\
Mutta oikeasti, tällä puolella on jotenkin kotoisampi olo =) En viihdy enää tuolla toisella puolella jos siellä ei synny "vanhan ajan" tapaan pitkää, huisin humoristista keskustelua. Siellä kun juuri se ikätaso heiluu laidasta laitaan niin joukossa on lähes AINA, joka joku vetää herneen nenäänsä Minä en jaksa lähteä niihin typeriin väittelyihin mukaan ja jos täälläkin alkaa moinen niin kartan kyllä kaukaa sellaiset ketjut. Mieluummin käytän aikani niin leppoisiin kuin myös vakavampiinkin aiheisiin jos niistä ei synny kinaa =)
Veit jalat suustani , minäkin ihan vitsillä aina heitän että: "olen vanahus", että se kuuluupi vaan mun sanavarastooni tuo lausahdus. Ja olen erittäin hyvilläni että olen päässyt "kunnialla" kolmenkympin paremmalle puolelleAlkuperäinen kirjoittaja 24.09.2005 klo 20:54 Footballers Wife kirjoitti:\Tervetuloa joukkoon! :wave: Tällä palstalla iän voivottelu varmaan juontaa juurensa tuonne mitäs nyt? -osion lapsekkaaseen meininkiin. Heidän rinnallaan olemme ihan naapurintätejä =) =) Kaikella kunnioituksella kaikkia osapuolia kohtaan =) =)Alkuperäinen kirjoittaja 24.09.2005 klo 14:26 Äitsyli-69 kirjoitti:Tässä myös yli kolmikymppinen äiti Tampereelta. Ikää siis 36v. mutta tunnen itseni kyllä paljon nuoremmaksi vaikken nuoruutta tavoittelekaan. Ikä on mielentila ja sijaitsee pitkälti korvien välissä. Ei ikä määrittele koko ihmistä, sen vuoksi mun tuttavapiiriini kuuluu hyvin eri ikäisiä ihmisiä. En myöskään määrittele elämääni ikäni kautta. Kaikki on mahdollista jos ihminen vain uskaltaa olla se mikä luonnostaan on! =) Se, mikä mua häiritsee tämän ikäisissä ihmisissä on se, että liian usein voivotellaan että "voi voi kuinka vanha sitä jo onkaan!". Naurettavaa, sanon minä. Mitäs sitten pitäisi sanoa kun oikeasti on vanha?!
Mutta oikeasti, tällä puolella on jotenkin kotoisampi olo =) En viihdy enää tuolla toisella puolella jos siellä ei synny "vanhan ajan" tapaan pitkää, huisin humoristista keskustelua. Siellä kun juuri se ikätaso heiluu laidasta laitaan niin joukossa on lähes AINA, joka joku vetää herneen nenäänsä Minä en jaksa lähteä niihin typeriin väittelyihin mukaan ja jos täälläkin alkaa moinen niin kartan kyllä kaukaa sellaiset ketjut. Mieluummin käytän aikani niin leppoisiin kuin myös vakavampiinkin aiheisiin jos niistä ei synny kinaa =)