nämä joka päiväset pissaantikkuunketjut saivat mut ihmettelemään, joten galluppia!!

ihanko tosi olen ainoa, kuka ostaa yhden testin apteekista, testaa kun kuukautisten pitäisi alkaa, jos tulee plussa niin se on plussa, jos nega niin sitten se on nega!
miks ihmeessä pitää vielä testata uudestaan ja uudestaan?

mä en vaan ymmärrä tätä testien suurkulutusta... kai se on sitä tämän ajan mammojen kulutushysteriaa.. :xmas:

joku nekin testit tekee siellä kiinassa lähes palkatta...
 
Sama homma, ei ymmärrä miksi pitäisi edes yrittää testata ennenkuin ne menkat ovat oikeasti myöhässä. Tottakai moni odottaa tulosta malttamattomana, mutta mitä hyötyä on negatuloksesta josta ei sitten voida olla varmoja? :xmas:
 
Noppis
Kyllä mä ainakin testaisin uudemman kerran, jos plussan saisin. Tarkistaisin, että viiva vahvistuu. Kaverilla plussa ei oikein vahvistunut, vaan viiva pysyi haaleana pitkään, ja olikin sit kohdunulkoinen.

Niin paljon surullisia tarinoita nähnyt, että vaikea sitä onnea olisi uskoa, vaan haluaisi varmistaa...

Apteekin raskaustesti on valmistettu Suomessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nikura:
ihanko tosi olen ainoa, kuka ostaa yhden testin apteekista, testaa kun kuukautisten pitäisi alkaa, jos tulee plussa niin se on plussa, jos nega niin sitten se on nega!
miks ihmeessä pitää vielä testata uudestaan ja uudestaan?

mä en vaan ymmärrä tätä testien suurkulutusta... kai se on sitä tämän ajan mammojen kulutushysteriaa.. :xmas:

joku nekin testit tekee siellä kiinassa lähes palkatta...
Entä kun useinkin tulee ensin nega ja parikin kertaa ennen plussaa? Ei se automaattisesti oo oikea nega.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:
Sama homma, ei ymmärrä miksi pitäisi edes yrittää testata ennenkuin ne menkat ovat oikeasti myöhässä. Tottakai moni odottaa tulosta malttamattomana, mutta mitä hyötyä on negatuloksesta josta ei sitten voida olla varmoja? :xmas:
niin juuri, kun ne testit niin harvoin näyttää oikein ennenkun kuukautisten oletettuna alkamispäivänä. sitten sitä kytätään valoa vasten ja ihmetellään ja käännellään ja väännellään ja mietitään pää puhki et onko se plussa vai nega.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:
Kyllä mä ainakin testaisin uudemman kerran, jos plussan saisin. Tarkistaisin, että viiva vahvistuu. Kaverilla plussa ei oikein vahvistunut, vaan viiva pysyi haaleana pitkään, ja olikin sit kohdunulkoinen.

Niin paljon surullisia tarinoita nähnyt, että vaikea sitä onnea olisi uskoa, vaan haluaisi varmistaa...

Apteekin raskaustesti on valmistettu Suomessa.
se et sun kaverilles kävi noin ei tarkoita yhtään mitään. hcg:n määrä on ihan samanlainen riippumatta mihin alkio kiinnittyy.
 
Zaron
Johtuisko siitä, että nykyään testataan niin hiton aikasin, ollaan niin kärsimättömiä. Kannattais odottaa ainakin viikko menkkojen alkua ja sitten vasta testata, niin jäis ne "väärät negat" pois.
 
No mulla tuli testiin eka haalee viiva enkä uskonut, joten uus testi ja taas haalee viiva. Ja vielä varmaan joskus seiskaviikollakin piti testata, kun ei tullu mtn raskausoireita :ashamed: Mut en kyllä kuulutellu noista täällä..
Olen kyllä kova shoppaileen, mut tätä en panis ihan kulustushysterian, vaan ihan jonkin muun hysterian, piikkiin :whistle: ;)
 
HelloShitty
jaa..no jos ei esim. usko millään että testi voi olla oikeassa. :whistle:

kyllä mä ymmärrän että haluu varmistaa..varsinkin jos eka testi näyttää haaleeta plussaa tai on yrittäny kauan/toivoo kovasti/ei haluu lasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja nikura:
ihanko tosi olen ainoa, kuka ostaa yhden testin apteekista, testaa kun kuukautisten pitäisi alkaa, jos tulee plussa niin se on plussa, jos nega niin sitten se on nega!
miks ihmeessä pitää vielä testata uudestaan ja uudestaan?

mä en vaan ymmärrä tätä testien suurkulutusta... kai se on sitä tämän ajan mammojen kulutushysteriaa.. :xmas:

joku nekin testit tekee siellä kiinassa lähes palkatta...
Entä kun useinkin tulee ensin nega ja parikin kertaa ennen plussaa? Ei se automaattisesti oo oikea nega.
no suurin osa vääristä negoista johtuu liian aikaisesta testaamisesta..
 
Esikoisesta tein sen yhden testin.
Nuoremmasta tein 3 testiä, ennen kuin uskoin sen todellakin näyttävän plussaa... :D
 
:wave:

Mä olen ostanut kolme testiä ja kolme kertaa plussannut. Tai on tuolla kaapissa yksi testipuikko, kun viimesessä pakkauksessa oli kaksi.
Mä olen pissannut tikkuun, kun kuukautisia ei ole kuulunut. En yhtään ennen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
jaa..no jos ei esim. usko millään että testi voi olla oikeassa. :whistle:

kyllä mä ymmärrän että haluu varmistaa..varsinkin jos eka testi näyttää haaleeta plussaa tai on yrittäny kauan/toivoo kovasti/ei haluu lasta.
Kyllä mäkin tämän testaamisen ymmärrän :) Mutta että testataan jo paljon ennen, ennenkuin kuukautisten pitäisi edes alkaa, niin sitä en oikein ymmärrä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja nikura:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mulla on katsos varaa ostaa useampikin tikku kuin yksi.... :whistle:
no sitten sä oot taatusti ihan älyttömän rikas. :xmas:
No sanos muuta ja jos joskus vielä raskaudun,niin voin sun kiusaksi ostaa vielä vähän enemmän :xmas:
jos niitä vaikka myytäis tukkupakkauksena, vaikka 30kpl paketti niin voi testata kuukauden joka päivänä!! :eek:
(ja tietenkin ottaa kuva kaikista ja pistää galluppi pystyyn palstalle, näkyykö viivoja vai ei. B) :xmas: )
 
Ihmisillä tuntuu olevan nykypäivänä kauhea kiire. Ennenvanhaan raskaus huomattiin oireista, tai kun vatsa alkoi kasvaa. Kun vaikka viikolla siirtää testausaikaa eteenpäin, väärän negan mahdollisuus pienenee. Ja positiivinenhan on aina positiivinen, sitä ei tarvi varmistella.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
jaa..no jos ei esim. usko millään että testi voi olla oikeassa. :whistle:

kyllä mä ymmärrän että haluu varmistaa..varsinkin jos eka testi näyttää haaleeta plussaa tai on yrittäny kauan/toivoo kovasti/ei haluu lasta.
Kyllä mäkin tämän testaamisen ymmärrän :) Mutta että testataan jo paljon ennen, ennenkuin kuukautisten pitäisi edes alkaa, niin sitä en oikein ymmärrä.
se on kato se vauvakuume mikä pistää pään sekasin. en kyllä minäkään ymmärrä mutta minä olenkin pihi. :LOL:
 

Yhteistyössä