Ei kuulu mitään vaikka omalle pihalle mentäis seisomaan. Tie välissä ja toinen kerrostalo edessä eli ei suoraa näkyvyyttä siihen taloon missä tämä tapahtuu. tuossa tiellä on vaan noi kolme poliisiautoa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos siel on joku panttivanki tilanne? Kuuluuko teidän parvekkeelle mitään mitä ne siellä ulkona juttelee?
Tänään näkyy ensin kaikki viestit kahtena ja kohta toinen katoaa itsekseen. Tänään on kummittelupäivä palstalla.Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:miks mun viesti katos Niitä oli kaks ja kävin poistaa toista niin kumpaakaan ei ole enää
Niitä viestejä on oikeasti vain 1 kpl, näkyy kuitenkin hetken kahtena. Jos poistat toisen lähtee siis molemmat kun niitä on vain 1, vaikka kahtena näkyykin. Toinen yleensä katoaa jonkin ajan kuluttua pois, viimeistään kun ketjuun tulee uusi viesti.Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:miks mun viesti katos Niitä oli kaks ja kävin poistaa toista niin kumpaakaan ei ole enää
Ilmeisesti...eikä vielä ole edes halloweenAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Tänään näkyy ensin kaikki viestit kahtena ja kohta toinen katoaa itsekseen. Tänään on kummittelupäivä palstalla.Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:miks mun viesti katos Niitä oli kaks ja kävin poistaa toista niin kumpaakaan ei ole enää
Sunnuntaina? En jaksa uskoa häätöön.Alkuperäinen kirjoittaja rao:olisko häätö? silloin ambulanssi"miehien" on oltava paikalla ihan vaan varmistuksena ettei poliisisedät ja tädit käytää liikaa voimaa ja valtaa...
karmeeta että mäkin tällasia tiedän. eli mun asuinpaikka ja -alue on tämmönen, että on tullu tavat tutuksi....
Samoin sisällä ollaan oltuAlkuperäinen kirjoittaja mie:ja tän skitsahtaneen takia mä jäin tänne kyttää enkä lähteny perheen kaa ulos? :O
No kuka käski?Alkuperäinen kirjoittaja mie:ja tän skitsahtaneen takia mä jäin tänne kyttää enkä lähteny perheen kaa ulos? :O