Näin joulujuhlassa perhe Täydellisyyden!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hehh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosi kiva, että olivat pukeutuneet hienosti. Itse kun olin joulujuhlassa, niin oli siellä varsinkin lapsilla päällä ihan outoja virityksiä. Ymmärrän, että kaikilla ei ole silmää kauniille vaatteille. Mutta esimerkkinä yksi tyttö, jolla oli päällä raidalliset kalsarit, vaaleanpunaharmaat muistaakseni. Ja lyhyt punainen paita, jossa kultaisella hahmo. Oikeesti näytti ihan tyhmältä nuo vaatteet.

Mulle tulee rikkaan näköisistä ihmisistä aina epämiellyttävä kuva. Oletan heidän pitävän itseään muita parempana, heillä tuskin on ystäviä "alemmasta sosiaaliluokasta" johon tunnen kuuluvani. En tiedä miksi näin, olenko kateellinen? Itseäni kyllä nolottaa jos joskus olen tekemisissä jonkun vähempiosaisen näköisen kanssa, koen itseni liian hienoksi ja ajattelen että tuo varmaan pitää minua jonain hienostelijana. Mikkäs siinä sitten on?

Mun mielestä taas oli kauheeta ku osa lapsista tuli joulujuhlaan taas verkkareissa ja vanhemmat ihan arkivaatteissa, kai sitä kerran vuodessa saa panostaa ja muuten minäkin olin sitten varmaan täydellinen, kuulosti ihan omalta joulujuhla puvulta, paitsi takkni olii musta eíkä mies ollut mukana. Lapsilla oli samantapaset vaatteet.

Ja vaatteet on reimatecciä ja nuorimmalla cupcakea, kengät on suomalaiset nahkakengät turkisvuorella ja kyllä on lämpimät. Mutta me emme ole täydellisiä, me vaan tykkäämme pukeutua siististi.

Ei herranjumala miten sairas aloitus. Miten te jaksatte/ilkeette/pystytte/muistatte/haluatte kyylätä jotain tuommosia juttuja? Tulee ihan mieleen mun vanhuudenhöperö isomummo isoveljen häissä,kun höpötti jatkuvasti ohikulkevista vieraista että "tää se on sen ja sen tyttö ja ollu sen ja sen kanssa ja oli kyllä ennen lihava..ja tuo on sen ja sen ex-mies ja nyt se on sen ja sen kanssa ja AHAA,no nyt tuolta tulee nuo pöntiset,katos vaan vaikka kuulin että nekin on laittamassa lusikoita jakoon,ompas pojasta tullu komia mutta tytöstä ei voi sanoa samaa,jaahasjaahas..."

Mulle tulee rikkaan näköisistä ihmisistä aina epämiellyttävä kuva. Oletan heidän pitävän itseään muita parempana, heillä tuskin on ystäviä "alemmasta sosiaaliluokasta" johon tunnen kuuluvani. En tiedä miksi näin, olenko kateellinen? Itseäni kyllä nolottaa jos joskus olen tekemisissä jonkun vähempiosaisen näköisen kanssa, koen itseni liian hienoksi ja ajattelen että tuo varmaan pitää minua jonain hienostelijana. Mikkäs siinä sitten on?

Hanki itsellesi itsetunto...

• Tykkää
Reactions: Anatolia

Oletat väärin! Emme pidä itseämme yhtään muita parempina ja ystäviä löytyy kaikista sosiaaliluokista. Minua ei yhtään häiritse vaikka istuisin kahvilla ystävän kanssa jolla on vaikka reikäinen paita päällä. Ystävän kanssahan minä istun enkä paidan. Jos joku pahaa jattelee niin mitä se niille tai minulle kuuluu.

Yhteistyössä