Nahkahousut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minttu

Jäsen
13.05.2004
710
0
16
Kuinka monen teistä mies käyttää nahkahousuja? Haluaisin miehelleni nahkahousut mutta en ole viellä kehdannut ehdottaa.Minusta se on seksikäs asukokonaisuus yhdistettynä vaikka kivaan neuleeseen.

:wave: kävi oikein teetättämässä selaset missä on nyörit edessä :p Ja vaimo tykkää! Ehdota ihmeessä, kyllä ihmiset ehdottelee toisilleen kummempiakin asioita..

Minäkin halusin nähdä mieheni (tiukoissa) nahkahousuissa. Aluksi hän tietysti torjui ehdotukseni,mutta suostui lopulta hankkimaan sellaiset ihanat mustat "nahkikset" Työpaikalleen hän ei tosin ole niissä "uskaltautunut", mutta vapaa-ajalla käyttää mielellään!

Meillä mies innostui kun ehdotin, että mennään yhdessä ostamaan kummallekin nahkahousut! Minulla tosin jo oli yhdet. Mies ensin hieman ujosteli, mutta nykyään käyttää niitä jo aina silloin tällöin.

Ehdota sille miehellesi, että ainakin kokeilisi. Meidän perheessä mies tottui kun minulla usein nahkahousut jalassa ja kerran toin hänelle ihan omat. Nykyään se pitää niitä useinkin.

Mistä nykyään saa hyvännäköisiä ja istuvia nahkahousuja? Helsingistä ei tunnu löytyvät millään. Hakusessa olisi naisten malliset housut matalalla vyötäröllä ja hieman polvesta alaspäin levenevillä lahkeilla.

Itse olen "hyvin pukeutuva" mies ja voin sanoa että nahkahousut eivät sovi miehille. Mies joka pitää nahkahousuja on naurettava. Naisella menee, mutta ei todellakaan miehille.

Viimeksi viikonloppuna ruvettiin nauramaan kun näimme miehellä nahkahousut.

Väittäisin että yli 90 miehistä pitää nahkahousuja vain ja ainoastaan naisten vaatteina. Homomiehet ja "ristiinpukeutuvat" ovatkin sitten oma ryhmänsä.

Mutta älkää hyvät naiset ehdottako miehille nahkahousuja...

No totta kai nahkahousuja voi pitää kuka tahansa !!
Nykyään jokaisella näyttää olevan yllään farkut joten vaihtelua voisi
pukeutumisessa olla enemmänkin.

Hyvinpukeutuvalla miehellä on ajatusmaailma kyllä vähän
kapeanlainen jos nahkahousut naurattavat.

Itse pidän nahkahousuja ja eipä ole kukaan koskaan tullut asiasta huomauttelemaan. Olen naisen kanssa naimisissa oleva mies ja
kahden lapsen isä.

Joten siitä vaan reippaasti nahkakauppaan !

Kyllä, mieheni pitää nahkahousuja toisinaan (ei kovin usein). Minustakin ne ovat hyvännäköiset ja mikä parasta hän itse viihtyy niissä. Omasta aloitteestaan hän ne ostikin.

Mieheni pitää nahkavaatteista myös minun päälläni, mutta minulla ei ole niissä kovin mukava olla :ashamed: Käytän silti joskus kun menemme yhdessä ulos, yksin liikkuessani tuntisin olevani liian "objekti" nahkahameessa tai -housuissa.

En ymmärrä lainkaan miksi tuo ns. hyvin pukeutuva mies (vähän kyseenlaistan tätä nimimerkkiä, mutta jokainen tietysti pukeutuu omalla tyylillään) on nauranut nahkahousuiselle miehelle. Taitaa olla melko ahdasmielinen ja kireä ihminen.

Mutta se on totta, että asennetta pitää miehellä hiukan olla nahkaan pukeutuessaan. Ehkä juuri parasta nahkahousuissa miehissä on se itsevarmuus, joka heistä huokuu. He pukeutuvat niinkuin itse haluavat, kantavat asusteensa ylpeydellä ja viis veisaavat nurkkapatrioottien mielipiteistä.

Miehelläni oli häissä (kirrkohäät vielä!) nahkahousut ja bonjour-takki. Hyvältä näytti. Nahkahousuja pidetään homojen juttuna jostakin syystä, vaikka esim hevipiireissä ne ovat miehillä aika yleiset. Eikä pidä unohtaa moottoripyöräilijöitä, nahkahousuja näkyy sielläkin. Itse yhdistän nahkahousut nimenomaan heviuroisiin :p pitkä tukka, nahkahousut, musta hihaton t-paita ja niittivyö, grrrr.....

Itse en ole tippaakaan rock-, heavy- enkä goottihenkinen. Myöskin umpihetero enkä edes S/M -henkinen. Eikä minulla ole ikinä ollut enkä ikinä tule hankkimaan moottoripyörää... Mutta nahka on ihana materiaali ja vaikka mies olenkin, omistan nahkahousuja. Mieluiten katselen niitä naisten (ml. Oman vaimoni) päällä, mutta tykkäisin pukeutua enemmän itsekin...

Yhteistyössä