Näin kaupat muuttavat aukioloaikoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kauppakeskuksissa tulee lisää vaikeuksia pitää pieniä liikkeitä auki sillä jo nyt kauppakeskukset määräävät pitämään kaupat auki koko aukioloajan.
Kauppakeskus Mylly pakottaa pienet liikkeet olemaan avoinna koko kauppakeskuksen aukioloajan - entä muualla?
Eikö tuo ole ihan yleistä, että kaikki liikkeet ovat auki kun kauppakeskus on auki?
Jaa, mutta Vantaan Jumbossa Prisma ja CM avaavat arkisin ja lauantaisin klo 7, muut liikkeet klo 9. Kiinni kaikki menevät samaan aikaan (arkisin klo 21 ja lauantaisin klo 18) ja sunnuntaisin kaikki ovat 12-21 auki. Tiedä sitten, miten tuo muuttuu.

Aivan mahtavaa että voit paljon laajemmin mennä kauppaan silloin kun huvittaa. Käyn itse paljon Prismassa ja sinne on paljon mukavampi mennä silloin kun lapsiperheet on jo unten mailla. Aukioloajoista pitäisi vielä entistä enemmän ottaa mallia ison meren takaa!

Aivan mahtavaa että voit paljon laajemmin mennä kauppaan silloin kun huvittaa. Käyn itse paljon Prismassa ja sinne on paljon mukavampi mennä silloin kun lapsiperheet on jo unten mailla. Aukioloajoista pitäisi vielä entistä enemmän ottaa mallia ison meren takaa!
Älä ota mallia ison meren takaa.
Tee niinkuin Suomelle parhaiten sopii
Sieltä on tullut paljon kötsää Suomeen.

Ei ole hyvä uudistus.

Kuvaavaa suomalaista asennetta! Se että jos mulla on firma, niin sun pitäisi saada määrätä milloin pidän sitä auki?! Missä ihmeen neuvostokommunismissa oikein haluat elää? Ihmisillä pitää olla vapaus. Jos Prisman yötyö ei sinulle itsellesi sovi, niin tee jotain muuta. Ei se oikeuta määräämään muita, että sinä et halua. Muut haluaa!

Yhteistyössä