Poliisiradiota ei voi enään kuunnella kuten joskus ennen. On nykyisin salattu koodein.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiks sielläpäin kellään ole poliisiradiota???? Lähde viemään roskia, ja kysyt niiltä mitä tapahtuu?
ja jos on pahoinpitely tilanne niin ambulanssi/ensivasteryhmä EI saa mennä paikalle ilman poliisia/poliisin lupaaAlkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Mulla tuli heti mieleen et joku ampunu ittensä ja sit piti tilanne varmistaa ennenku ambulanssimiehiä voi päästää sinne. Meinaan siis, että naapurit kuullu pamauksen ja hälyttäny poliisit... no on niitä varmaan sata muutaki vaihtoehtoo et mitä voinu tapahtuu, mutta kuitenki.
mä kyl oon tässä koneella ny niin kauan et tapahtuma ohitte.
Vastaukset tulee joskus ensin tuplana ja sitten toinen kappale niistä häviää.Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Hei, katosko tästä äsken yksi vastaus? Että teitä k*setetaan?...Isoveli valvoo???
Me asutaan omakotitalossa, mutta tapahtumat tapahtuu viereisessä kerrostalossaAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Onko se talo ok-, rivari- vai kerrostalo, jossa tapahtuu?