoista hinnoista huolimatta just raijasi suurimman osan vaatteista takaisin kotiin)

Ihan pieniä vauvanvaatteita ei ainakaan kukaan osta.

Jostain syystä mistään ei löydy tuollaisia 80-90cm vaatteita, taitavat kontata ne pilalle jo :/

Ihan pienten vaatteita on tosi paljon myynnissä kun ne yleensä säilyvät hyväkuntoisina ellei sitten pyykkää niitä pilalle kuten yksi hyvin tuntemani henkilö on joskus tehnyt :whistle:


Tai sotata.

80 senttiset tosiaan löysivät heti uudet omistajat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Täällä on nyt pari kuukautta ollu kirppiksellä Reiman haalari jossa hintapyynö on 100 euroa :o :o

Siihen pitää jo olla hullu ja tyhmä, että kirpparilla haalarista 100e pyytää :o

Joo siinä isolla mainostetaan että on viime vuoden malli, saattaa ollakkin mutta ei sitä tolla hinnalla kukaan osta!
 
No mitäs mitäs, eikös joku just maksanu niistäkin retro-haalareista (Kaks'plussassa juttuakin...) yli 200egee...eli aika muikeet voitot tuli myyjälle. Aina kandee yrittää. :D :saint: :saint: :saint: :saint: :saint:
 
Huoh, mullakin täällä koko aamu mennyt hinnoittelu puuhissa. Varasin kirppispöydän ja laitellut jo hyvissä ajoin hintoja. Halvalla lähtee, mutta lähtekööt. Eroon päästävä kaikesta turhasta =)
 
ku löytäiskin joskus kirpparilta ihan pieniä hyväkuntoisia vauvanvaatteita... vaan ku ei ainakaan täältäpäin suomea löydy kirppareilta 50-56 cm vauvanvaatteita...kaikki pikkuvaatteet mitä vastaan tulee on pakkauksen loppuunkäytettyjä vaatteita ja niistäkin koot 60 eteenpäin.
 
ja minä kun menin antamaan kaverilleni ison kasan ilmaiseksi. Olisin lyönyt rahoiksi 5v vanhalla reiman haalarilla :whistle: Mitäs sillä väliä, jos polvista hiukan puhki :whistle:
 

Yhteistyössä