Lihava nainen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olin vasta koulutuksessa, joka kesti pari päivää.
Vieressäni istui iso, tosi lihava nainen. En yhtään ihmettele sitä läskin määrää, kun napostelueväänä ensimmäisenä päivänä tällä naisella oli bilar-pussi, iso suolapähkinäpussi, pari rasiaa pastilleja ja ½ litran limupullo. Kaikki se söi, välillä pyyhkäisi rasvaisia sormiaan housuihin.. Ällötti se jatkuva mässytys ja röyhtäily :(
Laskeskelin huvin vuoksi, että kaloreita noista herkuista tuli n. 1700.
Kahvitauolla sitten vedettiin pullaa ja lounastauolla lautanen oli kukkurillaan ruokaa.
Sama jatkui toisena päivänä..

Tässä keskustelualoituksessa ei sitten ollut mitään järkeä. :D

Heh, olipas järkeä :) Eihän tällaisesta kehtaisi muualla puhuakaan. Kylläpäs oli ällö istuinkaveri.. toivottavasti sinulla kuitenkin oli tilaa missä istua. Olen itse joutunut muunmuassa lentämään samanlaisen vieressä... huuuuuh, aika epätoivoinen näky ja kun se vielä vaikutti suoraan omaan mukavuuteen. En jaksa olla suvaitsevainen aina :D

Mulla oli ennen tuollainen luokkakaveri. Hän tosin oli omien sanojensa mukaan laihdutuskuurilla ja kun ihmiset vähän ihmettelivät rouvan aterioita, jotka koostuivat joka päivä mikropitsasta, limsasta ja kasasta karkkia niin vastaus oli aina tyyliin "saahan sitä nyt välillä herkutella, ei ole niin tarkkaa". Noh, jokainen tyylillään.

Vaikka toisten syömisiä ei saisikaan kyylätä ja blaablaablaa, niin mä en voi sille mitään että havaitsen sellaista aika ajoin silti ihan ilman kyyläämistäkin, ja joskus tekee pahaa - meinaan silloin kun todella lihava lapsi mussuttaa mega-ateriaa, karkkia, ja kymmenen jätskipalloa päälle, tai jotain vastaavaa. Lisäksi se vihastuttaa ihan sikana, typerät vanhemmat kun lapsestaan syöttöporsaan ovat tehneet.

Aikuinen sentään yleensä tiedostaa ylipainon riskit ja kantaa kilonsa itse, eikä aikuisen mässäily mua haittaa paitsi jos tämä rutisee että ei laihdu vaikka miten terveellisesti syö & liikkuu, samalla kun menee bussilla 1,5 km matkan ja syö sipsejä jotka huuhtoo alas colalla ja jälkkäriksi menee suklaalevy. Tai jos syö suu auki hirmuisen maiskutuksen kera.

• Tykkää
Reactions: Lex
Mun huomattavan ylipainoinnen kaverini on samanlainen. Jos on joku yhteinen illanvietto, varaa ihan älyttömästi kaikkea syötävää ja juotavaa. Eikä oikein kehtaisi sanoa, että en todellakaan aio syödä niin paljon, ja että eikö vähempi riittäisi...

Sama jos käydään jossain syömässä, se santsaa monta lautasellista. Toki isolla ihmisellä on varmaan isompi kulutuskin, mutta ainakin pitää huolen että paino ei pääse putoamaan. En siis tarkoita että hänen pitäisi millekään kitudieetille alkaa mutta jos buffasta pitää normaalilla (työpaikka)lounaalla syödä aina enemmän kuin 2 lautasellista niin musta jossain on jotain vialla...

Kiitos vinkistä! Mulla on huomenna tiedossa tylsä koulutuspäivä niin taidanpa viihdyttää kanssaolijoita varaamalla ainakin 1700 kaloria mukaan ja täytyy äkkiä opetella röyhtäilemään. Röyh?

Yhteistyössä