Nahkasohvasta kysymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miirikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miirikki

Aktiivinen jäsen
19.05.2009
1 963
0
36
Helsinki
Mietin tässä pölyallergisena ihmisenä että nahkasohva olisi pölyttömämpi vaihtoehto kangassohvalle ja lapsiperheessä kätevä kun sen voi vaan pyyhkiä puhtaaksi, mutta haluaisin valkoisen sohvan. Eli kysymys kuuluu: Tarttuuko sohvaan kuulakärkikynä/vahaliidut ym. ja miten ne mahtaa saada siitä pois?? Vai pitääkö minun vaan myöntyä tummaan sohvaan?

mun vanhemmilla on valkoiset nahkasohvat ja ne on ainaski aika äkkiä tuummunut,mulla oli ihan uudet tummnsiniset farkut ja makoilin ja istuskelin sohvalla nii tarttu väri sohviin ja kuuläkärkikynää ei saanu kokonaan pois vaikka oli oikeet puhistusaineet.

Meillä on ruskea nahkasohva ja ollaan tyytyväisiä.

Ja kyllä, kerran ainakin lapset on saaneet vedettyä viivan kuulakärkikynällä sohvaan. Jälkeä ei ole saatu pois.. tosin varmaan taikasientä ei olla edes koetettu.

Valkoisessa on se ikäväpuoli ettei tosiaan tarvi kuin kerran saada se kynä käteen ja olla vikkelä. Ei tarvi olla tapana sohviin piirtely ;) kun niihn piirroksia saa aikaan.

ystävät rakkaat! kuulakärkikynän saa helpoiten pois HIUSLAKALLA! uskokaa tai älkää. tummissa nahkasohvissa toimii ainakin hyvin, vaaleista en sitten tiedä jääkö jälkeä.. tämä ohje taisikin tulla joku aika sitten sillä-siisti ohjelmassa. :)

ystävät rakkaat! kuulakärkikynän saa helpoiten pois HIUSLAKALLA! uskokaa tai älkää. tummissa nahkasohvissa toimii ainakin hyvin, vaaleista en sitten tiedä jääkö jälkeä.. tämä ohje taisikin tulla joku aika sitten sillä-siisti ohjelmassa. :)

- myös taikasieni on hyvä. :) toimii lähes kaikkeen.

Yhteistyössä