näinpä autosta mitä kävi kun

  • Viestiketjun aloittaja mikä mutsi
  • Ensimmäinen viesti
mikä mutsi
vähän matkan päässä oli auto ja äiti ei saanut lasta heti autoon vaan lapsi temppuili juoksi karkuun..äiti sano nätisti ja kielsi..mutta kun laspen sai autoon hän löi lasta..arviolta noin 3v..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mikä mutsi:
vähän matkan päässä oli auto ja äiti ei saanut lasta heti autoon vaan lapsi temppuili juoksi karkuun..äiti sano nätisti ja kielsi..mutta kun laspen sai autoon hän löi lasta..arviolta noin 3v..
oletko ihan varma että löi.
saattaa joskus näyttää siltä
 
Mä oon sen verran kyylä, että olisin ottanut auton rekkarin ylös, ja selvittänyt kuka sen omistaa. Sitten olisin soittanut sossuun, että näin miten lasta lyötiin tässä autossa, siellä ja siihen aikaan :whistle:.
Eikös lakikin sano, että lapseen kohdistuvasta väkivallasta on aina tehtävä lastensuojeluilmoitus?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Mä oon sen verran kyylä, että olisin ottanut auton rekkarin ylös, ja selvittänyt kuka sen omistaa. Sitten olisin soittanut sossuun, että näin miten lasta lyötiin tässä autossa, siellä ja siihen aikaan :whistle:.
Eikös lakikin sano, että lapseen kohdistuvasta väkivallasta on aina tehtävä lastensuojeluilmoitus?
voi helveta ku tää ei välähtäny mulla mieleen..
 
lisko harmaana
Missä päin Suomea tää tapahtui? En edes halua tietää mitä kotona tapahtuu tuollaisissa perheissä. Lapsiparka taisi tietää miten käy, eikä sen takia halunnut mennäkään autoon =(.
 
Vieras
Eiköhän jokaisella joskus pamahda hermot, kyllä minäkin olen joskus riuhtassu muksun takapenkille kun ei ole menny mikään jakeluun, eikä ole huono omatunto siitä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Eiköhän jokaisella joskus pamahda hermot, kyllä minäkin olen joskus riuhtassu muksun takapenkille kun ei ole menny mikään jakeluun, eikä ole huono omatunto siitä
Eiks riuhtaseminen oo kuitenkin vähän eri asia kuin lyöminen. Vielä jos lyö autoon kiinni sidottua lasta, niin kyllä ihan puistattaa . :|
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Eiköhän jokaisella joskus pamahda hermot, kyllä minäkin olen joskus riuhtassu muksun takapenkille kun ei ole menny mikään jakeluun, eikä ole huono omatunto siitä
Hermot toki menee aika ajoin, mutta ei lapsia silti pidä alkaa lyömään.
Jotkut lyö, jotkut ei
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Eiköhän jokaisella joskus pamahda hermot, kyllä minäkin olen joskus riuhtassu muksun takapenkille kun ei ole menny mikään jakeluun, eikä ole huono omatunto siitä
Hermot toki menee aika ajoin, mutta ei lapsia silti pidä alkaa lyömään.
Jotkut lyö, jotkut ei
Näin on. Mutta laki sanoo, että lapsia ei saa lyödä. Eli ne jotka lyö, tekee väärin, ja saa sossun tantat ovelleen jos minä tai kaltaiseni kyyläävät ämmät osutaan paikalle kun lapsia läimitään :kieh:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Eiköhän jokaisella joskus pamahda hermot, kyllä minäkin olen joskus riuhtassu muksun takapenkille kun ei ole menny mikään jakeluun, eikä ole huono omatunto siitä
Hermot toki menee aika ajoin, mutta ei lapsia silti pidä alkaa lyömään.
Jotkut lyö, jotkut ei
Näin on. Mutta laki sanoo, että lapsia ei saa lyödä. Eli ne jotka lyö, tekee väärin, ja saa sossun tantat ovelleen jos minä tai kaltaiseni kyyläävät ämmät osutaan paikalle kun lapsia läimitään :kieh:
Se on niitten häpee, harva ihminen ilmottaa jos joku komentaa ja tuuppasee muksuaan vaikka ei kaatuiskaan
 
mä näin
eilen kans todella "hyvän" äitin oltiin kaupasta tulossa ja edella ajo skootteri kyydissä pien noin 4v poika jolla oli PYÖRÄILYKYPÄRÄ päässä.. äitillä oli kyl ihan oikee kypärä päässä.. ajelivat ihan normaalia vauhtii siis noin40-50km/h
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Eiköhän jokaisella joskus pamahda hermot, kyllä minäkin olen joskus riuhtassu muksun takapenkille kun ei ole menny mikään jakeluun, eikä ole huono omatunto siitä
Hermot toki menee aika ajoin, mutta ei lapsia silti pidä alkaa lyömään.
Jotkut lyö, jotkut ei
Näin on. Mutta laki sanoo, että lapsia ei saa lyödä. Eli ne jotka lyö, tekee väärin, ja saa sossun tantat ovelleen jos minä tai kaltaiseni kyyläävät ämmät osutaan paikalle kun lapsia läimitään :kieh:
Se on niitten häpee, harva ihminen ilmottaa jos joku komentaa ja tuuppasee muksuaan vaikka ei kaatuiskaan
Ap puhui hei lyömisestä. Ei komentamisesta. Eikä siitä, että nappaa raivoavan lapsen kainaloon ja vie hänet väkipakolla autoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Eiköhän jokaisella joskus pamahda hermot, kyllä minäkin olen joskus riuhtassu muksun takapenkille kun ei ole menny mikään jakeluun, eikä ole huono omatunto siitä
Hermot toki menee aika ajoin, mutta ei lapsia silti pidä alkaa lyömään.
Jotkut lyö, jotkut ei
Aivan, ja jotkut myös varastaa, huijaa, tappaa ja on pedofiilejä. Se että jotkut tekee niin, ei tee siitä sen hyväksyttävämpää. Kai jokaisella on omalle toiminnalleen jonkilainen selitys- ainakin omasta mielestään.
 
vieras
Minun poika kerran juoksi parkkapaikalla. Näppäsin takin hihasta kiinni, kun näin että lapsi oli juoksemassa suoraan auton alle. Johan tuli joku sanomaan, että lasta ei saa pahoinpidellä. Voi vee, sanon minä. Olisi pitänyt siis antaa lapsen juosta auton alle. Lapsen hengen pelastamiseksi minä teen mitä vaan, mutta lyöminen tuskin pelastaa ketään. Täytyy tosiaankin olla varma, että on nähnyt tilanteen oikein.
 
apppp
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Eiköhän jokaisella joskus pamahda hermot, kyllä minäkin olen joskus riuhtassu muksun takapenkille kun ei ole menny mikään jakeluun, eikä ole huono omatunto siitä
Eiks riuhtaseminen oo kuitenkin vähän eri asia kuin lyöminen. Vielä jos lyö autoon kiinni sidottua lasta, niin kyllä ihan puistattaa . :|
lapsi oli ensin laitettu vöihin.tapahtui riihimäellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja apppp:
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Eiköhän jokaisella joskus pamahda hermot, kyllä minäkin olen joskus riuhtassu muksun takapenkille kun ei ole menny mikään jakeluun, eikä ole huono omatunto siitä
Eiks riuhtaseminen oo kuitenkin vähän eri asia kuin lyöminen. Vielä jos lyö autoon kiinni sidottua lasta, niin kyllä ihan puistattaa . :|
lapsi oli ensin laitettu vöihin.tapahtui riihimäellä.
:eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja app:
ja huvitti..että se oikeen kauniisti komensi sitä..pikkukullannuppu tyyliin..kun ihmisiä meni..mutta kuinkas sitten kävikään..kuulin selkeesti kun auton ikkuna oli auki
Noinhan se usein menee. Julkisilla paikoilla ollaan lirkuti lirkuti, ja kun luullaan ettei kukaan näe niin vedetään turpaan.
Pätee muuten sekä miehen ja naisen väliseen suhteeseen, että lastenkasvatukseen, ainakin mun näkemäni perusteella.
Tytön päiväkodissa oli lapsi, jonka äiti aina lässytti kullannuppua, rakasta, "tiedäthän että äiti rakastaa sua niiiiiiiiiiiiiin paljon", kun toi ja haki lastaan. Sellaista sokerikuorrutettua ja yli-imelää puhetta, aina kun joku oli kuulemassa. Kiertoteitse sitten kuulin, että lapsi on hoidossa lastensuojelun määräyksestä, kun kotona on saanut niin monta kertaa turpiinsa, usein oli päiväkodissakin ihan selkeät sormenjäljet käsivarsissa kun äitikulta on taas tarttunut kiinni ja nostanut seinälle :/. Nyttemmin lapsi on kuulemma huostaanotettu.
 

Yhteistyössä