V
vierailija
Vieras
Hyvä uudistus! Mulle on ihan sama miten kaupat on auki, mutta tärkeintä on se, että yritys itse saa päättää milloin on kannattavaa pitää auki.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikö tuo ole ihan yleistä, että kaikki liikkeet ovat auki kun kauppakeskus on auki?Kauppakeskuksissa tulee lisää vaikeuksia pitää pieniä liikkeitä auki sillä jo nyt kauppakeskukset määräävät pitämään kaupat auki koko aukioloajan.
Kauppakeskus Mylly pakottaa pienet liikkeet olemaan avoinna koko kauppakeskuksen aukioloajan - entä muualla?
Äidit voivat varmasti tehdä tavallista päivävuoroa, eivät he ole kaupassa koko klo 7-23 väliä.
Mikä päiväkoti on nytkään auki kymmeneen?
Älä ota mallia ison meren takaa.Aivan mahtavaa että voit paljon laajemmin mennä kauppaan silloin kun huvittaa. Käyn itse paljon Prismassa ja sinne on paljon mukavampi mennä silloin kun lapsiperheet on jo unten mailla. Aukioloajoista pitäisi vielä entistä enemmän ottaa mallia ison meren takaa!
Ei ole hyvä uudistus.Hyvä uudistus! Mulle on ihan sama miten kaupat on auki, mutta tärkeintä on se, että yritys itse saa päättää milloin on kannattavaa pitää auki.
Ei ole hyvä uudistus.