Näettekö samaa näköä minussa ja mummussani? =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nättihän se oot, ja varmaan noilla kasvonpiirteillä vielä kolmi-nelikymppisenäkin nuoren näköinen -ja siinä iässä se on yksinomaan ilahduttavaa ;) Ja todellakin paljon samaa näköä mummusi kanssa =)
Tytsin kirjottama!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Miten hitossa mä sitte muistan noi kuvat... en tosiaankaan ole muuten galleriassa sun kuvia käynyt tuijottamassa :o

Muistaako kukaan muu, että Tytsi olisi tätä kysynyt aiemmin??!!

ei oo kysyny tätä mut on kysyny mielipiteitä kaksosten samannäköisyydestä, muistaakseni itsestään ja vielä paljon muusta missä on linkki omiin kuviin..

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Miten hitossa mä sitte muistan noi kuvat... en tosiaankaan ole muuten galleriassa sun kuvia käynyt tuijottamassa :o

Muistaako kukaan muu, että Tytsi olisi tätä kysynyt aiemmin??!!

ai muistat :laugh: kumma jos et muistaisi siis kuvia koska ovat eräänkin kerran olleet esillä täällä...

Voi että, ei vois sitte mitenkää uskoa että täällä aikuiset (????) naiset kirjoittelee noin lapsellista kommenttia. Siis Antakaa nyt tytsin olla.. mikä ihme siinä on, että heti pitää alakaa arvostelemaan toisen ulkonäköä ja haukkua!!?? |O Eikö vois olla sen verran aikuinen, että pitää tuollaiset mölyt mahassaan, jos kerta on oikeesti tuota mieltä!?!? Antaa kyllä kieltämättä aika lapsellisen kuvan itsestään, jos pitää tänne tulla teini-ikäistä tyttöä haukkumaan!!!! :o

Ja itse kysymykseen: Mun mielestä sinussa tytsi-89, äitissäsi ja mummossasi on tosi paljon samaa näköä.

Ja tytsillä on nätit ja paksut hiukset, sano kuka mitä tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Annilia:
Voi että, ei vois sitte mitenkää uskoa että täällä aikuiset (????) naiset kirjoittelee noin lapsellista kommenttia. Siis Antakaa nyt tytsin olla.. mikä ihme siinä on, että heti pitää alakaa arvostelemaan toisen ulkonäköä ja haukkua!!?? |O Eikö vois olla sen verran aikuinen, että pitää tuollaiset mölyt mahassaan, jos kerta on oikeesti tuota mieltä!?!? Antaa kyllä kieltämättä aika lapsellisen kuvan itsestään, jos pitää tänne tulla teini-ikäistä tyttöä haukkumaan!!!! :o

Uskomatonta minustakin :o Ja lapset oppii äitiensä asenteen, sitten ihmetellään kun kouluissa kiusataan, joku kiusattu saa tarpeekseen, napsahtaa päässä ja...

Miten aikuiset voi olla noin julmia?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Uskomatonta minustakin :o Ja lapset oppii äitiensä asenteen, sitten ihmetellään kun kouluissa kiusataan, joku kiusattu saa tarpeekseen, napsahtaa päässä ja...

Miten aikuiset voi olla noin julmia?

JA mitäs äidit tykkäisitte, kun teidän omaa teinitytärtänne aikuiset naiset haukkuisivat? Mitähäh?

Ja itse kysymykseen: Mun mielestä sinussa tytsi-89, äitissäsi ja mummossasi on tosi paljon samaa näköä.

Ja tytsillä on nätit ja paksut hiukset, sano kuka mitä tahansa.
Smaa mieltä.Täällä kyllä huomaa että on itsetunto-ongelmia monella kun pitää haukkua ja hyökätä,olen sitä meiltä että katkeruutta siitä kun toinen on nuori ja nätti ja elämä vielä edessä.Täällä se tuntuu olevan monella jo takana.Tsemppiä alkuperäiselle.

Miksi tämä ketju meni taas tämmöseksi? Kinastellaan päivänselvästä asiasta, hiukset on paksut ja that's it! Turha faktasta on tapella, oli ne sitten hienot hiukset vai ei, on jo mielipidekysymys.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
En viitsinyt lukea koko ketjua läpi, kun tää on kumminkin inttämistä, mutta tytsi, minkä ikäinen sun äiti on?? =)

Kuinka niin? :)

Näyttää tutulta, vois PERIAATTEESSA olla samaa ikäluokkaa mun kanssa. Mutta voin kyllä olla väärässäkin.

En viitsinyt lukea koko ketjua läpi, kun tää on kumminkin inttämistä, mutta tytsi, minkä ikäinen sun äiti on?? =)

Näyttää tutulta, vois PERIAATTEESSA olla samaa ikäluokkaa mun kanssa. Mutta voin kyllä olla väärässäkin.

43v =)

43v =)

Jaa, no ei se varmaan sitten ole se keneksi luulin. Alkaako nimi E:llä?

43v =)

Jaa, no ei se varmaan sitten ole se keneksi luulin. Alkaako nimi E:llä?

Ei.

Yhteistyössä