naimisissa olevat. kuinka toimitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Eli meillä olisi 2 vuotis hääpäivä 30.9 (joka sattuu olemaan tiistai)
Viime vuonna olimme vuokranneet mökin jossa vietimme ihanan viikonlopun mutta mites nyt kun hääpäivä sijoittuu viikolle...

Eli viettäisittekö vaikka ihanan kylpyläviikonlopun edellisenä viikonloppuna vai tekisittekö jotain vain tuolloin illallla (´vapaapäivä ei nyt mahdollinen)

Miks musta on jotenkin tyhmää viettää hääpäivää päivänä jolloin se ei vielä edes ole :o :whistle:

Jaa :D

Me ei olla edes mitenkään erityisesti vietetty hääpäiviämme. tai no, viime vuonna hain meille herkku leivokset kahville, tänä vuonna muistaminen oli lähinnä tyyliin "ainiin muuten, hyvää hääpäivää" "ai onko meillä tänään semmonen? No hyvää hääpäivää sullekin" :whistle:

Eiköhän tuon jokainen tee niinkuin parhaaksi näkee. Me oltu 12v naimisissa ja väliin on ollu et ei ole juhlittu mitenkään. Joskus taas oon leiponu kakun tms samalle päivää tai sitte käyty jossain reissussa.
Aika mahdotonhan nuo reissut on saada sopimaan just oikealle päivälle. Minusta pääasia kuitenki se ajatus miksi sinne reissuun lähdetään.

Voi kun mäkin voisin joskus pohtia tollaista! Mä haluaisin edes syömään samalla viikolla, jos joku vois katsoa lapsia sen aikaa, mutta pahoin pelkään ettei taaskaan päästä...Ihan mikä vain siis ois mun mittakaavassa Ihanaa!!

Hei, nuo ei nyt mua auttanut yhtään :laugh:

Mulla on varmaan jäänyt käsitys mun vanhempien hääpäivistä että tehdään jotain "erikoista" hääpäivinä. Miehellekkin on itsestäänselvyys ettei ole tavallinen päivä :)

JOTEN TE, joille tuo päivä merkitsee enemmän kuin "päivä muiden joukossa" :)

no mun mielestä ei tarvitse joka vuosi viettää jollain viikonloppumatkalla, tai meille riittää ilta kotona, esim. syödä kynttilänvalossa, käydä saunassa, juoda kuohuviiniä. Tai sitten jos lapset saa hoitoon voi mennä ravintolaan syömään.

Ja täällä mä mietin ihan samaa. Meillä vaan on nyt lokakuussa 1v.hääpäivä eli mitään "perinnettä" ei ole ehtinyt syntyä saati mitään ideaakaan vielä! Niin ja meidänkin päivä sattuu juuri viikolle ja vapaapäivään ei varmaankaan ole mahdollisuutta. Ideoita kiitos!

samaa mietin 30v hääpäivä sattuu maanantaille...noh,pitää kyhätä viikonlopulle jotain,ehdotuksia :wave:

niin ja häämatkaakaan ei olla vielä keretty tekemään,eipä silti ei noita ole (hääpv)paljoa muutenkaan vietetty..onniteltu toisiamme :D

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Mies toivotti krapulaisena ja paskalle haisevana aamu tuimaan hyvää hääpäivää ja käänsi kylkeä ja jatkoi unia :'(

Toi kuulostaa mun ekalta äitienpäivältä!!!

Tosin paikkas sitten myöhemmin iltapäivällä kukilla ja suklaalla..

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Mies toivotti krapulaisena ja paskalle haisevana aamu tuimaan hyvää hääpäivää ja käänsi kylkeä ja jatkoi unia :'(

Toi kuulostaa mun ekalta äitienpäivältä!!!

Tosin paikkas sitten myöhemmin iltapäivällä kukilla ja suklaalla..

Mies perusteli kaikki noi sen merkkipäivä mokat kerran sillä ettei se ja sen exäkää koskaa niit muistellu.
Ihmekkös tuo. Sen exää tuskin kerkes kiinnostaa ku juoksi aina vieraissa.
Mut minuu kiinnostaa.

Meillä tänä vuonna kanssa osui hääpäivä viikolle. Mä ostin hyvästä kakkukaupasta kakkupalat ja ne syötiin ja sit vaihdettiin pienet lahjat. Niin ja mies oli ostanut kaksi ruusua. Eli juhlittiin pienesti oikeana päivänä.

Viime vuonna juhlistettiin alkoholittomalla kuohuvalla ku olin raskaana.
Mutta siis kyllä mun mielestä hääpäivää voi hyvin juhlia ennen/jälkeen sopivana ajankohtana. :)

Hyvää hääpäivää teille!

Yhteistyössä