V
"vieras"
Vieras
Sitä voi myös käyttää kuumemittarin liukastamiseen, jos mittaa vauvalta/lapselta pepusta lämpöä. Itse tein niin esikoisen kanssa ja olin sen voiteen ihan itse odotusaikana ostanut...vielä ylipainoisenakin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Apteekista saa liukuvoidetta isommissa pakkauksissa, ainakin tilattuna. muistaakseni ainakin kilon purnukan olen ostanut.
ja eihän tummeli ole liukuvoidetta, se on tissirasvaa ja hyvää aurinkovoidetta.
Käy, kaveri ei ulkomaanmatkoilla muuta käytäkään kuin sitä ja on tosi herkka palamaan auringossa ilman suojaa.hei, käykö tummeli oikeesti aurinkovoiteesta??
veikkaisin, että jos oli vihanneksia ostoskorissa niin niiden sisään laittamiseen. Eihän siis Pleieri: Ruma lihava nainen tapasta naista kukaan mies nyt huoli!
Käy, kaveri ei ulkomaanmatkoilla muuta käytäkään kuin sitä ja on tosi herkka palamaan auringossa ilman suojaa.
veikkaisin, että jos oli vihanneksia ostoskorissa niin niiden sisään laittamiseen. Eihän siis Pleieri: Ruma lihava nainen tapasta naista kukaan mies nyt huoli!
Käy, kaveri ei ulkomaanmatkoilla muuta käytäkään kuin sitä ja on tosi herkka palamaan auringossa ilman suojaa.
Ihme väitteitä, ei joku 160 kiloinen TODELLAKAAN enää pysty seksiin. Reikä on jo niin rasvapoimujen takana, että ei sinne yllä pitkälläkään peniksellä!
Ihme väitteitä, ei joku 160 kiloinen TODELLAKAAN enää pysty seksiin. Reikä on jo niin rasvapoimujen takana, että ei sinne yllä pitkälläkään peniksellä!
Alkuperäinen kirjoittaja Lääkäri;29313929:No ei pysty.