Näin helposti osallistut S-Ryhmän boikottiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaa vähentää somekirjoittelua ja kuunnella itseään viisaampia ajattelijoita.
Tässä ketjun aihetta sivuava saarna Salon kirkossa viime tuomiosunnuntaina.

K-Kaupat, Lidlit, Keskisen kyläkauppa ja Eurospar. Niistä löytää kaiken tarvittavan eikä ole syytä mennä TERRORISTIEN S-RYHMÄN KAUPPOIHIN.

S-ryhmä valitsi puolensa ja päätöksellään osoittaa Hamasin teot on ihan ok.
- Varastaa avustualuljetuksia ja nälkinnyttää lapsia ja köyhää väestönosaa Gazassa.
- Hyväksyy ihmiskilpien käytön, jossa Israelin tulilinjalle Hamas heittää siviilejä.
- Terroristit kiduttaneen Israelilaisia panttivankeja, monet hengiltä.
- Tappavat siviilejä edelleen israelissa, polttavat hengiltä ja raiskaavat heitä.
- Muun osan, jota Hamas ei hallitse, Palestiinan presidentti Mahmud Abbas on Putini hyvä kaveri. Käynyt 2025 myös Venäjällä Putinin juhlavieraana.

Tällä muutaman ihmisen boikotti ei vaikuta hevonkukkuakaan lähi-idän tilanteeseen. Käyn jatkossakin s-marketissa. Ja toiseksi, jos katsoo asiaa kuluttajan kannalta, niin mä en ainakaan tietääkseni käytä Israelilaisia tuotteita, niin se ei vaikuta mun ostoksiin millään tavalla onko niitä kaupoissa vai ei. Eli myöskään kaupan puolen päätös kannattaa tai olla kannattamatta jompaa kumpaa osapuolta, ei vaikuta mun ostokäyttäytymiseen. Suositaan Suomalaista niin pitkälle, kun se on mahdollista, niin vaikutat luonnollisestikin tällaisista maista tuleviin tuotteisiin, eikö? Ymmärrän kyllä, että Suomessa ei kasva appelsiinit tai moni muukaan hedelmä tai kasvis tai muu tuote, mutta jätä ne sitten ostamatta, niin sillähän sitä boikottia tulee ihan huomaamatta.

Kuuntelu suositus.

Kokeile onnettomuutta, 24.11.2025, Jukka Nieminen

Ette kai te käy missään Cityconin omistamissa ostoskeskuksissa? Eikö musu-ukot voisi lopettaa ostoskeskuksissa loisimisen, kun nyt tiedetään, että ne ovat juutalaisten omistuksessa?

Vieläkä S-kaupoissa on israelilaisia tuotteitta hyllyissä. Miksi ei voitu vetää heti pois.

Tekopyhää terroristien nuoleskelua. Punalippu salkoon kaupoissa ja Kotimaista tuotteiden tilalle Gazalaista tuotemerkki.

Tänäänkin on hyvä päivä jättää asioimatta S-kaupoissa, syömättä s-ketjun ravintoloissa ja onneksi voi yöpyä muuallakin kuin Sokoshotellissa tai Radisson hotelleissa.

Tällä muutaman ihmisen boikotti ei vaikuta hevonkukkuakaan lähi-idän tilanteeseen. Käyn jatkossakin s-marketissa. Ja toiseksi, jos katsoo asiaa kuluttajan kannalta, niin mä en ainakaan tietääkseni käytä Israelilaisia tuotteita, niin se ei vaikuta mun ostoksiin millään tavalla onko niitä kaupoissa vai ei. Eli myöskään kaupan puolen päätös kannattaa tai olla kannattamatta jompaa kumpaa osapuolta, ei vaikuta mun ostokäyttäytymiseen. Suositaan Suomalaista niin pitkälle, kun se on mahdollista, niin vaikutat luonnollisestikin tällaisista maista tuleviin tuotteisiin, eikö? Ymmärrän kyllä, että Suomessa ei kasva appelsiinit tai moni muukaan hedelmä tai kasvis tai muu tuote, mutta jätä ne sitten ostamatta, niin sillähän sitä boikottia tulee ihan huomaamatta.

Ehkä sinä pystyt viisveisaamaan, mutta minä en voi hyväksyä seuraavia ja asioimalla S-ryhmässä antaisin itsekin tukeni.
Rasmi
Terrorismi
Raiskaaminen
Nälkiinnyttäminen
Siviilien tappaminen
Kiduttaminen
Elävältä polttaminen.

Hellurei.

Se on musta perjantai (Black Friday). Sekä ale että normaalihintaiset ostokset on tänäänkin helppoa tehdä muualla kuin S-Ryhmän kaupoissa.

Mukavaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua. Itse vietän sen olemalla osallistumatta terroristien tukemiseen ja rasistiseen käytökseen israelilaisia ja juutalaisia kohtaan. Kierrän S-ryhmän kaupat, ravintolat ja hotellit kaukaa.

Hinta vertailu

Esimerkkinä yhtenä suodatinkahvi:

Halvin Tokmanilla myytävä
Juhlamokka Paulig kofeiiniton ilta 250g 5,99€

K-ryhmän halvin kahvi on
K-Menu vaaleapaahtoinen 500g 2,59€

S-Ryhmän halvin kahvi
Löfbergs Kharisma 250g 4,59€

MISSÄÄN EI OLE TARJOUSHINTA KYSEESSÄ

Sparissa, Lidlissä ja K-kaupoissa on oikein runssat valikoimat joulupöydän antimiksi. Ihanaa asioda kaupoissa, jotka eivät ole terroristien puolella ja alkaneet rasisteiksi.

Yhteistyössä