Näin mun laihdutus repsahti totaalisesti:( Herkkupäivä lähti käsistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Aloitin elämäntapamuutoksen/laihdutuksen tuossa muutamia viikkoja sitten. Olen syönyt terveellisesti kohtuullisia annoksia ja olo on ollut hyvä, karkkiin ja herkkuihin en ole koskenut kuin kerran viikossa ja erittäin kohtuudella. Olo on ollut hyvä ja pirteä, opiskelut ja työtkin luistaa paremmin. Painokin kääntyi kivasti normaalipainon ylärajoilta rohkaisevasti alas päin parilla kilolla jo.

Eilen oli kuitenkin kohtalon päivä, menin ottamaan olutta. Laitoin ne oluet herkkupäivän piikkiin, kun en muuta herkkua syönyt. Join muutamia, ilmeisesti liikaa, koska tuli sitten krapula ja mässäys.

Oon siis vetänyt tänään ison kinkku/aurajuusto-pizzan, pussillisen (kyllä, kokonaan, 9kpl) saaroisten vaaleita, isoja karjalanpiirakoita kaikilla päällysteillä, ison pussin irtokarkkeja, mehua, hedelmiä, tummaa leipää päällysteillä. Leipien/piirakoiden päällysteisiin on mennyt varmaan paketillinen kalkkunaleikkeleitä..

Hyi ku oon possu! Hirvee morkkis ja huono olo. Tuntuu, että mulle tuli tän päivän aikana ainkain kolme kiloa lisää painoa:( En tajua mikä muhun meni, kun muuten viikot mennyt niin hyvin janyt tällanen totaalinen repsahdus. Joku demoni varmaan sisällä.

Jakakaa tekin nyt pahimpia repsahduksianne etten oo possu yksin...

No eihän se sinänsä kaadukaan. Huomenna taas ruotuun, juu:) Mä vaan just laskin nuo määrät, mitä oon vetänyt tänään, ihan älyttömän paljon:o Olokin tietty sen mukainen.

Huomenna on uusi päivä. :hug:
Tuollainen totaalinen repsahdus on tuttua. Sellainen kaksin käsin kaiken herkun kahmiminen. Ja kun on oikein pahasti repsahdellut, ei olekaan saanut itseään kuriin ja aloittanut seuraavaa päivää uudella puhdilla..vaan lääkinnyt itseinhoa suklaalla jne. :ashamed:
Mutta nyt kun yritän tarkailla syömisiäni, ja olen pari kertaa repsahdellut (kohtalaisen kohtuullisesti onneksi) olen tietoisesti yrittänyt torjua morkkista ja itseinhoa ja suunnata vaan tarmolla uuteen päivään. Huomenna voit taas syödä keveämmin, sinäkin :hug:

Pahin repsahdukseni oli, kun krapulassa ostin säkin mäkkiruokaa, karkkipussin, suklaata, pähkinöitä, tasottavia... Sen jälkeen oli aika huono olo. Heh. Mutta eisse mitään! Laihduttaminen jatku. Lenkille vaan kun olo sallii. Tänäänkin olin raflassa, join kunnon viunapaukut, kaakaot, suklaakakkua, jädeä ja sensellasta. Silti, huomenna jatkuu laihdutus. :D

oon kans yrittäny kattoo mitä syön.No tänään en kattonu ja tulos oli:samantapainen kinkku-homejuustopizza (iso),6 palaa leipää kaikilla rasvaisilla päällysteillä,nyt alkuillasta pussi mikropoppareita ja äsken pari olutta sekä kyytipojaksi kaks Kismet-suklaata ku oli niistä niin hyvä tarjous Siwassa..(3 kismetiä 1 e !)

Hirveästi hiilihydraattia.
Koita syödä mässytyshimon iskiessä proteiinia enenmän niin määrät ei välttämättä nouse noin isoiksi.

Minä olen harrastanut joskus entisessä elämässä pakastekakkujen mässäystä.. 1 ja puolet seuraavasta taisi parhaimpana päivänä mennä kaiken muun lisäksi.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Hirveästi hiilihydraattia.
Koita syödä mässytyshimon iskiessä proteiinia enenmän niin määrät ei välttämättä nouse noin isoiksi.

Minä olen harrastanut joskus entisessä elämässä pakastekakkujen mässäystä.. 1 ja puolet seuraavasta taisi parhaimpana päivänä mennä kaiken muun lisäksi.. :ashamed:

No ku ei siihen mässytykseen protskut auta. Kyllä se on puhdasta hiilarin himoa,joka ei lähde kuin sillä pitsalla ja muilla härpäkkeillä.

Mun pahin oli aika samanlainen joku viikko sitten. Sisälsi mm. aurajuusto-salami-kinkkupitsan, levyn fazerin sinistä, ben ja jerry's cookie dough jädeä puoli purkkia, irtokarkkeja, ranskanleipää paksulla voikerroksella ja viineriä.. että näin.

Yhteistyössä