V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu, nämä m@tujen kumiveneet ovat ihmissalakujettajien teettämiä, tuollaisia kumiveneitä ei myydä kaupoissa, ja veneeseen isketään kiinni vanha perämoottori jolla sitten ajetaan muutama kilometri merelle odottamaan "pelastajia", eli ihmissalakuljettajasuvakkeja.Ensinnäkään nämä eivät ole pakolaisia, vaan laittomia elintasosiirtolaisia. Laittomia siksi, että siirtolaisuus toimii luvanvaraisesti ja nämä nuoret afrikkalaismiehet kiertävät sitä luvanvaraista prosessia hyväksikäyttämällä turvapaikkaprosessia. He hukkaavat paperinsa ja ylittävät rajat laittomasti ja valehtelevat viranomaisille joutuneensa vainotuksi. Tyhmimmät eivät edes tajua valehdella oikein, vaan kertovat tulleensa hakemaan turvapaikkaa päästäkseen töihin. Näitä sitten yritetään karkoittaa vuosikausia veronmaksajien rahaa polttaen turhuuteen.
Toiseksi nämä heput eivät ole missään vaiheessa olleet merihädässä. Heitä ei ole pelastettu. Homma toimii niin, että kansainväliset ihmissalakuljetusta harjoittavat kansalaisjärjestöt käyvät poimimassa laittomat siirtolaiset veneistä Libyan aluevesirajan sisältä ja tuovat heidät sitten Eurooppaan hakemaan turvapaikkaa. Jos kyseessä olisi oikea merihätä, heidät pelastettaisiin viranomaisten toimesta ja vaikka pelastajana olisikin joku lähellä oleva huvipursi, heidät vietäisiin lähimpään turvalliseen satamaan Libyaan tai vaikka Tunisiaan.
"Nääntyneet ihmiset joutuvat viettämään neljä lisäpäivää merellä, järjestö varoitti Twitterissä."
Olisiko kannattanut viedä nääntyneet ihmiset Libyaan? Jos minä havaitsen moottoririkkoisen veneen Suomenlinnan edustalla, en minä ala hinata sitä Tukholmaan.
Ei ole mitenkään monipiippuinen juttu. Euroopalla ei ole mitään syytä ottaa tuhansia afrikkalaisia miehiä vain sen takia koska luulevat että Euroopassa eletään linnoissa ja varakkuudessa. Heillä on täysin väärä käsitys elämästämme täällä ja haluavat päästä ilmaiseksi osaksi unelmaansa. Afrikkaan on tungettu miljardeja eikä se näy missään. Laivat pitäisi käännyttää heti takaisin ja siten antaa viesti.Tuo on munipiippuinen juttu, itse maahanmuuttaneena, mulla on ehkä toisenlainen käsitys asiasta.
Hädässä olevia ihmisiä tulee auttaa, mutta ei kukaan eikä mikään voi auttaa määrättömästi.
Minä olin yksi onnellisia, sain hyvän vastaanoton ja työn.
huoh. Joku on taas herännyt koomasta.Kuka on väittänyt sen olevan vaikeaa?
Hu
huoh. Joku on taas herännyt koomasta.
Heh. Oletpa hauska. Tai et. Vain tyhmä.Niin,toiset nukkuu ja käy töissä aina välillä, palstapersu päivystää 24/7
Montas afrikkalaista palstapässi meinaa sijoittaa omilla rahoillaan kotiinsa?Niin,toiset nukkuu ja käy töissä aina välillä, palstapersu päivystää 24/7
Minkä hemmetin takia eurooppalaisalukset parveilevat Libyan vesillä?
Sinä olet väittänyt sen olevan vaikeaa, jopa mahdotonta.Kuka on väittänyt sen olevan vaikeaa?
Sinä olet väittänyt sen olevan vaikeaa, jopa mahdotonta.
Sulla ei tunnu olevan muita vaihtoehtoja kuin molemmat äärilaidat...Jos jotain ei haluta tehdä ei tarkoita sitä etteikö se olisi mahdollista. Rajat on helppo laittaa kiinni, esim pohjoiskorea tästä hyvänä esimerkkinä. Rajat tosin pysyy silloin kiinni molempiin suuntiin.
Ahaa. Selitäpä hieman. Taitaa olla suoraan rasmukkien salaliittopaskanjauhantaryhmästä tämä teoria.Jos jotain ei haluta tehdä ei tarkoita sitä etteikö se olisi mahdollista. Rajat on helppo laittaa kiinni, esim pohjoiskorea tästä hyvänä esimerkkinä. Rajat tosin pysyy silloin kiinni molempiin suuntiin.
Jos jotain ei haluta tehdä ei tarkoita sitä etteikö se olisi mahdollista. Rajat on helppo laittaa kiinni, esim pohjoiskorea tästä hyvänä esimerkkinä. Rajat tosin pysyy silloin kiinni molempiin suuntiin.