näkeekö mistään poliisien hälytykset? Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos siel on joku panttivanki tilanne? Kuuluuko teidän parvekkeelle mitään mitä ne siellä ulkona juttelee?
Ei kuulu mitään vaikka omalle pihalle mentäis seisomaan. Tie välissä ja toinen kerrostalo edessä eli ei suoraa näkyvyyttä siihen taloon missä tämä tapahtuu. tuossa tiellä on vaan noi kolme poliisiautoa...
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
miks mun viesti katos :eek: Niitä oli kaks ja kävin poistaa toista niin kumpaakaan ei ole enää :eek: :eek:
Niitä viestejä on oikeasti vain 1 kpl, näkyy kuitenkin hetken kahtena. Jos poistat toisen lähtee siis molemmat kun niitä on vain 1, vaikka kahtena näkyykin. Toinen yleensä katoaa jonkin ajan kuluttua pois, viimeistään kun ketjuun tulee uusi viesti.
 
rao
olisko häätö? silloin ambulanssi"miehien" on oltava paikalla ihan vaan varmistuksena ettei poliisisedät ja tädit käytää liikaa voimaa ja valtaa...

karmeeta että mäkin tällasia tiedän. eli mun asuinpaikka ja -alue on tämmönen, että on tullu tavat tutuksi....
 
Alkuperäinen kirjoittaja rao:
olisko häätö? silloin ambulanssi"miehien" on oltava paikalla ihan vaan varmistuksena ettei poliisisedät ja tädit käytää liikaa voimaa ja valtaa...

karmeeta että mäkin tällasia tiedän. eli mun asuinpaikka ja -alue on tämmönen, että on tullu tavat tutuksi....
Sunnuntaina? En jaksa uskoa häätöön.
 
No niin tälläistä on pihalla kuultu ja nähty eli en siis itse tiedä mikä on faktaa ja mikä kenenkin päättelyä....
joku mies on varmaan "skitsahtanut" on hajoittanut huoneiston ikkunan, polttanut wc:n oven....kyynelkaasulla saivat savustettua ulos.

Enempää en viitsi kertoa kun en oikeesti tiedä onko totta....ehkä toi juttu pääsee lehteen
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
ja tän skitsahtaneen takia mä jäin tänne kyttää enkä lähteny perheen kaa ulos? :O
Samoin sisällä ollaan oltu :D
oikeesti tuossa talonyhtiössä on joskus piiritetty haulikko miestä joten ei oikeesti viittinyt lähteä ulos jos siellä olisi ollutkin ase tapaus.
Poika kävi ulkona ja oli kysynyt poliisilta että tuletteko takaisin niin kuulemma tulevat....paloauto lähti äskettäin pois.
 
Minä kun viimeksi asuin kerrostalossa niin sielläkin kävi yks kesäpäivä niin, että aamulla heräsin ja katoin ikkunasta ulos. Mitä hemmettiä?! Paloautoja talon pitkä sivu täynnä parit poliisiautot ja ambulanssiki tuli. sitte vielä kolmas paloauto. kävin partsilla kuulostelemassa niin yhdestä asunnosta naapurirapussa kuulu kauhea perheriita. Onnellisesti se vissiin laukes kun paloautot ja ambulanssit lähti pois ilman kyytiläisiä. Poliisi tais viedä jonku. Lehdissä siitä ei lukenu mitään.
 

Yhteistyössä