Myyrmäkihallissa siis
Violetti ReimaTecin haalari (kooksi veikkaan 80cm ja lienee aika monen vuoden takainen mallikin) polvet oli kontattu ihan vaaleiksi, saattoi olla ehjä, mutta tosi kulahtanut polvista ja hintapyyntö oli 50e :xmas: :xmas: :xmas:
Joku yritti sanoa myyjälle, että kesällä saa uusia ReimaTecejä alesta samaan hintaan, mutta oli kuulemma niin hyvää Goretexia se haalari |O |O |O myyjän mielestä...
Että sinne vaan ostoksille kenellä on haalarin tarvetta
Violetti ReimaTecin haalari (kooksi veikkaan 80cm ja lienee aika monen vuoden takainen mallikin) polvet oli kontattu ihan vaaleiksi, saattoi olla ehjä, mutta tosi kulahtanut polvista ja hintapyyntö oli 50e :xmas: :xmas: :xmas:
Joku yritti sanoa myyjälle, että kesällä saa uusia ReimaTecejä alesta samaan hintaan, mutta oli kuulemma niin hyvää Goretexia se haalari |O |O |O myyjän mielestä...
Että sinne vaan ostoksille kenellä on haalarin tarvetta