Näetkö unia?...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anki

Vieras
Näettekö koskaan unia tutuista miehistä? esim. työkavereista?
Olen huomannut, että näen tällaisia unia erityisesti silloin, kun olen ns. Puutteessa.

Jostain syystä en näe oikeastaan koskaan tällaisia unia omasta miehestäni tai jos näen, ne unet ovat jotenkin epäselviä.

Näin taas tänä aamuna unta työkaveristani ja vaikkei unessa tapahtunutkaan mitään, ilmassa oli silti mieletöntä kihelmöintiä ja jännitystä ja olen tuntenut sen saman olon ihollani koko päivän. Kehoni aivan suorastaan huutaa toisen kosketusta!

Toissa kesänä näin 2 viikon ajan, joka yö, todella ihania ja eroottisia unia mieheni kaverista. Aamulla heräsin märkänä ja mieli teki seksiä ihan koko ajan kun se tunne unessa jäi päälle! En nähnyt ollenkaan sellaisia unia miehestäni. Siihen suurimpaan kihelmöintiin aina heräsin! Joka kerta unessa ei ollut seksiä, mutta sitä väreilyä sitäkin enemmän! Viimeisessä unessa tämä miehen kaveri tuli meille kotiin ihan yllättäin (oikeasti ei ole käynyt meidän kotona) ja aamulla hämmentyneenä etsin unikirjan. Siellä luki jotakuinkin näin: ""jos vieras ihminen tulee odottamatta kylään, saat kuulla lapsen syntymästä, todennäköisesti omaan perheeseesi."" Jotkin niistä aiemmistakin unista ennusti lasta jollain tapaa. Tämän kyläily unen jälkeen seuraavana yönä en nähnyt mitään. Aamulla tein positiivisen raskaustestin, vaikka menkatkaa ei vielä olleet myöhässä! Nyt tämä meidän kolmas nukkuu vieressä! En ole sen jälkeen seksi unia nähnyt! ja se vähän harmittaa! Niien unien jälkeen piisas energiaa vaikka muille jaettavaksi!

Kyllä uskon tämä mies tuota tarinaa. Nimittäin tiedän että ihmisiä on ketkä näkee enneunia, on itselle sattunut että olen nähnyt tätini perheestä unta ja kk myöhemmin hänen mies menehtyi, sydän petti

Joskus olen nähnyt tosi kiihkeitä unia muutamista tutuista miehistä, mutta parhaat seksiunet ovat olleet ne, joissa tunnen uskomattoman syvää rakkautta ja intohimoa omaan mieheeni. Siis niin älyttömän voimakkaita tunteita, ettei niitä voi edes kuvailla ""tässä elämässä"" ;)

Aamulla kun herää miehensä vierestä sellaisen unen jälkeen, niin se tunne on aivan mieletön!

Yhteistyössä