N
nalle
Vieras
tosiaan tytsi keventäminen ja ohentaminen on kaksi eri asiaa. mulla hiukset saatiin näyttämään paksummilta leikkaamalla ne revitysti. taitaa olla käsitteet hakusessa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Pastori : mun mielestä Tytsille sopis "revitetty" tyylin parhaisten :wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Pastori : mun mielestä Tytsille sopis "revitetty" tyylin parhaisten :wave:![]()
Ei tämä mun mielestä näytä miltään karvapehkolta
http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=69938608
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Pastori : mun mielestä Tytsille sopis "revitetty" tyylin parhaisten :wave:![]()
Ei tämä mun mielestä näytä miltään karvapehkolta
http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=69938608
Ei se mikään pehko ole mut olis elävämmän ja liikkuvamman näkönen ku olis hiukan kerrostettu. Ei lyhenis pisimmät paljoa ja ei se tukka siitä ohene varsinaisesti vaan tulis paksumman näköseks.
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Tuota,minusta sinä et ole yhtään 18v näköinen.. tosi lapsen näköinen .... kaunis et ole yhtään! totuus,mutta pakko sanoa,
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Oletko tytsi aina ajatellut pysyä blondina?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Oletko tytsi aina ajatellut pysyä blondina?
Mulla oli ysillä punaruskeat hiukset, mutta tuli identiteettikriisiEn osaa kuvitella itseäni muuna kuin blondina, suurin osa hiuksista täytyy aina olla vaaleat.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Oletko tytsi aina ajatellut pysyä blondina?
Mulla oli ysillä punaruskeat hiukset, mutta tuli identiteettikriisiEn osaa kuvitella itseäni muuna kuin blondina, suurin osa hiuksista täytyy aina olla vaaleat.
Ootko sä luonnostas blondi? Äidilläs ja hänen äidillään kun näytti olevan tummat hiukset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:mut onko mummos antanu lupaa kuvan laittamisesta nettiin?
Tämän kirjoitti tytsy IHAN ITE!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Teillä on yhtä paksu tukka![]()
Tääkin oli hän ITSE!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Tyylitaju B)
Ei piikittelykään kovin hyvästä tyylitajusta kerro =)