A
ap
Vieras
Aloitin elämäntapamuutoksen/laihdutuksen tuossa muutamia viikkoja sitten. Olen syönyt terveellisesti kohtuullisia annoksia ja olo on ollut hyvä, karkkiin ja herkkuihin en ole koskenut kuin kerran viikossa ja erittäin kohtuudella. Olo on ollut hyvä ja pirteä, opiskelut ja työtkin luistaa paremmin. Painokin kääntyi kivasti normaalipainon ylärajoilta rohkaisevasti alas päin parilla kilolla jo.
Eilen oli kuitenkin kohtalon päivä, menin ottamaan olutta. Laitoin ne oluet herkkupäivän piikkiin, kun en muuta herkkua syönyt. Join muutamia, ilmeisesti liikaa, koska tuli sitten krapula ja mässäys.
Oon siis vetänyt tänään ison kinkku/aurajuusto-pizzan, pussillisen (kyllä, kokonaan, 9kpl) saaroisten vaaleita, isoja karjalanpiirakoita kaikilla päällysteillä, ison pussin irtokarkkeja, mehua, hedelmiä, tummaa leipää päällysteillä. Leipien/piirakoiden päällysteisiin on mennyt varmaan paketillinen kalkkunaleikkeleitä..
Hyi ku oon possu! Hirvee morkkis ja huono olo. Tuntuu, että mulle tuli tän päivän aikana ainkain kolme kiloa lisää painoa
En tajua mikä muhun meni, kun muuten viikot mennyt niin hyvin janyt tällanen totaalinen repsahdus. Joku demoni varmaan sisällä.
Jakakaa tekin nyt pahimpia repsahduksianne etten oo possu yksin...
Eilen oli kuitenkin kohtalon päivä, menin ottamaan olutta. Laitoin ne oluet herkkupäivän piikkiin, kun en muuta herkkua syönyt. Join muutamia, ilmeisesti liikaa, koska tuli sitten krapula ja mässäys.
Oon siis vetänyt tänään ison kinkku/aurajuusto-pizzan, pussillisen (kyllä, kokonaan, 9kpl) saaroisten vaaleita, isoja karjalanpiirakoita kaikilla päällysteillä, ison pussin irtokarkkeja, mehua, hedelmiä, tummaa leipää päällysteillä. Leipien/piirakoiden päällysteisiin on mennyt varmaan paketillinen kalkkunaleikkeleitä..
Hyi ku oon possu! Hirvee morkkis ja huono olo. Tuntuu, että mulle tuli tän päivän aikana ainkain kolme kiloa lisää painoa
Jakakaa tekin nyt pahimpia repsahduksianne etten oo possu yksin...