V
vieras
Vieras
Tytsi IHAN ITE!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:Kuinka te jaksatte, aikuiset(?) naiset?!
Tytsin ja mummon yhdennäköisyys on huomattava ja tytsin hiukset ovat todella upeat ja paksun näköiset!=) So?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tytsi IHAN ITE!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:Kuinka te jaksatte, aikuiset(?) naiset?!
Tytsin ja mummon yhdennäköisyys on huomattava ja tytsin hiukset ovat todella upeat ja paksun näköiset!=) So?
Tytsin kirjottama!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nättihän se oot, ja varmaan noilla kasvonpiirteillä vielä kolmi-nelikymppisenäkin nuoren näköinen -ja siinä iässä se on yksinomaan ilahduttavaaJa todellakin paljon samaa näköä mummusi kanssa =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämän kirjoitti tytsy IHAN ITE!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Teillä on yhtä paksu tukka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Etkö ole joskus aikaisemminkin kysynyt tätä samaa??
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Miten hitossa mä sitte muistan noi kuvat... en tosiaankaan ole muuten galleriassa sun kuvia käynyt tuijottamassa![]()
Muistaako kukaan muu, että Tytsi olisi tätä kysynyt aiemmin??!!
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Miten hitossa mä sitte muistan noi kuvat... en tosiaankaan ole muuten galleriassa sun kuvia käynyt tuijottamassa![]()
Muistaako kukaan muu, että Tytsi olisi tätä kysynyt aiemmin??!!
Alkuperäinen kirjoittaja Annilia:Voi että, ei vois sitte mitenkää uskoa että täällä aikuiset (????) naiset kirjoittelee noin lapsellista kommenttia. Siis Antakaa nyt tytsin olla.. mikä ihme siinä on, että heti pitää alakaa arvostelemaan toisen ulkonäköä ja haukkua!!?? |O Eikö vois olla sen verran aikuinen, että pitää tuollaiset mölyt mahassaan, jos kerta on oikeesti tuota mieltä!?!? Antaa kyllä kieltämättä aika lapsellisen kuvan itsestään, jos pitää tänne tulla teini-ikäistä tyttöä haukkumaan!!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Annilia:Voi että, ei vois sitte mitenkää uskoa että täällä aikuiset (????) naiset kirjoittelee noin lapsellista kommenttia. Siis Antakaa nyt tytsin olla.. mikä ihme siinä on, että heti pitää alakaa arvostelemaan toisen ulkonäköä ja haukkua!!?? |O Eikö vois olla sen verran aikuinen, että pitää tuollaiset mölyt mahassaan, jos kerta on oikeesti tuota mieltä!?!? Antaa kyllä kieltämättä aika lapsellisen kuvan itsestään, jos pitää tänne tulla teini-ikäistä tyttöä haukkumaan!!!!![]()
Uskomatonta minustakinJa lapset oppii äitiensä asenteen, sitten ihmetellään kun kouluissa kiusataan, joku kiusattu saa tarpeekseen, napsahtaa päässä ja...
Miten aikuiset voi olla noin julmia?
Smaa mieltä.Täällä kyllä huomaa että on itsetunto-ongelmia monella kun pitää haukkua ja hyökätä,olen sitä meiltä että katkeruutta siitä kun toinen on nuori ja nätti ja elämä vielä edessä.Täällä se tuntuu olevan monella jo takana.Tsemppiä alkuperäiselle.Alkuperäinen kirjoittaja Annilia:Voi että, ei vois sitte mitenkää uskoa että täällä aikuiset (????) naiset kirjoittelee noin lapsellista kommenttia. Siis Antakaa nyt tytsin olla.. mikä ihme siinä on, että heti pitää alakaa arvostelemaan toisen ulkonäköä ja haukkua!!?? |O Eikö vois olla sen verran aikuinen, että pitää tuollaiset mölyt mahassaan, jos kerta on oikeesti tuota mieltä!?!? Antaa kyllä kieltämättä aika lapsellisen kuvan itsestään, jos pitää tänne tulla teini-ikäistä tyttöä haukkumaan!!!!
Ja itse kysymykseen: Mun mielestä sinussa tytsi-89, äitissäsi ja mummossasi on tosi paljon samaa näköä.
Ja tytsillä on nätit ja paksut hiukset, sano kuka mitä tahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:En viitsinyt lukea koko ketjua läpi, kun tää on kumminkin inttämistä, mutta tytsi, minkä ikäinen sun äiti on?? =)
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Pix:En viitsinyt lukea koko ketjua läpi, kun tää on kumminkin inttämistä, mutta tytsi, minkä ikäinen sun äiti on?? =)
Kuinka niin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Pix:En viitsinyt lukea koko ketjua läpi, kun tää on kumminkin inttämistä, mutta tytsi, minkä ikäinen sun äiti on?? =)
Kuinka niin?![]()
Näyttää tutulta, vois PERIAATTEESSA olla samaa ikäluokkaa mun kanssa. Mutta voin kyllä olla väärässäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Pix:En viitsinyt lukea koko ketjua läpi, kun tää on kumminkin inttämistä, mutta tytsi, minkä ikäinen sun äiti on?? =)
Kuinka niin?![]()
Näyttää tutulta, vois PERIAATTEESSA olla samaa ikäluokkaa mun kanssa. Mutta voin kyllä olla väärässäkin.
43v =)
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Pix:En viitsinyt lukea koko ketjua läpi, kun tää on kumminkin inttämistä, mutta tytsi, minkä ikäinen sun äiti on?? =)
Kuinka niin?![]()
43v =)
Jaa, no ei se varmaan sitten ole se keneksi luulin. Alkaako nimi E:llä?