Näettekö samaa näköä minussa ja mummussani? =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Pastori : mun mielestä Tytsille sopis "revitetty" tyylin parhaisten :wave: :p

Ei tämä mun mielestä näytä miltään karvapehkolta

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=69938608

Ei se mikään pehko ole mut olis elävämmän ja liikkuvamman näkönen ku olis hiukan kerrostettu. Ei lyhenis pisimmät paljoa ja ei se tukka siitä ohene varsinaisesti vaan tulis paksumman näköseks.

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Pastori : mun mielestä Tytsille sopis "revitetty" tyylin parhaisten :wave: :p

Ei tämä mun mielestä näytä miltään karvapehkolta

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=69938608

Ei se mikään pehko ole mut olis elävämmän ja liikkuvamman näkönen ku olis hiukan kerrostettu. Ei lyhenis pisimmät paljoa ja ei se tukka siitä ohene varsinaisesti vaan tulis paksumman näköseks.

Elävämmän näköiset ehkä, mutta ei paksuja hiuksia kannata leikata vielä paksumman näköisiksi. Haluan kasvattaa tonne puoleen selkään asti ja sitten kerrostaa latvoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:
Tuota,minusta sinä et ole yhtään 18v näköinen.. tosi lapsen näköinen .... kaunis et ole yhtään! totuus,mutta pakko sanoa,

Voi sua, eikö sulla ole omaa tahtoa? Kuka sua pakottaa? Ole nainen, älä enää alistu!

toi hymy on aika ruma,siis tollain väkisin väännettynä noissa kuvissa.
nuorempana oot näyttäny ihan ok mutta noissa vanhemmissa kuvissa naamas on turvonnu ja se nätteys kadonnut :(

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Oletko tytsi aina ajatellut pysyä blondina?

Mulla oli ysillä punaruskeat hiukset, mutta tuli identiteettikriisi :D En osaa kuvitella itseäni muuna kuin blondina, suurin osa hiuksista täytyy aina olla vaaleat.

Ootko sä luonnostas blondi? Äidilläs ja hänen äidillään kun näytti olevan tummat hiukset :D

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Oletko tytsi aina ajatellut pysyä blondina?

Mulla oli ysillä punaruskeat hiukset, mutta tuli identiteettikriisi :D En osaa kuvitella itseäni muuna kuin blondina, suurin osa hiuksista täytyy aina olla vaaleat.

Ootko sä luonnostas blondi? Äidilläs ja hänen äidillään kun näytti olevan tummat hiukset :D

Lapsena olin blondi, mutta vanhempana mun hiukset on tummentunu, vaaleat ne tosin ovat silti yhä :) Joo, mun äidillä ja mummulla on ruskeat hiukset ja molemmilla on myös luonnonkiharaa, toisin kuin mulla.

Kattelin vielä noita sun kuvias kun mun nassu oli ihan samanlainen yhdessä vaiheessa. Lääkärit vaan sanoivat sen olevan atooppista ihottumaa ja käski vaan elämään sen kanssa.
Kuitenkin yksi ihotautilääkäri diagnisoi sen olevan ruusufinniä. Antibioottia kun syön näppylät ja turvotus häviää mutta heti kun sen lopettaa,näpyt palaavat. Nyt otan joka päivä yhden antibiootin ja naama pysyy suht kunnossa.
Jos et ole käynyt ihotautilääkärillä,kannattaa käydä kysymässä sen mielipidettä.

Voi ku mulle tuli taas paha mieli. yök, oksettavia tätejä ainakin löytyy kaksplussalta.

Jos ihmisellä on itsellä itsetunto kohdillaan, niin silloin ei ole tarvetta sanoa toisen ulkonäöstä tai tyylistä mitään negatiivista. Myös sen kertominen, mikä jollekulle toiselle sopisi paremmin, ilman, että sitä on kysytty, on tungettelevaa ja huonoa käytöstä.

Jos minun ulkonäöstäni annettaisiin tuollaisia kommentteja, niin sairastuisin varmasti jollain tavalla. Ainakin koko päivä olisi pilalla.

Nättihän se oot, ja varmaan noilla kasvonpiirteillä vielä kolmi-nelikymppisenäkin nuoren näköinen -ja siinä iässä se on yksinomaan ilahduttavaa ;) Ja todellakin paljon samaa näköä mummusi kanssa =)

Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:
mut onko mummos antanu lupaa kuvan laittamisesta nettiin?

näimpä..ja sillä kuva linkitys on poistettu.
Toisen kuvaahan ei saa laittaa nettiin saati galleriaan ilman lupaa.
Halukkaat osaavat sen koukkia mutta suoraa linkitystä ei.

Minullekin on muuten sanottu monesti että muistutan kovin mummoani (jota en ole koskaan tavannut, kuoli äitin ollessa lapsi) ja kun katsoo joitain meistä samanikäisinä otettuja kuvia niin pakkohan tuo on itsekin myöntää. Mutta miten vaan tuntuu että jos olisin laittanut tänne saman kysymyksen mitä Tytsi valokuvineen niin ei varmaan olisi vastauksia tullut kun max sen 5kpl... :whistle:

Tuosta tukasta, ihan hyväkuntoinen ja paksu tukka Tytsillä näkyy olevan. Muuten paksusta tukasta tulee mieleen serkkuni joilla on kyllä niin uskomattoman paksut hiukset ja mieletöntä vauhtia kasvavatkin etten ole sellaisia näin valkoisella väellä toistaiseksi tavannut. Paitsi ehkä seuraavalla sukupolvella eli heidän lapsillaan... Ja tietty nykyään kun lähipiiristä löytyy vähän värikkäämpää väkeä niin saa jatkuvasti nähdä niin komeita kiuksia etten oikeastaan edes osaa kiinnittää huomioa paksuihin hiuksiin. (siis usein joku kysyy että enkö huomannut kuinka paksut hiukset xxx:llä oli jään vaan miettimään että "jaa, kai ne sitten oli") :ashamed:

Yhteistyössä