Apteekin raskaustesti - viivanpaikka kuuluneeko asiaan?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja testailijoita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No siinä tapauksessa älä vielä innostu liikaa. Mutta tosiaan, en ole itse edes ystäviltä tai tutuiltani koskaan kuullut, että apteekin oma antaisi mitään muuta kuin oikeita tuloksia, eli jos mitään näkyy testikohdassa, niin aina se on raskautta tarkoittanut. :D

Plussana minäkin tuota pitäisin tai ainakaan en menettäisi vielä toivoani (meilläkin yritetty pitkään). Olen tehnyt noita kymmeniä ja ikinä niihin ei ole tullut minkäänlaisia viivanpaikkoja tai valkoisia viivoja ja ihan selkeitä negoja. kaksi kertaa olen onnistunut saamaan hailakan viivan aikaiseksi (hyvin saman tapaisen kuin tuo sinun) ja toinen niistä yrittää saada unen päästä kiinni sängyssään ja toinen potkii masussa viikolla 21. Testaa parin päivän päästä uudelleen ja tule kertomaan :)

[QUOTE="vivi";23567905]Plussana minäkin tuota pitäisin tai ainakaan en menettäisi vielä toivoani (meilläkin yritetty pitkään). Olen tehnyt noita kymmeniä ja ikinä niihin ei ole tullut minkäänlaisia viivanpaikkoja tai valkoisia viivoja ja ihan selkeitä negoja. kaksi kertaa olen onnistunut saamaan hailakan viivan aikaiseksi (hyvin saman tapaisen kuin tuo sinun) ja toinen niistä yrittää saada unen päästä kiinni sängyssään ja toinen potkii masussa viikolla 21. Testaa parin päivän päästä uudelleen ja tule kertomaan :)[/QUOTE]

Mä tein viime raskaudessa 11 testiä (kyllä 11 ;) ) joista ainakin puolet oli vielä noin haaleita :D Sama oli edellinen... ekassa raskaudessa tein vain 3 ja samoin kakkosessa. Eli jos olen tehnyt yhteensä 28 posiviivista testiä, niin negatiivisia on vajaan 8v lapsettomuuden (hoitojen) ajalta vähintään tuplasti sen. Voin jo sanoa, että olen jokusen negatiivisen nähnyt ilman viivan aavistustakaan ;)

Mä tein viime raskaudessa 11 testiä (kyllä 11 ;) ) joista ainakin puolet oli vielä noin haaleita :D Sama oli edellinen... ekassa raskaudessa tein vain 3 ja samoin kakkosessa. Eli jos olen tehnyt yhteensä 28 posiviivista testiä, niin negatiivisia on vajaan 8v lapsettomuuden (hoitojen) ajalta vähintään tuplasti sen. Voin jo sanoa, että olen jokusen negatiivisen nähnyt ilman viivan aavistustakaan ;)

Mulla on hyvinkin samanlaiset kokemukset. Ihan noin montaa positiivista tesi en ole tehnyt, mutta suunnilleen kerran viikossa ennen ensimmäistä ultraa, kun pelotti ihan älyttömästi eikä se viiva tosiaan juuri voimistunut. Negatiivisiä testejä on viiden vuoden ajalta. Älä kysy miksi ei tullut kokeiltua muita testejä :)

Yhteistyössä