L
Lidia
Vieras
... niin sanotusti heittää minut pihalle. Viimeksi viime yönä just ennen kuin heräsin. Oltiin jossaki kaukana kotoa ajelemassa autolla ja yhtäkkiä se jätti minut johonki vanhan talon pihaan ja siellä oli joku kyltti jostain leirintäkeskuksesta ja minä hulunu itkua väkersin ja yritin järjestää itelle kyytiä kotiin, vaikkei ollu yhtään rahaakaan.
Viimeiset ajatukset ennen heräämistä oli, että se on tehny tän niin monta kertaa ennenkin, että nyt tuli loppu. Ja silti tiesin vielä antavani anteeksi yhteisen lainan takia. :headwall:
Siis ei se ole minua ikinä oikeasti heittäny pihalle. Monesti se uhkailee. Sen mielestä mulla ei vissiin ole oikeasti oikeutta tähän taloon, kun en osallistu kuluihin niin paljon kuin hän. Riitojen yhteydessä joskus sanoo, että painu helvettiin/tuossa on ovi/lähe vittuun! Kai mulla sitte pelottaa enemmänki, että se oikeasti heittää pihalle sitte ku lapset on isompia eikä enää tartte minua niitä hoitamaan...
Siis ei se ole minua ikinä oikeasti heittäny pihalle. Monesti se uhkailee. Sen mielestä mulla ei vissiin ole oikeasti oikeutta tähän taloon, kun en osallistu kuluihin niin paljon kuin hän. Riitojen yhteydessä joskus sanoo, että painu helvettiin/tuossa on ovi/lähe vittuun! Kai mulla sitte pelottaa enemmänki, että se oikeasti heittää pihalle sitte ku lapset on isompia eikä enää tartte minua niitä hoitamaan...