Alkuperäinen kirjoittaja marie:misä noita kiinalais juttuja myydään? ei meillä ainakaan
ikinä nähnykkää missään ...Alkuperäinen kirjoittaja marie:misä noita kiinalais juttuja myydään? ei meillä ainakaan
onko niissä sisällä rusinaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja marie:misä noita kiinalais juttuja myydään? ei meillä ainakaan
Laivalla...hmmm pitääkin muistaa ostaa...on sairaan hyviä
Varmaan riisiä, nimestä päätellen.Alkuperäinen kirjoittaja marie:onko niissä sisällä rusinaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja marie:misä noita kiinalais juttuja myydään? ei meillä ainakaan
Ei,oisko lähinnä sisällä riisimuro...korjatkaa jos väärässäAlkuperäinen kirjoittaja marie:onko niissä sisällä rusinaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja marie:misä noita kiinalais juttuja myydään? ei meillä ainakaan
Voi ei, mulle tulee vaan mieleen se geishakuula juttu... oliko se Kielletty, kun mietti, miksei Fazeri tajua tehdä mitään variaatioo geishasta, vaik kuulia tai jotain.Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Mä en nyt näe yhtäläisyyttä noiden suklaarakeiden ja "lakupekkojen" välillä. Siis kun lakupekka on rasistinen nimitys mustaihoisille, mutta en oo ite tullut kuulleeksi kiinalaisten nimittelyä joksikin "kiina-snakseiksi" tai "suklaarakeiksi". Ja sä unohdit Geishat tästä
Hmm. Inuit-puikko olisi melkein yhtä hyvä nimi.Alkuperäinen kirjoittaja Limonia:Kina Snackseja myydään Ruotsissa. Kyllä pussissa oleva kuva on hyvin loukkaava ja rasistinen. Samoin Eskimo-nimitys, sen kokevat mm. grönlantilaiset hyvin loukkaavana.
Tuo oli kyllä hauska juttu...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi ei, mulle tulee vaan mieleen se geishakuula juttu... oliko se Kielletty, kun mietti, miksei Fazeri tajua tehdä mitään variaatioo geishasta, vaik kuulia tai jotain.Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Mä en nyt näe yhtäläisyyttä noiden suklaarakeiden ja "lakupekkojen" välillä. Siis kun lakupekka on rasistinen nimitys mustaihoisille, mutta en oo ite tullut kuulleeksi kiinalaisten nimittelyä joksikin "kiina-snakseiksi" tai "suklaarakeiksi". Ja sä unohdit Geishat tästä
On kai vieläkin ja sitten on myös ne pretzelit.Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Noita Kiina-namit oli joskus myös sellasessa "suklaalevyssä"... Vai muistanko täysin väärin?? Oli sellasta riisisuklaata??
ihme asioista mimmi stressaa, ei taida olla oikein kaikki kohdallaanAlkuperäinen kirjoittaja juuh:Ei ole limonia, ei ole. Pitäiskö sun mennä jonneki uusnatsipaikkaan jakamaan tyhmiä juttujas, ei oikein taida osua täällä?
Miksei ole? Miksi kiinalaisen saa esittää tuollaisena mutta ei afrikkalaista? Kuvahan on kuin suoraan 1930-luvulta.Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Ei ole limonia, ei ole. Pitäiskö sun mennä jonneki uusnatsipaikkaan jakamaan tyhmiä juttujas, ei oikein taida osua täällä?