NAIMISIIN 2008 APUA

Minulla on tosi hyvä ystävä joka asuu n 300km päästä minusta haluaisin pyytää hänet kaasokseni ,mutta meille tuleminen tuottaa aina vaikeuksia normaalisti.En tiedä pystynkö luottamaan ,että saan häneltä tarvitsemaani tukea kahta kaasoa en halua.. laittakaa myös hyviä juhlapaikka vinkkejä pääkaupunkiseudulta. KIITOS JO ETUKÄTEEN :heart:
 
Olin juuri kaasona ystävälleni ja meillä oli suurin piirtein sama välimatka..
Meillä ainakin homma toimi.. Tosin totta sekin on että välimatka asettaa omat haasteensa, mutta itse ainakin otin sen sellaisena luottamuslauseena ja halusin panostaa ystäväni häihin.

Paljon viestittelystämme ja järjestely asioista tapahtui mesen välityksellä. Morsiamen hääsuunnittelujen etenemistä seurasin keskustelufoorumista www.amoriini.com

Viikkoa ennen häitä järkkäsin töistä vapaata ja lähdin paikan päälle auttamaan hääjärjestelyissä. Polttarit toteutumimme pääkaupunkiseudulla, morsiamen toivomuksesta (valltaosa hänen ystävistääna asui siellä päin) ja näin ollen järjestelyt oli itselle helpot.

Myös morsian vieraili luonani.. Jolloin askartelimme hääkorttimalleja yms.
Teimme myös reissun häämessuille Tampereelle, joka oli puolessa välissä
meitä molempia..

Joten mielestäni asia on järjestelykysymys.. Ja uskoisin, että tosi ystävä on siihen valmis! Ja voithan jo pyytäessä esittää toivomukset, mitä odotat häneltä kaason roolissa..

Ihanaa hääsuunnitteluaikaa!
 

Yhteistyössä