Näetkö tässä haamujen haamun? =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas näitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taas näitä

Vieras
http://www.aijaa.com/v.php?i=4154607.jpg

Tuli heti testiin, siis testiajan sisällä. Vähän vaikea kuvattava. Silmillä tuon näki ihan hämärässä vessassakin, mutta kun on noin "väritön"

Alkuperäinen kirjoittaja harmaaMusta:
no ompa kyllä haalee, en meinannu eka erottaa. toisaalta mulla masussa samanlainen haalee jo rv 17 :D

Joo, itsellä kanssa jo kaksi lasta, että testejä on tullut tehtyä. Mutten muista näin haaleata tulosta ikinä saaneeni. Negat on olleet aina selvästi negoja. Menkat ei ole vielä edes myöhässä, mutta malttamaton kun olen. =)

tuoteselosteessa luki näin: "Vaikka testiviiva näkyisi vain heikosti, se tarkoittaa, että olet raskaana. Jos testasit hyvin aikaisin -- on hyvä tehdä uusi testi 2 päivän päästä.."

Tee uus testi myöhemmin. Itte ehkä mahdollisesti näin tuossa jotain, mutta vaikea sanoa onko oikee viiva vai viivanpaikka tms. Toivotaan että vahvistuis oikeeks kunnon plussaksi!

Alkuperäinen kirjoittaja Lily of the valley:
Näen, mutta toisaalta olen myös tormännyt n. tuhanteen testiin jotka antaa mitä mielenkiintoisempia viivoja vaikka ei olisikaan raskaana.

Aivan, siksi en hypikään nyt onnesta, vaan ihan varauksella suhtaudun tähän. Teen uuden testin joskus myöhemmin, ehkä sunnuntaina tai maanantaina.

Yhteistyössä