näin kaupassa n.9v tytön..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "wenla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"wenla"

Vieras
jolla oli huulessa lävistys ja siinä rengas.Äidillään näytti olevan kanssa kasvoissa lävistyksiä.Itse en ehkä antaisi noin nuoren vielä ottaa.Mitäs mieltä muut olette

[QUOTE="wenla";22949629]jolla oli huulessa lävistys ja siinä rengas.Äidillään näytti olevan kanssa kasvoissa lävistyksiä.Itse en ehkä antaisi noin nuoren vielä ottaa.Mitäs mieltä muut olette[/QUOTE]

Aika kamalaa, ihan lapsi vielä :-(

No en anna oman tytön laittaa kuin korvikset ja nekin vasta yläasteella.

Mutta toinen juttu on, että mitä vanhemmaksi itse tulee, sen nuoremmilta lapset näyttää.
Eli mä tässä yks päivä kaupassa arvioin edellä jonottaneen teinin semmoiseksi 14-vuotiaaksi, niin se olikin (toivottavasti!) vähintään 18. Hyppäs nääs autoon (ei mopoautoon, tarkistin) ja huristeli pois...

Eli se sun 9 vee on voinu olla 14-15...

Aika hurjaa :(

Omalla tyttärelläni on kaveri joka on meikannut säännöllisesti 4-luokalta lähtien, värjännyt hiuksiaan ja pukeutunut ns. rohkeasti. Minusta hirveän näköistä. Meikkiäkään kun ei ole kovin vähän......

[QUOTE="vieras";22949679]No en anna oman tytön laittaa kuin korvikset ja nekin vasta yläasteella.

Mutta toinen juttu on, että mitä vanhemmaksi itse tulee, sen nuoremmilta lapset näyttää.
Eli mä tässä yks päivä kaupassa arvioin edellä jonottaneen teinin semmoiseksi 14-vuotiaaksi, niin se olikin (toivottavasti!) vähintään 18. Hyppäs nääs autoon (ei mopoautoon, tarkistin) ja huristeli pois...

Eli se sun 9 vee on voinu olla 14-15...[/QUOTE]

Niinpä. Mun edellä oli kerran kassalla tyttö jonka arvelin n. 13-vuotiaaksi. Hän kumminkin osti tupakkaa, ja myyjä kysyi paperit, tyttö niitä näytti ja sai röökit ostettua.

Mä en ymmärrä miksi aina vauhkotaan jos jollain lapsella on läväri, ja sitten säälitään jos joku meikkaa nuorena. Haloo? Jos se lapsi itse haluaa esittää isompaa ja meikata niin se on sen oma asia, ei sitä voi sääliä.

Mä en ymmärrä miksi aina vauhkotaan jos jollain lapsella on läväri, ja sitten säälitään jos joku meikkaa nuorena. Haloo? Jos se lapsi itse haluaa esittää isompaa ja meikata niin se on sen oma asia, ei sitä voi sääliä.

Oma asia jos haluaa kulkea pakkelit naamassa ja korkokengät jalassa; tiukka toppi päällä kera minihameen?? Sulle se ehkä sopii mutta mulle ei. Alakouluikäiset ei meillä kulje kun pikku horatsut!!

Yhteistyössä