näkijä muistuttelee

Joskus aiemmin tuossa kerroin vähän harjoittelevani kykyjeni kanssa... Yksityisviestejä voi laittaa. Olen toivoakseni vastannut jo kaikkiin aikaisempiin. Jos joku jäi välistä, niin pyydän nöyrimmin lähettämään kysymyksen uudelleen...:ashamed: Muistakaa antaa myös palautetta!=)

Vastaan siis vain yksityisviesteihin!
 
Olen tosi pahoillani! :( Mulla oli viestejä kaikkiaan 5 sivua, ja vähän poimin niitä sieltä sillä perusteella, että mistä sain "helpoimmin" kiinni, vastasin ensin.. Ja loulta meni sitten jo sekasin, että kelle olin vastannut mitäkin... Nyt yritän pysyä järjestyksessä!
Vastaan heti kun pystyn, eli saan rauhaisan hetken keskittymiseen ja saan jotakin selkeää esille.

Katselinkin, mellukka, jo vähän sinulle, mutta valitettavasti keskittymistäni häirittiin, enkä vielä päässyt jyvälle.. Kauheasti asiaa oli, mutta en saanut selvää. Vastaan yv:nä!
 
[QUOTE="Maria";24534770]Mitä kaikkea pitää laittaa viestiin? Mitä juttuja yleensä näet?

Kiinnostaa kyllä![/QUOTE]

Periaatteessa ei mitään tiettyä tarvitse laittaa. Toki, jos jokin erityinen asia painaa mieltä tai mietityttää, siitä voi kysyä. Mutta ihan vaan yleistä vaikutelmaa tai vaikka entisitä elämistä voi kysyä.
Saatan nähdä värejä, kuvia, kuulla sanoja tai aistia tunnetiloja tai tuntea asioita kehossani. joskus käytän apuna kortteja, jos en muuten saa viestistä tarpeeksi selkeää.
 

Yhteistyössä