Naimisissa olevat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Alkuperäinen kirjoittaja heidi:
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Juhlitaan! Tapana on käydä ulkona ns. paremmassa paikassa syömässä kaikkina noina merkkipäivinä. Ja lisäksi synttäreinä, isänpäivänä ja äitienpäivänä! Sekä mahdollisesti muutakin ohjelmaa ja vieraita mutta aina vähintään syömässä!

Johan teillä sit on kerran kuussa vähintään "bileet" :D

No kutakuinkin joo! Kun tapana on vielä juhlia koiratuttujen kanssa koirienkin syntymäpäivät oikein kakkukemuin sekä tietysti joulut sun muut! Mutta kyllä elämässä pitää olla juhlia ja minä satun tekemään vaikka "tikusta" juhlanaiheen jos ei sitä muuten löydy!

Suosittelen muillekin, ei tämä elämä varsinaisesti ole yhtä juhlaa jos ei siitä sellaista yritä tehdä...

Minä pidän tällaisesta tavasta elää, juhlia kannatta aina kun on mahdollista. Meillä juhlitaan hääpäivää, seurustelun aloituspäivää ainakin muistellaan ja kihlajaispäivänä käydään usein syömässä. Juhlin aina myös kaikkien perheenjäsenten syntymäpäivät (myös koiran ;) ) ja nimipäivät hiukan pienimuotoisemmin.

Ennen juhlittiin kihlapäivää, mutta kun naimisiin päästiin elokuussa, ei enää tulla kihlapäivää juhlimaan, sitäpaitsi ne on niin lähekkäinki hääpäivän kanssa, että tulis sit juhlat parin päivän välein :D Seurustelun alotuspäivää ei olla koskaan juhlittu... :O En edes ole varma mikä päivä se on... Hääpäivää tullaan juhlimaan, vasta 4 kk oltu naimisissa :)

Meillä hääpäivä ja kihlajaispäivä on sama päivämäärä (vuosi näillä eroa). Hääpäivää yleensä juhlistetaan jollain tavalla, edes pienesti. Mutta muistetaan aina. Seurustelun aloittamista (tai ensi tapaamista oikeammin) aina muistelemme sen päivän koittaessa, mutta sitä en sen kummemmin juhlita.

Ei me olla juhlittu edes hääpäivää, menee huomaamattomasti ohi. Saatetaan illalla muistaa, et hei, onnea vaan, hääpäivän johdosta! Viime helmikuussa tuli 10v täyteen yhteiseloa, ja sillon oltiin molemmat toisista tietämättä ostettu lahjat. Ja sitä juhlistettiin kahdestaan. Mut kihlajaispäivää ei olla oikeastaan koskaan juhlistettu sen kummemmin.

Yhdessä 18 vuotta joista ensin 5 v seurusteltiin ja kihloihin (vapunaattona) ja 11 v kihloissa ja sit naimisiin ja nyt siis pari vuotta naimisissa. Ainoa joka muistetaan/juhlitaan on vihkiäispäivä eli juodaan minikuoharipullo puokkiin ja syödään jotain namiruokaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Juhlitteko hääpäivän lisäksi myös seurustelun aloituspäivää sekä kihlajaispäivää joka vuosi?

Itse tykkään juhlia ja vaikkei edes juhlittaisi, niin muistan miestä aina noina päivinä jotenkin, pienellä lahjalla tai muulla. Nyt kihlajaispäivä lähetsyy ja on hieman ennen joulua ja mietin, että kun miehellä olisi mahdollisuus tehdä töitä se päivä, mutta se on lauantai ja normaalisti mies on töissä ma-pe, niin sanonko miehelle jotain asiasta. Rahasta ei puute, eli miehen ei sen puolesta olisi pakko mennä töihin, mutta en usko vielä miehen muistavan, että se päivä on kihlajaispäivämme, joten on menossa. Sen tiedän, että jos on töissä, niin ilta menee maatessa, eikä jaksa mitään.

Juhlitaan hääpäivää, ja yleensä mennään jonnekin reissuun kahden hääpäivänä. Ei kihloja tai muuta muistella senkummemmin.

Ei juhlita hääpäivääkään mitenkään kummemmin... Kaikkina vuosipäivänä voi kumpi tahansa antaa jotain pientä lahjaa toki toiselle, jos mieli tekee. Vaihtelee. Edellisen kihlajaispäivän itseasiassa unohdin itse ihan kokonaan ja mies toi mulle sydänmarmeladeja töistä tullessaan... Ehkä 10-vuotishääpäivää vois juhlia isommin aikanaan.

Yhteistyössä