Näkijän/meedion tms apua tarvitaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tiedän kyllä että tarvitsen ammattiapua ja olen hoidon piirissä, mutta epätoivon hetkellä mikä vaan käy, eli onko kokemuksia hyvistä näkijöistä tai mahdollisesti paikalla joku, joka haluaisi (kohtuullista korvausta vastaan) tulkita tilannettani.
 
vierailija
Perheessä alkoholismia, kaikki riitelee keskenään, kukaan ei ota vastuuta teoistaan ja mä oon se virallinen hullu, koska mulla itsemurha yrityksiä. Kukaan ei kysy miksi?
Suhteemme on ollut todella hyvä ja läheinen, mutta nyt se kaikki on mennyttä. Käymme terapiassa, mutta mulla alkaa olla usko ja toivo mennyt, en tiedä mitä tehdä.
 
Madame Butterfly
OLEN MYÖS KONTAKTIHENKILÖ UFOTUTKIJOIDEN SANOIN.

Ufomaailmassa tätä kutsutaan kontaktihenkilöksi. Olen tavannut eri maailman olentoja ja tehnyt kerran yhteistyötä ufoalusten kanssa.
Olen jatkuvasti yhteydessä toiseen / toisiin maailmoihin ja eri elämän muotoihin.

Tämä on eri asia kuin edesmenneet läheisemme joihin saan myös kontaktin.
Otan yhteyden siirtyineisiin rakkaisiisi ja tuoden, opastaen sinut yhteyteen kanssaan, sekä sinun lähellesi tuoden rajan taa siirtyneet luoksesi. Myös eläimet. Heille on tärkeää, että tiedät heidän voivan hyvin. Elämä jatkuu. He tahtovat sinun voivan hyvin edelleen, elämä jatkuu sinullekkin ja he toivovat sen jatkuvan sinulla hyvänä edelleen, jaksamistasi ja menestystäsi tukien, rinnallasi kulkien.

Soita jos olet elämänpolullasi avun tarpeessa! Pieraisen väkevästi tarpeen vaatiessa.
 
vierailija
En suosittele sotkeutumaan meedioihin/ennustajiin. Ota mielummin yhteyttä pariterapiaan, perheneuvolaan, ennaltaehkäisevään sosiaaliohjaukseen, sieltä saat konkreettista apua.
 
vierailija
Olin kerran ja vielä kerran yhteydessä v. 2010 rajatiedon astrologi-ennustajaan joka oli mies. Tietenkin kaikkea pahaa vuodatetaan ennustajista, ja niinhän se on, että kaikki enniistajaksi itseään esittelevät eivät niitä ole. Kun otin yhteyttä tuohon astorologiin olin minäkin ns. "suodatin" päällä MUTTA, tarvisin apua, kuten sinäkin, olin tiedonjanoinen ja halusin nähdä, että minulla on vielä jotain edessäni, vaikka kuvitella. Kun kuuntelin astrologia, hän sanoi paljon, paljon sellaista, mitä en mitenkään voinut kohdistaa tulevaisuuteeni. Miten että olipahan outoja juttuja, eivät voi olla minusta. MUTTA näin vuosien jälkeen, voin sanoa, että hän näki kaiken oikein.
 
vierailija
Tiedän kyllä että tarvitsen ammattiapua ja olen hoidon piirissä, mutta epätoivon hetkellä mikä vaan käy, eli onko kokemuksia hyvistä näkijöistä tai mahdollisesti paikalla joku, joka haluaisi (kohtuullista korvausta vastaan) tulkita tilannettani.

Jos et muuta toimintatapojasi, sinulta joudutaan ottamaan lapset huostaan. Eli toisinsanoen sinun pitää nyt alkaa kantamaan vastuu ja tekemään päätöksiä vain ja ainoastaan lasten edun ja hyvinvoinnin näkökulmasta. Se, mikä sitten on lasten etu ja hyvinvointi, sen määrittelee nyt viranomainen, niinkauan kunnes sun oma oikean ja väärän erotuskyky toimii jälleen normaalisti.
 
r0s
Perheessä alkoholismia, kaikki riitelee keskenään, kukaan ei ota vastuuta teoistaan ja mä oon se virallinen hullu, koska mulla itsemurha yrityksiä. Kukaan ei kysy miksi?
Suhteemme on ollut todella hyvä ja läheinen, mutta nyt se kaikki on mennyttä. Käymme terapiassa, mutta mulla alkaa olla usko ja toivo mennyt, en tiedä mitä tehdä.
Sä et jaksa enää. Sun pitää luopua suhteesta ja parantaa itsesi.
Vasta sitten jaksat taas tulea muitakin.
 
vierailija
Jos et muuta toimintatapojasi, sinulta joudutaan ottamaan lapset huostaan. Eli toisinsanoen sinun pitää nyt alkaa kantamaan vastuu ja tekemään päätöksiä vain ja ainoastaan lasten edun ja hyvinvoinnin näkökulmasta. Se, mikä sitten on lasten etu ja hyvinvointi, sen määrittelee nyt viranomainen, niinkauan kunnes sun oma oikean ja väärän erotuskyky toimii jälleen normaalisti.
Mulla ei ole alaikäisiä lapsia ja viranomainen on viimeinen, jota mikään on kiinnostanut edes silloin kun oli. Eihän ne nyt pienellä paikkakunnalla puutu taloudellisesti ja ulkoisesti hyvin toimeen tulevien ihmisten elämään.
 
vierailija
En suosittele sotkeutumaan meedioihin/ennustajiin. Ota mielummin yhteyttä pariterapiaan, perheneuvolaan, ennaltaehkäisevään sosiaaliohjaukseen, sieltä saat konkreettista apua.
Kaikkiin niihin on jo oltu yhteydessä ja ainoa jota kiinnostaa on yksityinen pariterapia. Sitä kiinnostaa tasan palkkansa verran, mutta konkreettista apua ei ole tarjota kellään. Välillä olen liian hyvän näköinen ollakseni masentunut, välillä kun lapset oli pieniä sossu soitti "virkavalta nyt vaan joutuu tekemään ilmoituksen viran puolesta ni me soitetaan, mut anteeks nyt"-puheluita.
Mäkin haluaisin löytää sen maailman, missä api tulee ihan vaan kun kertoo että nyt ei jaksa, tarvii jotain.
 

Yhteistyössä